AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Noen som kan innrømme å ha dummet seg ut for å prøve å få eksen tilbake før..? Jeg har av og til spurt eksen... "savner du meg?" , "tenker du på meg?" uten skikkelig respons til det.... Anonymous poster hash: 8a1e4...b40
Nåleputa Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Jepp, prøvde i ca to år å få han tilbake. Trodde han ville kjempe like mye for meg, som jeg med han. En uke etter vi slo opp, så prøvde han seg på 1 dame. Så at han la til diverse damer på fb, og han kommenterte og likte bilder etc. Jeg dro og besøkte han, og han takket ja til sex og hygge med meg. Men det var så ufattelig sårt å lese hjertekommentarer fra andre damer. Jeg tok stadig kontakt, og fikk til svar at han hadde truffet noen og gått videre. TO ganger!!! Da han tagga seg selv og dama, så skjønte jeg det, og jeg gikk videre selv. Nå er han ikke i noe forhold mer, og jeg leser mellom linjene hvem av damene han holder på med. Han har to nå som han holder på å flørter med... -jeg har dummet meg ut slik for vennekretsen hans og min, meg selv og min familie. -Men nå har jeg en ny mann, som jeg ikke har villet byttet ut med noen! Du kommer dit du også, når jeg som er over gjennomsnittet naiv og forvirra klarte det!
Meline37 Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Jeg prøvde veldig lenge å få ekssamboeren min tilbake.... eller tilbake og tilbake? Jeg prøvde å få han til å savne meg heter det vel . Det var mye jeg var missfornøyd med han på. Men jeg håper fortsatt at han våkner opp en dag, og sier: jeg savner deg! Vi har tross alt barn sammen... Naboer av meg fortalte at de reagerte på at en dag bodde jeg hos han, neste dag så var det en annen kvinne der.... Han gikk veldig raskt videre. Men jeg kan ikke annet enn å akseptere det. Hadde jeg fått skrudd tiden tilbake , og samtidig visst hva som kom til å skje ville han vært forlatt for lengst. Har heldigvis to barn igjen, så det var ikke bortkastet. Jeg har også prøvd på mange metoder å få en fyr.... som jeg hadde et lite langdistanseforhold til.... Han bodde langt unna,... til å forstå at jeg er kvinnen i hans liv hehehe. Det var litt att og frem mellom oss, osv.. men jeg tror fremdeles at han har interesser for meg, rar som jeg er.... Mye sprøtt i kjærligheten. Men veldig viktig å få se seg litt tilbake, men også tenke: NUET! Her er jeg, og frem skal jeg!. Må leve fra der vi er. Kan ikke se for mye tilbake heller. Og vil de ikke tilbake nå, så er det ikke så gøy å ta de tilbake hvis de kom om 5 år heller.... Jeg har opplevd den..... og da føler en seg utnyttet. Sånn er det
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Jeg prøvde veldig lenge å få ekssamboeren min tilbake.... eller tilbake og tilbake? Jeg prøvde å få han til å savne meg heter det vel . Det var mye jeg var missfornøyd med han på. Men jeg håper fortsatt at han våkner opp en dag, og sier: jeg savner deg! Vi har tross alt barn sammen... Naboer av meg fortalte at de reagerte på at en dag bodde jeg hos han, neste dag så var det en annen kvinne der.... Han gikk veldig raskt videre. Men jeg kan ikke annet enn å akseptere det. Hadde jeg fått skrudd tiden tilbake , og samtidig visst hva som kom til å skje ville han vært forlatt for lengst. Har heldigvis to barn igjen, så det var ikke bortkastet. Jeg har også prøvd på mange metoder å få en fyr.... som jeg hadde et lite langdistanseforhold til.... Han bodde langt unna,... til å forstå at jeg er kvinnen i hans liv hehehe. Det var litt att og frem mellom oss, osv.. men jeg tror fremdeles at han har interesser for meg, rar som jeg er.... Mye sprøtt i kjærligheten. Men veldig viktig å få se seg litt tilbake, men også tenke: NUET! Her er jeg, og frem skal jeg!. Må leve fra der vi er. Kan ikke se for mye tilbake heller. Og vil de ikke tilbake nå, så er det ikke så gøy å ta de tilbake hvis de kom om 5 år heller.... Jeg har opplevd den..... og da føler en seg utnyttet. Sånn er det Hva gjorde du da? Anonymous poster hash: c5285...5e2
Meline37 Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Hva gjorde du da? Anonymous poster hash: c5285...5e2 Det jeg gjorde... var å være inne på samme chattekanaler som han. . Prøvde å få han til å forstå hvilke tap jeg var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå