Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor for tiden 20 min unna Bhg til datteren vår. Hun går 2 året i Bhg. I mnd har vi ca 3200,- i utgifter i forbindelse med Bhg. Bomvei og diesel. Jeg har nå fått en jobb som er 2 min unna Bhg hennes så det hjelper på litt. Jeg jobber todelt skift og noen ganger hender det at jeg må kjøre to ganger frem og tilbake i forbindelse med Bhg og jobb.

Er dette en drøy dum? Min samboer mener vi skal bytte Bhg og få en nærmere, mens jeg har ikkje hjerte til det. Hun har en veldig nær venn i Bhg og jeg klarer ikke å skuffe henne eller ta fra jenta mi den gleden fordi vi skal ha en Bhg nærmere der vi bor akkurat nå.

Hva tenker dere ?

Anonymous poster hash: 44f1a...340

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun, og er det sannsynlig at hun, dersom dere bytter, går i samme barnehage som de hun skal gå på skole med?

Skrevet

Hun blir 3 år i oktober. Vi vet ikke om det er her vi ønsker å bo, men foreløpig vil vi det. Jeg savner det gamle stedet som vi for tiden leier ut.

Her er det mange barnehage og skoler så hun vil nok komme på skole med noen.

Skrevet

For et så lite barn er det oftest ikke noe problem å bytte barnehage. Min gutt byttet da han var 2,5 og det gikk helt problemfritt. Det var uansett en lang sommerferie mellom og vi snakket mye om det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville byttet barnehage. Greit at jenta får venner allerede nå i nærområdet der dere bor. Små barn er tilpasningsdyktige.

Anonymous poster hash: 9ad24...9fd

• Liker 2
Gjest *kokos*
Skrevet

"Små barn er tilpasningsdyktige", sies det, men mellomste datteren vår opplevde en stor sorg da hun måtte bytte barnehage like før hun fylte 3. Hun snakker fortsatt om den gamle bhg, og spesielt om bestevenninna si.

Hvis dere uansett må bytte er det best å gjøre det så tidlig som mulig, men prøv å unngå det om det kanskje vil bli flere bytter.

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt - hvorfor skal dere bytte barnehage hvis du jobber så nært den (2 minutter unna)? Du må jo likevel kjøre dit om morgenen?

Jeg hadde strukket meg langt for å unngå å bytte barnehage. Det bør bare gjøres hvis man må, er min mening. Gode barnehager og venner i barnehagen er gull verd.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...