Gjest Cuddly Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 Jeg har netopp brukt en selvbruningsserviett, og lurer på om noen vet om det går ann å ta vare på en som er åpnet (pakke den i plast)? Tenker på evnt. kjemiske reaksjoner, forandring av farge etc. Det er jo sikkert 23 igjen i servietten, og tenkte jeg kunne bruke den flere ganger - syns det blir sløs å kaste den nå...
missfidget Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Har dere ZIPLOC plast poser i Norge? Slik som en slags glideløs på toppen? Ellers kan det egnet seg å sette den i en tett poser, tape den og setter i kjøleskap? Bare noen sprø forslag....
Gjest Cuddly Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 Har pakket den i tett plast... kjøleskap - lurt! Takk Bedhead! Noen som pleier å ta vare på Comodynen, da?
Ylajali Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 En sjelden gang, da har jeg puttet den i en sånn ziplock pose. Synes ikke det funker så bra, men det spørs jo hvor mye man har brukt den selvfølgelig. Comodynes er supre forresten!
Gjest Ethereal Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 Får man skikkelig farge i ansiktet av dem også???? Kroppen blir fint brun av de fleste selvbrunere, men ansiktet mitt er det ingenting som biter skikkelig på. *håper*
Gjest Xavia Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Har dere ZIPLOC plast poser i Norge? Slik som en slags glideløs på toppen? Ellers kan det egnet seg å sette den i en tett poser, tape den og setter i kjøleskap? Bare noen sprø forslag.... Yepp man får kjøpt ZIPLOCK poser på Meny. De er bare helt geniale!
Gjest Cuddly Skrevet 3. juni 2004 #7 Skrevet 3. juni 2004 Har ikke meny-butikk her, men bretting+strikk er fin-fint Ethereal; jeg har litt av samme problemet, men disse funker ganske så bra. Jeg er lys i huden så jeg må passe på at de ikke virker for lenge, da blir jeg gulrot :-? Men blir fargen den samme når den har vært åpnet i noen dager, det er det som er viktigst! Jeg hadde ikke bretta ut hele serviettten en gang, så da var det så dumt å kaste - de er jo ikke super-billige egentlig...
Gjest Cuddly Skrevet 3. juni 2004 #10 Skrevet 3. juni 2004 Den første jeg prøvde kjøpte jeg på helsekost, fordi de solgte dem enkeltvis. Greit å teste en først :-)
Gjest Lilleulv Skrevet 3. juni 2004 #11 Skrevet 3. juni 2004 Tar dere peeling først? Føler jeg alltid må det for å få det jevnt.. Men jeg har sola meg og blitt litt brun, så tør ikke ta peeling nå da --> da tør jeg ikke bruke selvbruningsserviett heller.. :-?
Gjest Cuddly Skrevet 3. juni 2004 #12 Skrevet 3. juni 2004 Tar dere peeling først? Føler jeg alltid må det for å få det jevnt.. Men jeg har sola meg og blitt litt brun' date=' så tør ikke ta peeling nå da --> da tør jeg ikke bruke selvbruningsserviett heller.. :-?[/quote'] Hvorfor tør du ikke peele? Naturlig brunfarge sitter vel også bedre på ren, peelet hud... Du må alltid peele, særlig hvis du har tørr hud, ellers fester selvbruningen seg i død, løs hud - og du blir gulbrunorange flakete og flekkete... NICE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå