AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Hei. Noen av dere som har erfaring med å stå opp for dere selv.. Dette er en typisk historie om en snill pike som har funnet seg en bad boy. Det har seg slik at jeg har blitt forelsket i en fyr som har behandlet meg som dritt hele veien, og dette har jeg ikke sett før nå etter mange samtaler med venner osv. Jeg ble blind, og lot meg utnytte da han fortalte meg at jeg var den rette, han fortalte at han kunne tenkt seg å introdusere meg for familien hans osv. Han har bare tatt kontakt når det passer han, og det er gjerne på kveldstid. Han har gitt meg litt, så har han tatt mer igjen. Det er noe med denne mannen som får meg til å tvile på meg selv, og han er som gift for meg. Føler faktisk at han er noe manipulerende når han plutselig kan være still over en lengre periode, for å så ta meg tilbake igjen å gi meg masse for å så stikke igjen. Jeg har vært naiv og veldig positiv hele veien da jeg har gitt han sex når ville hele veien. (Ja, jeg er dum) Jeg fortalte han tidlig at jeg var på utkikk etter noe seriøst, og at jeg ikke ville være hans fuckfriend, og han har sagt at vi må henge mer sammen slik at han kanskje kan få følelser for meg. Jeg har derfor trodd på han, og gitt han det han ville ha hele veien i ønske om at noe mer skulle skje. Når jeg har logget over til han kaster han meg så å si ut av han leiligheten neste morgen, og jeg går hjem med tårer i øyene. Da jeg mannet meg opp sist til å spørre om vi kunne sees til uken så han bare dumt på meg og vinket meg hjem.. (Ja, jeg er blind og forferdelig dum). Så blind som jeg har vært har jeg i tillegg sendt han hyggelig meldinger som har så vidt har giddet å svare på. Den verste opplevelsen var når han forrige helg sendte meg melding å lurte på om jeg ville komme på en romantisk aften til han på kvelden. Jeg ble kjempeglad men noe overrasket og kom til han som avtalt. Jeg sto utenfor til han pyntet og forventningsfull, men når jeg ringte på døra så kom han aldri å åpnet. Så jeg ringte han på telefonen, men han tok den ikke... Jeg ble stående utenfor i 15 min, og jeg ble veldig lei meg selvfølgelig. Jeg sendte han derfor melding og forklarte at jeg sto utenfor, og plutselig fikk jeg en melding fra han at han hadde dratt på byen.. Det hele resulterte i at jeg sprang til byen for å møte han der, og han ba faktisk om unnskyldning men fy faen hvor lei meg jeg var. Alt ble bra igjen da han tok med meg hjem og fisket meg inn igjen. Han synes selvfølgelig at det var kult at han hadde fått "drittsekk-stemplet" av meg, så han ringte en kompis og forklarte hvor kul han hadde vært... Jeg følte meg veldig liten, og jeg skjønte der og da at jeg var på vei til å miste meg selv. Etter flere glass med vin sovnet hjem hjemme hos han, men dro tidlig dagen etterpå. Dagene har gått og ingen melding har kommet fra han, så jeg valgte å sende han en melding i går, noe som resulterte i at han svarte. Jeg ble glad når han svarte, og jeg skulle for første gang ta initiativ til å komme til han uten hans signal. Jeg forklarte at jeg var i nærheten og lurte på om jeg kunne komme en tur innom han på veg hjem, men fikk til svar :" Passer ikke i kveld..... Noe som er helt ok, så jeg svarte hyggelig tilbake å ønsket han en fin kveld videre. Jeg har det virkelig ikke bra med meg selv nå, og forstår ikke helt hva jeg driver med. Ja, jeg er i ferd med å miste meg selv. Jeg vil ikke bli behandlet slik, men innerst inne i meg håper jeg på at han forbedrer seg og ser kvaliteten i meg. Han er en typisk bad-boy og han er virkelig giftig. Jeg sitter hjemme å gråter med mobilen i hånden, og jeg har veldig lyst til å en gang for alle stå opp for meg selv å sende denne mannen en melding om at jeg ikke ønsker mer kontakt fordi jeg ikke føler meg respektert, og jeg er i gang med å avslutte det hele med verdigheten i behold, men jeg vet ikke om jeg tør! Jeg er til vanlig en jente med mye selvtillit og mye respekt, men alt er dessverre borte nå! Trenger virkelig hjelp fra dere. Anonymous poster hash: 8a0ad...47b
Gjest Coolaid Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Du vet selv hva du skal gjøre. Det er bare at du ikke tør å gjøre det. Du blir åpenbart utnyttet kun for sex. Han har denne oppførselen fordi du lar ham. Du sier en ting og gjør stikk motsatt. Mitt beste råd til deg selv er at du øver deg på å stå opp for deg selv. Den beste øvelsen du kan gjøre er å dumpe ham. Det forholdet du ønsker får du ikke med denne fyren. Garantert. Hold avstand og vent på at han tar kontakt. Så forteller du ham at du er ferdig med å bli behandlet kjipt og at du skal finne deg en mann av en kjæreste, ikke en egosentrisk guttevalp. Ta tilbake styrken din og stå opp for deg selv.
Gjest Faerunpedia Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Slett nummeret hans og kutt kontakten.
Marie90 Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Ikke ta kontakt. Slett nummer, historikk, blokker fra sosiale medier. Du maa eliminere ham fullstendig og ikke gi ham "gleden" av aa foele at han har saaret deg. For han er nettopp typen til aa tenke slik. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 No contact!!!!!!Anonymous poster hash: d2646...744 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Ts her. Jeg vil ikke være den dama som fader bort. Jeg føler virkelig at jeg må sende han en melding der jeg "vinner".. Altså, han har behandlet meg så dårlig at han fortjener en sint melding der jeg avslutter alt. Anonymous poster hash: 8a0ad...47b
Berit Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Ja, for han har behandlet meg dårlig. Føler at jeg har lyst å fortelle han at jeg ikke finner meg i dette lengre... Anonymous poster hash: 8a0ad...47b Du forteller ham det ved å la være å kontakte ham noe mer. Hvis/når han kontakter deg, kan du avvise ham og si at du ikke er interessert i å treffe ham mer. Prøv å glem ham og gå videre Du "vinner" dersom du ikke tar initiativ til å kontakte ham mer. Dersom han kontakter deg, det vil han trolig gjøre på et tidspunkt, så kan du fortelle ham at du ikke finner deg i hans oppfrsel osv. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Du forteller ham det ved å la være å kontakte ham noe mer. Hvis/når han kontakter deg, kan du avvise ham og si at du ikke er interessert i å treffe ham mer. Prøv å glem ham og gå videre Du "vinner" dersom du ikke tar initiativ til å kontakte ham mer. Dersom han kontakter deg, det vil han trolig gjøre på et tidspunkt, så kan du fortelle ham at du ikke finner deg i hans oppfrsel osv. Ja, jeg vet det. Men jeg er så sint, at jeg virkelig er på veg til å sende melding nå. Det er ikke sikkert han tar noe kontakt med meg mer, så da vil jeg være hun som faktisk avsluttet det istedenfor å vente på at han skal sende melding slik at jeg kan stå opp for meg selv.. Anonymous poster hash: 8a0ad...47b
Berit Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Ja, jeg vet det. Men jeg er så sint, at jeg virkelig er på veg til å sende melding nå. Det er ikke sikkert han tar noe kontakt med meg mer, så da vil jeg være hun som faktisk avsluttet det istedenfor å vente på at han skal sende melding slik at jeg kan stå opp for meg selv.. Anonymous poster hash: 8a0ad...47b Min erfaring sier helt bestemt at man ikke skal sende melding i sinne. Det er jo like mye nå du som har avsluttet det. Jeg ser på at du har nå gått, og med verdighet ser du deg ikke tilbake eller ofrer ham mer en tanke med å vise noe som helst mer oppmerksomhet om det så er sinne eller bitterhet og sårbarhet. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Min erfaring sier helt bestemt at man ikke skal sende melding i sinne. Det er jo like mye nå du som har avsluttet det. Jeg ser på at du har nå gått, og med verdighet ser du deg ikke tilbake eller ofrer ham mer en tanke med å vise noe som helst mer oppmerksomhet om det så er sinne eller bitterhet og sårbarhet. Min erfaring sier at man kan godt sende en melding i sinne for å avslutte det hele. Ingenting i veien for det. Det er mest for sin egen del. Anonymous poster hash: 7964f...c62
Chia Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Du vinner ikke ved å sende en tåredryppende melding om hvordan han har ødelagt livet ditt....trust me! Du vinner ved å gi FAEN i hele fyren, gi han sin egen medisin....treffer du han på byen er du normalt hyggelig, sier hei og går og henger med dine egne venner. Spør han om dere skal finne på noe...svarer du at desverre ikke passer ikveld. Så finner du deg en ny type! det er sånn du VINNER! og lov meg at du aldri aldri kaster bort mer tid på denne drittsekken, du fortjener så mye bedre....det kommer du til å skjønne når du finner en mann som virkelig behandler deg bra 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Han kommer til å le seg fillete av din sinte melding. Kanskje lese høyt for kompiser også. Bare ikke svar på noenting igjen, ever. Alrdi ta kontakt, aldri svar på telefon his han ringer/sms'er og blokker fra alle sosiale medier. Det er det beste. Hør på alle som råder deg til nettopp det. Anonymous poster hash: 43b94...3e7 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Ts her. Jeg vil ikke være den dama som fader bort. Jeg føler virkelig at jeg må sende han en melding der jeg "vinner".. Altså, han har behandlet meg så dårlig at han fortjener en sint melding der jeg avslutter alt. Anonymous poster hash: 8a0ad...47b På hvilken måte skal det være mulig for deg å "vinne"? Han er et rasshøl og vet det, du vinner ikke ved å fortelle han noe han allerede vet. Han har allerede "vunnet" når du har latt deg bli behandlet som du har gjort. Det du burde gjøre er å bite i det sure eplet å innse at du har tapt i denne relasjonen. Ta heller å bare glem han, du har kanskje tapt kampen men du kan vinne krigen ved å i framtida leve et mye mer lykkelig liv enn han. Anonymous poster hash: 98e09...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Jeg må sende en melding der jeg avslutter det, ferdig! Jeg vil ikke at han skal tenke at jeg bare fadet bort, jeg vil fortelle han at jeg ikke ønsker mer kontakt. Fordi kjenner jeg han riktig så tar han kontakt i helgen nå han er full. Anonymous poster hash: 8a0ad...47b
Euphemia Skrevet 20. mars 2014 #15 Skrevet 20. mars 2014 Jeg må sende en melding der jeg avslutter det, ferdig! Jeg vil ikke at han skal tenke at jeg bare fadet bort, jeg vil fortelle han at jeg ikke ønsker mer kontakt. Fordi kjenner jeg han riktig så tar han kontakt i helgen nå han er full. Anonymous poster hash: 8a0ad...47b Jeg skjønner at du er der nå hvor du ikke vil høre annet enn det du vil høre. Men la meg gi deg et velment råd, siden du nå har bedt om det: Ikke send melding nå. Han kommer ikke til å svare deg, og du vil fortsatt ha den følelsen av hjelpeløshet som du har nå, bare enda sterkere. De andre her har rett, du vinner bare ved å gå videre nå, uten et ord. Hvis han tar kontakt senere, kan du som svar på det sende den meldingen. Jeg skjønner at det er vanskelig, men det er virkelig den eneste måten. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #16 Skrevet 20. mars 2014 Jeg skjønner at du er der nå hvor du ikke vil høre annet enn det du vil høre. Men la meg gi deg et velment råd, siden du nå har bedt om det: Ikke send melding nå. Han kommer ikke til å svare deg, og du vil fortsatt ha den følelsen av hjelpeløshet som du har nå, bare enda sterkere. De andre her har rett, du vinner bare ved å gå videre nå, uten et ord. Hvis han tar kontakt senere, kan du som svar på det sende den meldingen. Jeg skjønner at det er vanskelig, men det er virkelig den eneste måten. Nei, jeg er uenig. Jeg vil sende melding nå! Jeg tror ikke jeg vil være sterk nok til å sende denne meldingen om han tar kontakt igjen. Han er som gift for meg, og husk at han er meget manipulerende.. Jeg vil ikke vente på at han skal ta kontakt slik at jeg kan stå opp for meg selv. Anonymous poster hash: 8a0ad...47b
lillbilly Skrevet 20. mars 2014 #17 Skrevet 20. mars 2014 Sender du han en sint melding, så vinner du garantert IKKE. Uansett hva du måtte finne på å skrive til han så vil du IKKE vinne! Sender han deg melding om du kan komme over, møte han , ja what so ever, så må du bare late som du ikke ser det. Ringer han og spør hvorfor du ikke svarer så må du så lett du bare kan late som om det ikke var så viktig for deg å svare. Oppfør deg som om du ikke bryr deg, rett og slett!! Du må øve deg på å ikke hoppe når han sier du skal det!! Dropp han og kom deg vekk fra han. Om du ikke gjør det så kommer han til å knuse deg! Når han syns det er tøft å behandle deg dårlig, forteller venner hvor tøff han er osv, så forteller det alt om hva slags menneske han er! 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #18 Skrevet 20. mars 2014 Sender du han en sint melding, så vinner du garantert IKKE. Uansett hva du måtte finne på å skrive til han så vil du IKKE vinne! Sender han deg melding om du kan komme over, møte han , ja what so ever, så må du bare late som du ikke ser det. Ringer han og spør hvorfor du ikke svarer så må du så lett du bare kan late som om det ikke var så viktig for deg å svare. Oppfør deg som om du ikke bryr deg, rett og slett!! Du må øve deg på å ikke hoppe når han sier du skal det!! Dropp han og kom deg vekk fra han. Om du ikke gjør det så kommer han til å knuse deg! Når han syns det er tøft å behandle deg dårlig, forteller venner hvor tøff han er osv, så forteller det alt om hva slags menneske han er! Jeg er redd han! Anonymous poster hash: 8a0ad...47b
LexSuperior Skrevet 20. mars 2014 #19 Skrevet 20. mars 2014 Det høres ut som at du har bestemt deg for å sende en melding til tross for alle gode råd du har fått her, men jeg ville virkelig ikke ha gjort det. Tenk deg nøye om først! 1
lillbilly Skrevet 20. mars 2014 #20 Skrevet 20. mars 2014 Jeg er redd han! Anonymous poster hash: 8a0ad...47b Skjønner du er redd, men du kommer til å bli mer og mer redd for han for hver dag som går om du ikke blir kvitt han!! Tro meg, han kommer aldri til å begynne å behandle deg med respekt UANSETT hvor mange sinte meldinger du sender han! Kan ikke si det høyt nok, kom deg vekk fra han, mens du ennå har vett og forstand inntakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå