AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Hei. Er det noen som har noe erfaring med blackberry? Kan man koble den til tråløst nett, burke facebook, twitter og sånt? Er det apper til den? Syns du den er bra? Hvor mye koster den? Setter utrolig pris på svar Og gjerne link til nettbutikk Anonymous poster hash: 73376...4cc
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 (endret) Jeg har blackberry Q10 og er storfornøyd, BB10 er et kjempegodt OS, men bruker du masse apper så er det ikke Blackberry du skal velge, men du har de vanlige ja, som FB, Twitter, er du på Instagram laster du ned Igrann og bruker du Snapchat, så laster du ned Snap2chat. Evernote har native BB10 app da. Du kan gå pirat og laste ned Androidapper, det er bruksanvisning på hvordan du skal gjøre det på Crackberry. De fungerer utmerket for dem som gjør det. Jeg har gjort pirat av bankappen min (danskebank) og EyeEm og det fungerer bra. Her er prislisteguide. En venn har Z30 og er storfornøyd pga diger skjerm og fantastisk operativsystem kombinert. Endret 20. mars 2014 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Jeg har blackberry Q10 og er storfornøyd, BB10 er et kjempegodt OS, men bruker du masse apper så er det ikke Blackberry du skal velge, men du har de vanlige ja, som FB, Twitter, er du på Instagram laster du ned Igrann og bruker du Snapchat, så laster du ned Snap2chat. Evernote har native BB10 app da. Du kan gå pirat og laste ned Androidapper, det er bruksanvisning på hvordan du skal gjøre det på Crackberry. De fungerer utmerket for dem som gjør det. Jeg har gjort pirat av bankappen min (danskebank) og EyeEm og det fungerer bra. Her er prislisteguide. En venn har Z30 og er storfornøyd pga diger skjerm og fantastisk operativsystem kombinert. Takk for svar Hva er forskjell på Q10 og Q5? Anonymous poster hash: 73376...4cc
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Takk for svar Hva er forskjell på Q10 og Q5? Anonymous poster hash: 73376...4cc Q10 er premium og Q5 er den enkle/billig modellen. Dog så har vel Q10 gått ned i pris sånn at det bare er noen hundrelapper imellom dem. Uansett så er minnekort nødvendig på begge.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Q10 er premium og Q5 er den enkle/billig modellen. Dog så har vel Q10 gått ned i pris sånn at det bare er noen hundrelapper imellom dem. Uansett så er minnekort nødvendig på begge. Ok, takk skal du ha! Syns du Blackberry er bedre enn andre smart-telefoner? Anonymous poster hash: 73376...4cc
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Ok, takk skal du ha! Syns du Blackberry er bedre enn andre smart-telefoner? Anonymous poster hash: 73376...4cc For min bruk ja, fordi for meg så er telefonen først og fremst et kommunikasjonsmiddel, jeg hadde en androidtelefon som var god å ha når jeg kjede meg, men det å ringe og motta telefonsamtaler, sende sms var ikke like intuitivt som på Q10, og kombinert med det at jeg begynte å savne fysisk tastatur pga jeg hatet å skrive på glass, så tok jeg en sjanse og ble storfornøyd, men huske på jeg er ingen bruker av mange applikasjoner, en som har ørtiførti apper på mobilen sin og er avhengig av dem for å leike seg så er ikke BB10 operativsystemet. Det snedige er at mange unge mennesker har nu begynt å be om å få se telefonen min når jeg trekker den ut offentlig. Jeg kjøpte også rosa Q5 til guddatteren etter at hun ble frelst på BBM på sin samsung s2, lærte henne hvordan hun skulle legge inn de appene hun ville ha og hun ble også frelst, så ville hele gjengen hennes ha Blackberry pga iPhone plutselig ikke var kult lenger og noen av de sparer faktisk til det.