Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg har netopp brukt en selvbruningsserviett, og lurer på om noen vet om det går ann å ta vare på en som er åpnet (pakke den i plast)?

Tenker på evnt. kjemiske reaksjoner, forandring av farge etc.

Det er jo sikkert 23 igjen i servietten, og tenkte jeg kunne bruke den flere ganger - syns det blir sløs å kaste den nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere ZIPLOC plast poser i Norge? Slik som en slags glideløs på toppen? Ellers kan det egnet seg å sette den i en tett poser, tape den og setter i kjøleskap? Bare noen sprø forslag.... :ler:

Gjest Cuddly
Skrevet

Har pakket den i tett plast... kjøleskap - lurt!

Takk Bedhead!

Noen som pleier å ta vare på Comodynen, da?

Skrevet

En sjelden gang, da har jeg puttet den i en sånn ziplock pose.

Synes ikke det funker så bra, men det spørs jo hvor mye man har brukt den selvfølgelig. Comodynes er supre forresten! :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Får man skikkelig farge i ansiktet av dem også???? Kroppen blir fint brun av de fleste selvbrunere, men ansiktet mitt er det ingenting som biter skikkelig på. *håper*

Gjest Xavia
Skrevet
Har dere ZIPLOC plast poser i Norge? Slik som en slags glideløs på toppen? Ellers kan det egnet seg å sette den i en tett poser, tape den og setter i kjøleskap? Bare noen sprø forslag.... :ler:

Yepp man får kjøpt ZIPLOCK poser på Meny.

De er bare helt geniale!

Gjest Cuddly
Skrevet

Har ikke meny-butikk her, men bretting+strikk er fin-fint :wink:

Ethereal; jeg har litt av samme problemet, men disse funker ganske så bra. Jeg er lys i huden så jeg må passe på at de ikke virker for lenge, da blir jeg gulrot :-?

Men blir fargen den samme når den har vært åpnet i noen dager, det er det som er viktigst!

Jeg hadde ikke bretta ut hele serviettten en gang, så da var det så dumt å kaste - de er jo ikke super-billige egentlig...

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvor får man kjøpt Comodynes, da :klø: ?

Gjest Cuddly
Skrevet

Den første jeg prøvde kjøpte jeg på helsekost, fordi de solgte dem enkeltvis. Greit å teste en først :-)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Tar dere peeling først? Føler jeg alltid må det for å få det jevnt.. Men jeg har sola meg og blitt litt brun, så tør ikke ta peeling nå da --> da tør jeg ikke bruke selvbruningsserviett heller.. :-?

Gjest Cuddly
Skrevet
Tar dere peeling først? Føler jeg alltid må det for å få det jevnt.. Men jeg har sola meg og blitt litt brun' date=' så tør ikke ta peeling nå da --> da tør jeg ikke bruke selvbruningsserviett heller.. :-?[/quote']

Hvorfor tør du ikke peele?

Naturlig brunfarge sitter vel også bedre på ren, peelet hud...

Du må alltid peele, særlig hvis du har tørr hud, ellers fester selvbruningen seg i død, løs hud - og du blir gulbrunorange flakete og flekkete... NICE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...