Tøsen Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Jeg er invitert i bryllup i sommer. Bryllupet skal foregå i landlige omgivelser ved sjøen, og temaet er rustikk. Det er ikke noen spesiell kleskode, men siden jeg likevel skal kjøpe ny kjole kunne jeg tenke meg å finne et antrekk som passer temaet. Siden jeg ikke er flink når det gjelder mote trenger jeg litt hjelp. Google var ikke så medgjørlig, så jeg tenkte å spørre etter tips her inne. Har dere tips angående farger, snitt, kjoletype og tilbehør? Alt hjelper!
Gjest Sunhill Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Søk: Rustic dress på google, da kom det masse inspirasjon opp. Gå for jordnære lyse farger. Kjoler med blomster, rysjer, sløyfer, og/eller blonder passer godt. Gå for enkelt tilbehør som blomsterkrans eller hatt. 1
Tøsen Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2014 (endret) Mye pent som kom opp på google, ja. Men mesteparten var for likt en brudekjole til å funke. Jeg får komme meg ut på shopping :-D Bare synd at så mange av selskapskjolene som selges for tiden har så masse pragende "diamanter" og glasstener på Endret 21. mars 2014 av Tøsen
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Ta på deg noe fint. Anonymous poster hash: 61bce...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå