AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Jeg har så lyst på baby.... Noen som har tips om hvordan jeg går frem hvis jeg velger Danmark...- Stork eller noe? Anonymous poster hash: a9a07...27a 1
fionel Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Som mini_mio sier over her, ring eller send en mail og hør. så får du nok mer svar en du får her inne Lykke til !
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Hva er stork?? Anonymous poster hash: 7a9f8...dee
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Fruktbarhetsklinikk i Danmark. Anonymous poster hash: 1cabd...69a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Hva skriver man i en slik mail? Er selv i samme sitasjon som TS, og lurer veldig på hvordan jeg skal gå frem.. Anonymous poster hash: 78d90...594
LempikasPromise Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Regner med at det holder at man forklarer situasjonen, legger frem sine ønsket, og spør hva de kan gjøre for å hjelpe deg. Så får du nok et ordentlig svar tilbake. Vil tro Stork klinikken får mange henvendelser hver dag, så det er sikkert nok at man forklarer enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #11 Skrevet 26. mars 2014 Hvor mye koster det, sånn ca? Er det noen som vet? Anonymous poster hash: 7a9f8...dee
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 http://www.storkklinik.dk/595/priser-ivf Anonymous poster hash: 2ef08...cd5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #13 Skrevet 3. april 2014 Prisene var overraskende "lave".. :o Anonymous poster hash: 78d90...594 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #14 Skrevet 3. april 2014 Ei bekjent av meg som er lesbisk ønsket seg så fælt barn, hun hadde en kompis som gikk med på å samle sperm til henne som hun kunne føre inn selv. Det ble et velskapt og nydelig barn ut av det, og barnefar står helt fritt til å velge om han vil ha noe med barnet å gjøre. Hun krever ingen barnevidrag av han da det var en del av avtalen. I tillegg så kan hun fortelle barnet om hvem som er faren når ungen begynner å lure på sitt opphav. Anonymous poster hash: 56ad5...21c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #15 Skrevet 3. april 2014 Ei bekjent av meg som er lesbisk ønsket seg så fælt barn, hun hadde en kompis som gikk med på å samle sperm til henne som hun kunne føre inn selv. Det ble et velskapt og nydelig barn ut av det, og barnefar står helt fritt til å velge om han vil ha noe med barnet å gjøre. Hun krever ingen barnevidrag av han da det var en del av avtalen. I tillegg så kan hun fortelle barnet om hvem som er faren når ungen begynner å lure på sitt opphav.Anonymous poster hash: 56ad5...21c Er du sikker på at det ikke bare er den versjonen du har fått? Høres veldig rart ut at han skulle klare å lagre spermen sin på en måte hvor den ikke døde og at hun visste/ hadde utstyr for hvordan innsprøyte og når. Anonymous poster hash: d7e51...858
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #16 Skrevet 3. april 2014 Prisene var overraskende "lave".. :o Anonymous poster hash: 78d90...594 Se prislisten under, for "tilleggsprodukter", samt opplysningen "medisiner er ikke inkludert". Så legger du til alle legetimene hjemme, alle ultralydene, alle reisene på kort varsle til Danmark, så blir det jo litt. Anonymous poster hash: 35b11...b9e 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #17 Skrevet 3. april 2014 Er du sikker på at det ikke bare er den versjonen du har fått? Høres veldig rart ut at han skulle klare å lagre spermen sin på en måte hvor den ikke døde og at hun visste/ hadde utstyr for hvordan innsprøyte og når. Anonymous poster hash: d7e51...858 Du finner mye info på internett. Nå vet jeg ikke om det var slik at han onanerte og ga hun spermen med en eneste gang, eller hvordan de løste det. Jeg har ikke spurt så fryktelig mye, da jeg ikke har tenkt til å løse det på den måten selv, jeg har en mann jeg skal få barn med etterhvert, så trenger liksom ikke gå inn i dybden på hvordan de valgte å gjøre det. Men vet at det er kompisen som er faren, ser det tydelig på barnet. Anonymous poster hash: 56ad5...21c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #18 Skrevet 3. april 2014 Gå på www.mittstorkebarn.com og spør der. Der er det mange som har vært gjennom prosessen og kan svare. Og alle der er kjempehyggelige! Anonymous poster hash: 55393...d62 1
Biloba Skrevet 3. april 2014 #19 Skrevet 3. april 2014 Er du sikker på at det ikke bare er den versjonen du har fått? Høres veldig rart ut at han skulle klare å lagre spermen sin på en måte hvor den ikke døde og at hun visste/ hadde utstyr for hvordan innsprøyte og når. Anonymous poster hash: d7e51...858 Slikt er veldig lett å få til, det er ikke mye forskjell på naturmetoden og å gå omveien med en plastsprøyte. Men det juridiske er som ved vanlig farskap, og hvem som helst av partene kan lage krøll på avtalen når de vil, for en slik privat avtale er ikke bindende. Barnet har også arverett hvis farskapet blir kjent. 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #20 Skrevet 4. april 2014 Er du sikker på at det ikke bare er den versjonen du har fått? Høres veldig rart ut at han skulle klare å lagre spermen sin på en måte hvor den ikke døde og at hun visste/ hadde utstyr for hvordan innsprøyte og når. Anonymous poster hash: d7e51...858 Det er mange menn som er private donorer.. Anonymous poster hash: cbe96...0d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå