Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det med sinne har jeg et lite problem med, ikke sånn at jeg går å slår og skriker til folk altså..

Hovedproblemet er at jeg blir så sint at det koker i meg, blir helt varm og skjelver! Jeg greier ikke konsentrere meg, føler nesten hat i et øyeblikk. Det rareste er at ingen ser at jeg er sint en gang, for det skjer liksom inni meg.

Har prøvd å tenke over hvilke situasjoner som gjør meg så sint og hvilke mennesker jeg blir sånn kokende sint på..

Jeg får disse sinnefølelsene oftest på de jeg er mest glad i og aldri ville gjort noe vondt..? Hvorfor ? Det kan være alt fra at en i familien nyser for mange ganger eller prater for mye, så kan det knyte seg helt hos meg.

Har alltid vært litt hissig, men samtidig tålmodig, men nå er det null tålmodighet omtrent! Jeg overreagerer på alt om dagen og kjenner jeg blir fort oppgitt og veldig irritert over folk.

Hva skjer med meg? Hvordan jobbe med disse voldsomme følelsene?

Føler meg helt Donald jeg altså..

Anonymous poster hash: db4e8...0ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta Antonsens sinnemestringskurs:

(ikke vondt ment)

AnonymBruker
Skrevet

(ikke vondt ment)

Hahaha, takk! Nå fikk jeg meg en latter i hvert fall 👍

Anonymous poster hash: 138e4...777

Gjest smilejenta
Skrevet

(ikke vondt ment)

Det der... det var morsomme saker!!

AnonymBruker
Skrevet

Morsom video :)

Men seriøst,- du bør ta kontakt med fastlegen din og snakke med denne. H*n vil kunne henvise deg videre til en psykolog.

Sinne kan være uskyldig nok nå men det kan eskalere når du tenner på så uskyldige ting som nysing

Anonymous poster hash: 8b073...7df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...