Gå til innhold

Lyst til å begynne å telle kalorier. Kan noen helpe meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er en jente på 180 cm og veier 50 kg! Jeg legger ikke på meg UANSETT on jeg spiser sunt eller usunt! Kan gå dager hvor jeg spiser nada, mens andre dager så spiser jeg litt mer normalt. Derfor ønsker jeg å prøve å telle kalorier, men har ikke skjønt det helt. Kan jeg spise hva som helst så lenge jeg fyller opp kaloriene? Må jeg fordele kaloriene på en bestemt måte mtp. Frokost, middag, kvelds og inni-mellom? Hadde hjulpet UTROLIG MYE, så takk for alle svar!

Anonymous poster hash: 7896a...9ca

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Om du skal legge på deg på en sunn måte så bør du sette opp faste tider å spise på slik at du venner kroppen til å spise til faste tider og dermed etterhvert blir sulten av seg selv.

Du bør også spise skikkelig og næringsrik mat så kroppen får det den trenger til å bygge seg opp. Altså en en god balanse mellom proteiner, fett og karbohydrater. Om du sliter med store måltider i starten i og med at du har dager du ikke spiser så er nøtter, avokado og olje gode fettkilder som vil gi deg opp til 600-1000 kcal ekstra per dag uten at det krever enormt magemål.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...