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 For min bruk ja, fordi for meg så er telefonen først og fremst et kommunikasjonsmiddel, jeg hadde en androidtelefon som var god å ha når jeg kjede meg, men det å ringe og motta telefonsamtaler, sende sms var ikke like intuitivt som på Q10, og kombinert med det at jeg begynte å savne fysisk tastatur pga jeg hatet å skrive på glass, så tok jeg en sjanse og ble storfornøyd, men huske på jeg er ingen bruker av mange applikasjoner, en som har ørtiførti apper på mobilen sin og er avhengig av dem for å leike seg så er ikke BB10 operativsystemet. Det snedige er at mange unge mennesker har nu begynt å be om å få se telefonen min når jeg trekker den ut offentlig. Jeg kjøpte også rosa Q5 til guddatteren etter at hun ble frelst på BBM på sin samsung s2, lærte henne hvordan hun skulle legge inn de appene hun ville ha og hun ble også frelst, så ville hele gjengen hennes ha Blackberry pga iPhone plutselig ikke var kult lenger og noen av de sparer faktisk til det. Takk for all hjelp! Blackberry høres ut som telefonen for meg. Har levd lenge på en gammeldags klapptelefon uten kamera, så er ikke avhengig av masse rare apper så lenge jeg har facebook, twitter og de der tingene. Anonymous poster hash: 73376...4cc
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 For min bruk ja, fordi for meg så er telefonen først og fremst et kommunikasjonsmiddel, jeg hadde en androidtelefon som var god å ha når jeg kjede meg, men det å ringe og motta telefonsamtaler, sende sms var ikke like intuitivt som på Q10, og kombinert med det at jeg begynte å savne fysisk tastatur pga jeg hatet å skrive på glass, så tok jeg en sjanse og ble storfornøyd, men huske på jeg er ingen bruker av mange applikasjoner, en som har ørtiførti apper på mobilen sin og er avhengig av dem for å leike seg så er ikke BB10 operativsystemet. Det snedige er at mange unge mennesker har nu begynt å be om å få se telefonen min når jeg trekker den ut offentlig. Jeg kjøpte også rosa Q5 til guddatteren etter at hun ble frelst på BBM på sin samsung s2, lærte henne hvordan hun skulle legge inn de appene hun ville ha og hun ble også frelst, så ville hele gjengen hennes ha Blackberry pga iPhone plutselig ikke var kult lenger og noen av de sparer faktisk til det. Ett spørsmål til, hehe O:) Hvordan er den å ta (og sende) bilder med? Anonymous poster hash: 73376...4cc
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Takk for all hjelp! Blackberry høres ut som telefonen for meg. Har levd lenge på en gammeldags klapptelefon uten kamera, så er ikke avhengig av masse rare apper så lenge jeg har facebook, twitter og de der tingene. Anonymous poster hash: 73376...4cc Det har du og jeg fattet plutselig poenget med Twitter da jeg kom til BB10 (Huben). 1
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Ett spørsmål til, hehe O:) Hvordan er den å ta (og sende) bilder med? Anonymous poster hash: 73376...4cc Veldig godt kamera, men bildene alltid er i 1:1 format (fportrettformat), jeg leste en forklaring på at det var ment som en hyllest til gamle Rolleiflex.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Veldig godt kamera, men bildene alltid er i 1:1 format (fportrettformat), jeg leste en forklaring på at det var ment som en hyllest til gamle Rolleiflex. http://global.blackberry.com/sites/emea/no_no.html Du er så hjelpsom, takk for tiden du bruker på meg! Kan du si noe om hvem av disse du tror er best? Har ikke helt peiling på sånt jeg! Jeg vet ikke helt hva 1:1 format vil si jeg, men det går vel sikkert greit Anonymous poster hash: 73376...4cc
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Z10 og Q10 har det nye operativsystemet, de andre er BOS7 Jeg ville valgt Z10 eller Q10 fordi de to har et moderne operativsystem. Hvilken av de er en en smaksak om du vil ha fysiske taster eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Z10 og Q10 har det nye operativsystemet, de andre er BOS7 Jeg ville valgt Z10 eller Q10 fordi de to har et moderne operativsystem. Hvilken av de er en en smaksak om du vil ha fysiske taster eller ikke. Ok, tusen takk igjen Anonymous poster hash: 73376...4cc
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Ok, tusen takk igjen Anonymous poster hash: 73376...4cc Uansett, lykke med ditt kjøp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå