Gå til innhold

"Nytt og forbedret" Libresse- IGJEN!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt jeg lager litt le!

Men, tanken slo meg igår, det later jo til at bindprodusentene ("Hva jobber du med?" "Jeg lager Libresse, jeg" :ler: ) tror at inteligensen vår forsvinner med mensblodet! Hvorfor skulle de ellers lage en bruksanvisning? Vi blir da vitterlig ikke dummere selvom vi har mensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere sier jo selv at dere tok feil når dere var små...tenk på de elleve år gamle jentene som skal prøve bind for første gang da er det greit å få beskjed om hvilke som skal fram og hvilke som skal bak...

Jeg tror ikke det er ment for voksne kvinner som alt har brukt bind i flere år.... tenke litt over sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt hovedpoeng med å le er jo at det ikke spiller noen særlig rolle hvilken bit av bidet som er foran og bak - opp ned er jo en helt annen sak og setter man limstripa opp - ja da tror jeg nok at man har vært i midlertidig koma (unnskyld Fleicity) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Felicity
Mitt hovedpoeng med å le er jo at det ikke spiller noen særlig rolle hvilken bit av bidet som er foran og bak - opp ned er jo en helt annen sak og setter man limstripa opp - ja da tror jeg nok at man har vært i midlertidig koma (unnskyld Fleicity) :ler:

HMFR.......... *ser snurt ut*

Neida...... :ler: Det eneste jeg har å si til mitt forsvar mht den tape historien er at jeg var ung...... eller yngre....... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...