Gå til innhold

"Nytt og forbedret" Libresse- IGJEN!

MarianneE

Anbefalte innlegg

:hoho:

Da jeg åpnet en ny pakke bind igår, tydelig noen ny-produserte for pakken var endret siden sist, og tok et bind ut av inpakningen så jeg det:

På teipen under er det merket "Forran" og "Bak" på bindet.

Synes det var ganske komiskt, for jeg har aldri stått der og lurt på hvilken vei bindet skal være.

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Felicity-unplugged

Hvorfor kan de ikke også merke bindene med "denne side opp"....... slik at man slipper å tape det fast i det aller helligste???

............ sukk, ja, jeg har faktisk gjort det - i min ungdom :ler: det ble reneste brazilian wax'en når det skulle av.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan de ikke også merke bindene med "denne side opp"....... slik at man slipper å tape det fast i det aller helligste???

............ sukk, ja, jeg har faktisk gjort det - i min ungdom :ler: det ble reneste brazilian wax'en når det skulle av.......

:o

Au, au, au, au.... Og litt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho: :o :hoho: :o :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Felicity-unplugged

Hva er liksom vitsen med å betale i dyre dommer for en brazilian....? Når man har Libresse mener jeg :ler:

..... nuhvel, jeg kan le av saken nå, men jeg kan garantere dere at jeg IKKE lo da jeg skulle rive faenskapen av mitt aller helligste - tårene spratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :hoho: au,au,au,au :o :hoho:

Sorry, men måtte bare le litt.

Det må ha gjort noe så grønnj****** vondt!

Men det er vel ikke fare for gjentagelse? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barius

Da jeg fikk mensen som 12-åring fant jeg en av mammas saba self-sit, og tok den med "self-sit" siden opp :oops: . Kunne vært godt og ha en detaljert bruksanvisning den gang :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg kan ikke helt forestille meg den kvinnen som står på badet med trusa på knærne og et bind i hånden og ikke helt vet hvilken vei den skal på plass. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Felicity-unplugged
Sorry, men måtte bare le litt.

Det må ha gjort noe så grønnj****** vondt!

Men det er vel ikke fare for gjentagelse? :ler:

Nei, gjentagelsesfaren er IKKE overhengende. Men, for sikkerhets skyld bruker jeg kun tamponger nå - og jeg har ikke puttet den inn feil vei :ler: Og ja, det gjorde inni h"&#%¤" vondt!!! Følte liksom at hele herligheten ble røsket av.

Så en annen bruker her som snudde Saba Self Sit feil vei...... jupp, been there, done that :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...burde kanskje vært laget "bind for nybegynnere", der det finnes en detalsjert beskrivelse :hoho:

har heldigvis ikke satt bindet feil vei. men de vingene da.. bruker å krølle seg, slik at de limer seg fast til meg istedefor trusen... :grine:

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Felicity-unplugged
hehe...burde kanskje vært laget "bind for nybegynnere", der det finnes en detalsjert beskrivelse  :hoho:  

har heldigvis ikke satt bindet feil vei. men de vingene da.. bruker å krølle seg, slik at de limer seg fast til meg istedefor trusen...  :grine:  

hehe

........... eller en monteringsanvisning fra trinn 1-5 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho: :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Ja, da kan man snakke om mens-smerter... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hehe..så greit. Skulle ønske de sluttet med vinger i gjennomsiktig plast. Bind blir ALDRI pent, uansett om det er gjennomsiktige vinger på det. Og selv om truseinnleggene er svarte, så vil man ikke vise de frem..sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...