Gå til innhold

Ser du eldre ut enn det alderen din er?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

? :)

Og hvorfor?

Anonymous poster hash: 73b88...c00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg ser heller litt yngre ut.

Hemmeligheten? Sjokolade holder rynkene unna. ;-)

• Liker 2
Skrevet

Nei, blir alltid spurt om legitimasjon bare jeg skal kjøpe snus :P

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Ifølge andre som faktisk kommenterer det (vet jo ikke hvor mye vekt jeg kan legge i utsagnene), så sier de ofte "du ser jo ut som om du er 25", osv.

Sikkert overdrevet, jeg er 42:-)!

Gjest Gjest
Skrevet
Ser du eldre ut enn det alderen din er?

Niks, jeg ser betydelig yngre ut.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei folk tror som regel jeg er 7-8 år yngre en hva jeg er

Skrevet

Blir som regel alltid tatt for å være yngre.

Skrevet

Ja. Er litt over 30, har blitt gjettet 5 år eldre.

Grunnen til at jeg blir tatt som eldre tror jeg er høyde, væremåte og evt skjegg når jeg har det.

Høyde høres kanskje litt rart ut, men når man blir satt ved siden av en lavere person og sammenlignet tror jeg det spiller inn på en "hvem er eldst"-utfordring..

AnonymBruker
Skrevet

Blir alltid tatt for å være mye eldre. Jeg er sytten, og folk tror ofte at jeg er godt opp i tjueårene!

Anonymous poster hash: 77caf...018
Gjest Peanut
Skrevet

Blir alltid tatt for å være yngre. <_<

Jeg skylder på gener, og det at jeg knapt drikker alkohol, ikke røyker, ikke soler meg (med mindre jeg har spf 50 minst), ikke spiser så mye rart og sånn.

Skrevet

Ser yngre ut enn jeg er. Det er fortsatt ingen som har tippet riktig. De tipper stort sett mellom 8 og 10 år feil.

Skrevet

Folk tipper jeg 1-2 år eldre enn det jeg egentlig er, men nå er jeg veldig ung også.

Skrevet

Folk gjetter som regel riktig på meg...

Så jeg ser vist ut som alderen min

Gjest black nailpolish
Skrevet

Jeg får barnebillett på bussen selv om jeg er i tjueåra.. kan dingle med beina også :fnise: Har sikkert noe med å gjøre at jeg ikke bruker særlig te sminke og foretrekker jeans tskjorte og converse foran mer voksne antrekk.

Skrevet

Er så gammel at folk aldri gjetter på alderen min. Så det vet jeg ikke. Ser vel ut som så gammel som jeg er, kanskje litt eldre, for jeg har en del rynker? Syns jeg ser gammel ut på bilder selv, men det er fordi i mitt hode er jeg ca.27. Alltid. Og jeg kler og oppfører meg som en elegangt 30-åring. Alltid. Så det så.

(Spør dere folk om hvor gammel de tror dere er? Da svarer man jo yngre enn "sannheten", man er da ikke uhøflig heller? Er nok derfor så mange sier at "folk sier jeg ser yngre ut" Trøster jeg meg med....)

• Liker 7
Skrevet

Alle damer mellom 35 og 45 kommer til å svare at de ser yngre ut enn det de er.

• Liker 18
Skrevet

Ja, jeg får veldig ofte høre at jeg ser eldre ut enn det jeg er. Mange tror jeg er 27-29, men er jo bare 23! I forhold til de på 27-29 føler jeg meg som gutten i sandkassa!

Skrevet

Da jeg var tenåring ble jeg stadig tatt for å være eldre enn jeg var, men et sted i 20-årene stanset tydeligvis aldringen opp, for nå blir jeg stadig tatt for å være yngre. Jeg pleier å skylde det på at jeg er singel og barnløs - ingen mann eller barn som sliter på meg - men sannheten er nok mer gode gener, begge foreldrene mine holder seg godt. Alternativt handler det lite om utseende og mer om oppførsel... :fnise:

Skrevet

Hehe, true story. Har liten tro på alle dem som sier at de ser yngre ut og fortsatt viser legg på polet. Sannheten er at når damer sminker seg kan man skjule en del alderstegn samtidig som yngre damer ser mer voksen ut, så ofte er det litt vanskelig å si. Men 99% av damer som har passert 30 ser ikke ut som de er i 20 årene.

Har alltid blitt tatt for å være eldre enn det jeg er. Da jeg var 15 var det fordi jeg var så mye høyere enn de andre og nå er det fordi jeg er skallet. Har dog lite med andre alderstegn sammenlignet til mine venner i samme aldersgruppe, men håret har nok en del å si for min del. Det pussige er at er jeg sammen med venner i 40 årene blir jeg tatt for å være like gamle som dem, er jeg sammen med venner i slutten av 20 årene blir jeg tatt for å være like gamle som dem. Da jeg var 30 fikk jeg høre at "oi, du så ung ut for å være 35"

Gjest Peanut
Skrevet (endret)
(Spør dere folk om hvor gammel de tror dere er? Da svarer man jo yngre enn "sannheten", man er da ikke uhøflig heller? Er nok derfor så mange sier at "folk sier jeg ser yngre ut" Trøster jeg meg med....)

Jeg synes det er rart å spørre folk om hvor gammel de tror jeg er. <_<

Husker jeg leste om ei på 55 år i DailyMail som påsto at folk tok henne for å være 35 år... <_< Og da tenkte jeg hun manglet selvinnsikt. O_o Henne kunne man se var eldre enn det hun trodde hun var- halsen og hendene var ikke unge for å si det sånn. Første jeg ser på er hendene og halsen (om det er mulig) til folk- tar sjelden feil på alder der selv om ansiktet kan se yngre ut. <_<

Jeg bruker selv solfaktor på hals og hender om jeg går utenfor døren- uansett værtype, så forhåpentligvis så ser jeg ikke så gammel ut når jeg når en viss alder. <_<

Endret av Peanut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...