Gå til innhold

Jeg har endelig skjønt hvorfor de "faste brukerene" hater AB så mye

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere er noen jævla idioter som det ikke går an å diskutere med og som kverulerer i det kjedsommelige uansett hvor feil dere tar. Så hver gang jeg skriver et svar til et av innleggene deres huker jeg av for AB bare for å slippe maset deres og kunne avslutte diskusjonen akkurat når det passer meg.

Anonymous poster hash: 22af6...74d
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymous poster hash: 46bb8...66e
  • Liker 1
Skrevet

Dammit! They`re on to me! :bond:

• Liker 1
Skrevet

Allrightythen!

AnonymBruker
Skrevet

Dere er noen jævla idioter som det ikke går an å diskutere med og som kverulerer i det kjedsommelige uansett hvor feil dere tar.

Det er da en god del brukere med nick som gjør det samme.

Anonymous poster hash: 23548...6ea

Skrevet

Åja....

Skrevet

Dere er noen jævla idioter som det ikke går an å diskutere med og som kverulerer i det kjedsommelige uansett hvor feil dere tar. Så hver gang jeg skriver et svar til et av innleggene deres huker jeg av for AB bare for å slippe maset deres og kunne avslutte diskusjonen akkurat når det passer meg.

Det er da en god del brukere med nick som gjør det samme.

Anonymous poster hash: 23548...6ea

Har dere vurdert muligheten for at det kanskje er dere som tar feil? Og derfor folk ikke gir seg. Eller at debatten ikke har et "rett" svar?

Hvis du har rett, og kan vise til at du har rett er det ikke noe mer å snakke om. Så enten er du dårlig til å prate for deg eller så har du ikke rett.

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke det som er morsomt med en diskusjon da.? Ingen gir seg, noen kverrulerer mer enn godt er, og andre kommer med spydigheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...