Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 Jeg er nysgjerrig på hvor i landet/utlandet Kg'erne har sine nærmeste slektninger og opprinnelig opphav, jeg! Kan jo begynne med meg selv! En av mine besteforeldre kommer fra et sted i Gudbrandsdalen, så jeg har mye slekt der. Jeg har også mange slektninger i Oslo. En annen av besteforeldrene mine kommer fra et sted i Østfold, og jeg har mange slektninger spredt utover dette fylket også. - Og for alt jeg vet, så kan faktisk naboen min være tanta di! K
ellapille Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Hammerfest,trondheim,otta,sør fron,lillehammer,vinstra,hamar,elverum,romerike,oslo,bergen,stavanger, sverige mm. :-) :-?
Gjest 1111 Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 Det meste av familien fra mamma sin side bor på samme sted som oss. dvs at den delen av familien som jeg har kontakt med bor ganske så nærme og vi ser hverandre ofte. Pappas familie bor helt i nord; nordland og finnmark.
Andrine22 Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 Først og fremst i Møre og Romsdal, jeg er derfra selv. Har slekninger i sør trøndelag og gudbransdalen...
la Flaca Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 Nærmeste familie i Sør-Trøndelag/ Trondheim, tanter og onkler i Oslo + en del av slekta i Sverige og USA.
Diaz Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 På mammas side er flesteparten bosatt i Vestfold og Buskerud og på pappas side Falun i Sverige. Mannen min sin familie ( som også nå er min) er bosatt i Alta traktene og rundt Måløy.
Holly Hobbie Skrevet 3. juni 2004 #7 Skrevet 3. juni 2004 Paa mammas side: Telemark, Kongsberg. Paa pappas side; Bergen og omegn. Har ogsaa slekt i Tyskland og Sverige. Men mange bor i Oslo-omraadet ogsaa.
Gjest gjesta Skrevet 3. juni 2004 #8 Skrevet 3. juni 2004 De fleste er bosatt i Møre og Romsdal, men jeg har onkel med familie som er bosatt i Hordaland.
Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 3. juni 2004 #9 Skrevet 3. juni 2004 Finnmark,troms,nord trøndelag,møre og romsdal,vestfold,buskerud,Agder..
Grooo Skrevet 3. juni 2004 #10 Skrevet 3. juni 2004 Hele min familie holder til på omtrent samme sted, i to byer/steder i Østfold + at en tante har flyttet til Oslo der jeg og mannen også bor for tiden. Mannens familie holder også til på vårt felles hjemsted, + at en bror av ham (+ kone og to små) har flyttet til Oppland. De aller fleste bor under en halvtimes kjøring unna, untatt de i Oppland...
Gjest Poirot Skrevet 3. juni 2004 #11 Skrevet 3. juni 2004 Slekten min kommer opprinnelig fra Bergen, Oslo og Lesja. Men alle besteforeldrene mine er vokst opp i Oslo.
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #12 Skrevet 3. juni 2004 Slekten fra Pappas side kommer fra forskjellige steder i Nordland, det er nesten ingen igjen og de få som lever har vi egentlig ingen kontakt med. Så i bunn og grunn er det bare vår lille kjernefamilie her i Norge. Mamma er fransk, med stor familie, og de bor da alle i Frankrike. De fleste i Provence.
Gjest Muslingen Skrevet 3. juni 2004 #13 Skrevet 3. juni 2004 Både mamma og pappa's familie er fra Finnmark, de fleste bor der oppe. Mamma og småsøsknene mine bor i Nordland. Og en del slektninger jeg ikke har kontakt med er strødd litt utover Norge's land. Jeg selv bor i Vesterålen, men er snart på flyttefot til Tromsø.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2004 #14 Skrevet 3. juni 2004 For øyeblikke har jeg så og si all slekt i Møre og romsdal utenom en onkel+familie som bor i Sogn og fjordane... (Pappas side har alltid bodd på samme plass, mens mammas side har flyttet rundt...) Clea
*M* Skrevet 3. juni 2004 #15 Skrevet 3. juni 2004 Jeg har mest slektninger i rogaland, men ellers i landet er slekten på Hamar, i Bergen, i USA og i Sverige.
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #16 Skrevet 3. juni 2004 Slektninger som jeg har er: Norge: Stavanger Oslo Lofoten Bodø Bergen Fredrikstad Utlandet: England Spania Russland Australia Frankrike Italia Irland Tyskland Skottland USA Dubai Det kom jeg på akkurat nå Det er nærme slektninger dette da
jordbær Skrevet 3. juni 2004 #17 Skrevet 3. juni 2004 Mosjøen, melhus, børsa, trondheim, skien, bærum og norli
Scorpina Skrevet 3. juni 2004 #18 Skrevet 3. juni 2004 ...' date=' men er snart på flyttefot til Tromsø<. [/quote'] Så fornuftig av deg!!! Sjøl har jeg slekt/familie i Oslo, Bergen, Trondheim, Ålesund-kantene, Svolvær, Balsfjord, Tromsø (så klart).....og litt i USA (som man dessverre ikke har kontakt med )
Gjest MrsL Skrevet 3. juni 2004 #19 Skrevet 3. juni 2004 Tja, det blir denne oppsummeringen: * Oslo * Trondheim * Mo i Rana * Vestvågøy * Skarnes * Frogner * Houston, Texas * Røros
Gjest tusjen Skrevet 3. juni 2004 #20 Skrevet 3. juni 2004 Mine søsken bor på Sørlandet og Stavanger. Besteforeldre i Bergen og søskenbarn, onkler og tanter er spredd rundt om kring.. Alle har ett søskenbarn på Gjøvik... også jeg :-) tusjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå