Gå til innhold

Katt som ikke klarer å bestemme seg for om hun vil være inne eller ute. Konstant jamring ved døra..!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en jentepus på ett år som bare ikke klarer bestemme seg.. Hun driver meg til vanvidd!

Hun sitter ved døra og mjauer og klager fordi hun vil ut, slipper henne ut.. Da går det alt fra sekunder til 5 minutter før hun skraper på døra og og mjauer av full hals for å komme inn igjen.

Slipper henne inn, og det er samme prosedyre. Jeg blir sprø av det jamringen når hun holder på sånn om natten og grytidlig morgen. Om ettermiddagen klarer jeg til nød å lukke ørene eller avlede.

Hun har mat og vann. Ren tissekasse. Massevis av leker og to andre katter som selskap..

Hjelp, før jeg bare må omplassere henne av søvnmangel!

Anonymous poster hash: 88803...2bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullstendig normalt. Sånn har alle kattene jeg har hatt opp gjennom livet gjort også. Jeg tror ikke de nødvendigvis vil ut/inn, men de liker å ha oversikt over området sitt. Vi løste det med å investere i katteluke. Beste kjøpet vi noen gang har gjort :) Nå kan de løpe inn og ut så ofte de vil, uten å vekke oss.

• Liker 1
Skrevet

Vår katt holder på sånn når det er andre katter som plager han litt ute. Så han vil egentlig ut, men er redd for å få juling så han maser om å komme inn igjen med en gang.

Skrevet

Slik er vår katt også.Han står å jamrer ved døra helt til han får reaksjon og blir sluppet ut. Et par min etter kan han stå å jamre i vinduet for å komme inn igjen, det skjer ofte..litt slitsomt men hva kan man vel gjøre, Cats will be cats :)

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt :)

Vi ble også nesten gale så vi kjøpte luke med chip. Nå ordner han ut/inn-problematikken selv :danse:

Skrevet

Helt normalt :)

Vi ble også nesten gale så vi kjøpte luke med chip. Nå ordner han ut/inn-problematikken selv :danse:

Mens vår fjottkatt fortsatt står og maser i vinduer og verandadører til tross for kattedør. :murvegg: Tror det er fordi hundene responderer på det og får ungene i huset til å lukke opp for han...

Skrevet

Mens vår fjottkatt fortsatt står og maser i vinduer og verandadører til tross for kattedør. :murvegg: Tror det er fordi hundene responderer på det og får ungene i huset til å lukke opp for han...

Vår sluttet å mase ved "våre" dører når han fant ut at hans egen dør gikk opp av seg selv. Tror han syns det er :fnise: litt moro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...