Gå til innhold

Råd folkens.. Date i morgen og mensen.. Hva nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sååå.. Da er det klart for middag og kinodate i morgen kveld med han jeg dater og liker veldig godt. Gleder meg jo utrolig mye så klart, men problemet er jo denne hersens greia som kommer hver mnd da...!

Det er ikke snakk om at jeg avlyser, men har dere noen råd? Jeg kan ikke akkurat si jeg har mensen heller..

Ser for meg at det kan bli litt my flying på toalettet..

Er det noen som har noen gode råd til dette?mer date nr 3 forresten, så er litt avgjørende... Syns jeg..

Anonymous poster hash: aa292...f28

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvorfor kan du ikke si det til ham? Skal man være i et forhold med noen så må man jo klare å snakke sammen om noe som er så naturlig. Forresten så går det an å ha sex om man har mensen. :opplyser: Men slik jeg tolker innlegget ditt har ikke dere hatt sex sammen enda, og da vil jeg jo anbefale å vente med å ha det slik at første gangen i alle fall blir når du ikke har det. For øvrig har jeg ingen andre råd enn å ta noe smertestillende før daten om du får veldig vondt i magen.

Skrevet

Jeg hadde ikke nevnt det med et ord. Hvorfor skulle du det, med mindre du har tenkt å ligge med han? Og må du gå så oftere på do når du har mensen?

• Liker 4
Skrevet

Avlyse pga mensen?

Du kan da vel vente til neste gang dere skal møtes med å ha sex?

Skrevet

Hva er problemet?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS: Folkens... Sex hadde det nok ikke blitt etter daten uansett. Jeg er seriøs med dette forholdet og vil gjerne det skal bli noe av det. Så venter uansett til f.eks en hjemmedate av noe slag ;)

Jeg må nok fly litt mere på do pga angst for å blø gjennom tamponger tenker jeg.. Eventuelt safe med bind i tillegg? Er redd det skal lukte og sånt også..

AnonymBruker
Skrevet

Bruker aldri tamponger jeg- bare bind, og flyr ikke ofte på toalettet heller. ikke lukter det gjennomtrengende heller.

Anonymous poster hash: 2bcce...888
AnonymBruker
Skrevet

Er du 14?

Dette hørtes ut som noe en tenåring typisk ville problematisert til et stort "drama" :P

Anonymous poster hash: 3d9e8...706
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS: Folkens... Sex hadde det nok ikke blitt etter daten uansett. Jeg er seriøs med dette forholdet og vil gjerne det skal bli noe av det. Så venter uansett til f.eks en hjemmedate av noe slag ;)

Jeg må nok fly litt mere på do pga angst for å blø gjennom tamponger tenker jeg.. Eventuelt safe med bind i tillegg? Er redd det skal lukte og sånt også..

Du er sikkert sosial til vanlig når du har mensen, så ser ikke noe grunn til at du skal avlyse daten pga. dette.

Blør du veldig mye? En date varer som regel ikke mer enn et par timer, og på den tiden trenger du vel ikke gå på do å skifte bind/tampong mer enn en gang eller maks to om daten varer lenge? Det er helt normalt å måtte gå på do en gang, og det begynner ikke å lukte så fort. Om du vil kan er det jo å bruke både tampbong og bind, men tror ikke det er nødvendig.

Anonymous poster hash: 32c75...ebb

AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert sosial til vanlig når du har mensen, så ser ikke noe grunn til at du skal avlyse daten pga. dette.Blør du veldig mye? En date varer som regel ikke mer enn et par timer, og på den tiden trenger du vel ikke gå på do å skifte bind/tampong mer enn en gang eller maks to om daten varer lenge? Det er helt normalt å måtte gå på do en gang, og det begynner ikke å lukte så fort. Om du vil kan er det jo å bruke både tampbong og bind, men tror ikke det er nødvendig. Anonymous poster hash: 32c75...ebb

Ja jeg er vanligvis sosial til vanlig med mens, men med venninner som skjønner ;)

Og som nevnt i hovedinnlegget så er ikke å avlyse daten et alternativ nei :)

Jeg blør en del under mensen ja derfor jeg er forberedt på gå litt mye på do..

Og i.o.m at daten består av middag OG kino så blir det nok mere enn bare et par timer den varer..

1 date varte forøvrig i 5 timer og andre i 10 timer så det kan bli langvarig ;)

Burde jeg safe og kjøre dobbelt med både tampong og bind?

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg er vanligvis sosial til vanlig med mens, men med venninner som skjønner ;)

Og som nevnt i hovedinnlegget så er ikke å avlyse daten et alternativ nei :)

Jeg blør en del under mensen ja derfor jeg er forberedt på gå litt mye på do..

Og i.o.m at daten består av middag OG kino så blir det nok mere enn bare et par timer den varer..

1 date varte forøvrig i 5 timer og andre i 10 timer så det kan bli langvarig ;)

Burde jeg safe og kjøre dobbelt med både tampong og bind?

Ja,med både tampong og bind kan du helgradere deg.

Jeg blør mye selv og gjør det alltid sånn om jeg skal ut på byen. Om du bruker rosa OB eller en annen tampong av typen som absorberer mye trenger du nok ikke skifte tampong før etter kinofilmen og kanskje 1-2 gang i løpet av middagen. Det vil han nok ikke reagere på.

Når det blør på det meste skifter jeg bare hver 3. time, og med bind i tillegg er du sikker på å ikke blø igjennom.

Jeg ville ikke tatt opp dette med typen, det er ingen vits å involvere ham i sånt.

Anonymous poster hash: 346a4...9f7

Skrevet

Noen jenter tisser jo ofte da, drikk mye vann så har du en unnskyldning. Ikke at jeg tror han vil tenke noe som helst om at du springer på do.

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig hva det kan lages problemer av! :laugh: Ja, han kommer sikkert til å dumpe deg fordi du går ofte på do.

Anonymous poster hash: 97ff2...dfb
  • Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Han kommer sikkert til å se på deg som det digre mensdyret.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mensen...er det noe hindring? Blod er da ikke så ille. Jeg har ikke noe imot å knulle ei som har mensen? Har dere jenter? Det gjør jo ikke fysisk vondt?

Anonymous poster hash: 79a7e...93e
Skrevet

Mensen...er det noe hindring? Blod er da ikke så ille. Jeg har ikke noe imot å knulle ei som har mensen? Har dere jenter? Det gjør jo ikke fysisk vondt?

Anonymous poster hash: 79a7e...93e

Det kan være det jo. Ikke behagelig med menssmerter når man skal ha sex liksom..

Skrevet

Skjønner ikke problemet jeg. Hvorfor i alle dager skal du informere han om at du har mensen hvis sex uansett ikke er aktuelt? :klo: Er du redd for å blø igjennom kjører du på med de største tampongene og et bind i tillegg. Det burde da holde de få timene du sitter inne i kinosalen. Tviler på at han tenker på at du går på do ellers. Er helt normalt å måtte gå på do!

Skrevet

Sikkert mange som synes jeg er disgusting nå...

Men jeg har i enkelte tilfeller (fisketur i båt, fjelltur osv) puttet inn 2 tamponger! Funker som bare det, da kan man gå dobbelt så lenge uten å skifte! Dette, i kombinasjon med et par ibux, så får du en flott date! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Da er daten unnagjort og det gikk heldigvis greit med tanke på mensen og det der :)

Var aldri intensjonen å fortelle han om der heller.

Ble en kortere date i dag da han var trøtt og ikke sovet mye i natt og ikke jeg heller. I tillegg til det med mensen da.

Men hadde det hyggelig og håper han også synes det.. Han var veldig tydelig trøtt da..

Så alt i alt gikk det vel som planlagt :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke spørsmålet ditt var så rart, jeg, TS :rolleyes:

Jeg selv er 26 år, og har ett litt barnslig forhold til mens. Jeg kan for eksempel ikke gå på butikken å kjøpe BARE tamponger, da føler jeg at ALLE vet at "Her er det mens på gang!" :fnise:

I tillegg hater jeg å si ordet 'mensen', tror det er det ekleste ordet jeg vet om, så det bruker jeg aldri.
Husker jeg hadde en ONS en gang, hvorpå vi hadde hatt sex på natten og morgenen etter hadde jeg fått mensen. Jeg synes det var litt flaut å si fra om det når han prøvde seg på morgensex igjen, men det er jo en helt naturlig ting å ha.

Jeg tenker at du trenger ikke å si noe om det, før det evt. hadde utartet seg til sex og du MÅTTE sagt fra. Han trenger jo ikke å vite at du har mensen, bare fordi dere skal på date.

Anonymous poster hash: 551d4...66e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...