Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville du ha overrasket din kjæreste i hverdagen?

Det behøver ikke å koste penger.

Sex behøver dere ikke å komme med tips om, med mindre det er som avslutning på en annen fin aktivitet.

Anonymous poster hash: 61b19...da7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sende noen koselige meldinger, lage middag, eller massasje. Det kan være mye.

Skrevet

Er du mann eller kvinne?

Skrevet

- Jeg står opp kvarter før han noen ganger for å lage kaffe og frokost til han. (Han gidder ikke å lage selv fordi han sover som regel helt til han må gå på jobb)

- Om jeg vet han har hatt en slitsom dag på jobb eller om han har jobbet overtid, så lager jeg som regel en type slappe av middag hvor vi kan sitte i sofaen og spise og se på film, også kjøper jeg med et par gode øl til han. (Liker ikke øl, men han han har sagt før at ingenting slår et par kalde etter jobb en sjelden gang)

- Jeg lager skikkelig "guttemat" (burger, pizza, spareribs osv.) når fotballaget hans spiller, slik at vi kan se på og kose oss.

- Legger søte kalenderpåminnelser på mobilen hans

- Henger opp post-it lapper på døren om jeg drar på jobb før han

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hmm...hva jeg gjør...

er kanskje ikke så flink på å gjøre noe spesielt... Prøver heller å gjøre ting i hverdagen:

men jeg gjør meg stooor flid forran bursdagen hans

jeg gir komplimenter hver dag

Jeg serverer ofte kaffe på senga

Jeg lager god middag til han

Jeg vasker klærne hans og legger dem i skapet hans.

Jeg ordner alt hans administrative arbeid...betaler regninger osv..

Godtar at han drar på Motorsykkelturer i alpene osv...

Er aldri sjalu... og prøver å være en snill person.

Jeg forteller han OFTE hvor mye jeg setter pris på han

Endret av Chia
Skrevet

Jeg fikk A på en eksamen i dag som jeg følte at det gikk dårlig på, kjæresten min kommer hjem i lunchen med blomster og favorittvinen min.. Utenom det er vi rause med hverandre og er flinke på å vise at vi er glade i hverandre hver dag. Handler ikke om penger, men ligger i overaskelsene når det ikke er ventet og å gjøre det en kan for at den andre skal ha det bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe av dette er kanskje selvsagt, men jeg vet altså at dette gjør både meg og kjæresten litt ekstra glade.

- Alltid ha noe av favorittgodisen hans tilgjengelig til den dagen han har lyst på det.

- Tenne lys til middag

- Sette fram fine blomster (ja, typen min legger merke til sånt)

- Fortelle hverandre daglig hvor mye dere betyr for hverandre, og gi komplimenter

Ellers er hjelper det veldig å være oppmerksom på ønskene hans/hennes, og oppfylle dem i hverdagen.

Anonymous poster hash: 6a7f1...46a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...