Gå til innhold

Hvilke TEMA skal dere ha på bryllupet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi gifter oss på nyttårsaften, så det blir litt nyttårsaften-party over det hele. Fyrverkeri m sjampanje ved midnatt, stjerneskudd, konfettibomber på bordene, etc.

Anonymous poster hash: 27ce3...c2c
  • Liker 2

Annonse

AnonymBruker

Hva er denne nye greia med å ha tema? Jeg har ikke hørt om det før for noen få år siden.

Er det også noe hentet fra USA og diverse bryllups-realityserier derfra?

Anonymous poster hash: da253...1af

Jeg har en bok om å stelle i stand middagsselskapet og andre typer fester fra 50-tallet, der står det iihvertfall flere tips til hvordan man kan få til et fint "tema" (men jeg tror ikke akkurat det ordet brukes).

Er dette så rart da? Altså, mye man skal anskaffe må man velge stil og farge på (dekorasjoner, blomster, servietter, invitasjoner, kake og så videre...). Går helt fint å velge uavhengig av hverandre, eller så kan man ha det morsomt med å prøve å lage en slags rød tråd. (Og når bruden begynner å grine fordi serviettene ikke har HELT samme nyanse som kakefyllet då har det selvfølgelig gått alt for langt) at man MÅ ha det er bare tull dog.

Vi skulle ikke ha noe tema, men endte opp med et likevel. Mest fordi vi innså at vi hadde kjøpt/leid en masse ting i samme farger, og anskaffet en masde dekorasjoner og andre ting i samme stil uten å tenke over det. Vi valgte jo bare det vi likte, vi. :ler:

Anonymous poster hash: a4cf1...37f

• Liker 2
AnonymBruker

Har valgt maritimt som tema :)

Har ikke så mye på plass, så vet bare at vi vil ha det som tema. Mulig det blir noe stripete hvitt/blått, små håndplukkete buketter, og kanskje skjell og andre maritime ting. Liker oss på sjøen, så derfor valgte vi det som tema :)

Tenker også å skrive i invitasjonen at de som vil gjerne kan kle seg maritimt/sommerlig.

Anonymous poster hash: daa65...2d6

Annonse

Annonse

Lokalet vi skal ha festen i er bygget i 1914 og er helt nydelig med stukkatur i taket, tung tapet på veggene, store lysekroner som henger fra taket og ballsal med tilhørende peisstue, det er simpelten fantastisk.

Så vårt tema -om jeg kan kalle det dét egentlig- er å ha samme stil på dekorasjonen vår :) Gjenspeile den gamle og elegante stilen fra 1914. gøy! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...