Ida Sofie MA Skrevet 19. mars 2014 #1 Del Skrevet 19. mars 2014 Hei! Jeg lurte på om noen har noe erfaring ved kjøp av parajumpers på nett? Fant denne siden: www.parajumpersjakkeno2013.com og lurte på om den er fake? Nettadressen er ikke så lovende, og det er i tillegg salg der? Men den ser bra ut og jeg har ikke funnet noe negativt om den på nettet. Har noen handlet der, eller vet om noen fler sider som selger parajumpers? Det andre er litt det samme, noen nettside jeg kan bestille converse? (eventuelt fra utlandet) I norge koster jo converse 700, og jeg pleier å kjøpe i for eksempel england for 40pund (400). Jeg fant noen light green converse (mint?) men dem hadde ikke str. og skulle gjerne funnet enn nettbutikk som solgte det samme(evt lys gul eller lilla, aka pastell farger)? Tips? Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbært Skrevet 19. mars 2014 #2 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg ville ikke stolt på den parajumpers-siden i det hele tatt. Bare nettadressen får meg til å fryse innvendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida Sofie MA Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg ville ikke stolt på den parajumpers-siden i det hele tatt. Bare nettadressen får meg til å fryse innvendig. Ja, det jeg også satt å så på. Og i seg selv at den er nøyaktig lik den offisielle siden, men det som får meg til å stusse er retur-retten osv. om ikke det bare er tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sails Skrevet 19. mars 2014 #4 Del Skrevet 19. mars 2014 Parajumpers har veldig strenge regler når det kommer til rabatter og salg på varene sine. Finner jakkene deres på over 50% er det i fake i 99 av 100 tilfeller. I tillegg til det er absolutt alle nettsider med navnet parajumpers i linken fake, det er kun deres eget nettsted som er offisielt. Du ser også det er kjempedårlig norsk på "om oss"-siden for eksempel, noe som roper falske varer. Parajumpers selv har en fin infoside om hvordan man oppdager falske varer og nettsider. Kort fortalt: Den siden er 100%, vil du ha en Parajumper-jakke finnes det ingen annen utvei enn å betale det den koster. Converse kan du finne veldig billig på ebay. Igjen, pass opp for falske varer. Om selgeren har veldig gode og mange tilbakemeldinger er du som regel trygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida Sofie MA Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mars 2014 Parajumpers har veldig strenge regler når det kommer til rabatter og salg på varene sine. Finner jakkene deres på over 50% er det i fake i 99 av 100 tilfeller. I tillegg til det er absolutt alle nettsider med navnet parajumpers i linken fake, det er kun deres eget nettsted som er offisielt. Du ser også det er kjempedårlig norsk på "om oss"-siden for eksempel, noe som roper falske varer. Parajumpers selv har en fin infoside om hvordan man oppdager falske varer og nettsider. Kort fortalt: Den siden er 100%, vil du ha en Parajumper-jakke finnes det ingen annen utvei enn å betale det den koster. Converse kan du finne veldig billig på ebay. Igjen, pass opp for falske varer. Om selgeren har veldig gode og mange tilbakemeldinger er du som regel trygg. Okei, da blir det nok ikke en parajumper fra den nettsiden! Selvom selgeren har masse rate og tumbs opp og er en topp selger, betyr det at varene er ekte da? Eller mest sannsynlig, i og med at folk er fornøyde? Eller er det topp selger greiene at folk har mottatt varer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Del Skrevet 21. mars 2014 Parajumpers og converse? Fjortisuniformen Anonymous poster hash: 03035...6a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida Sofie MA Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Parajumpers og converse? Fjortisuniformen Anonymous poster hash: 03035...6a1 For det første skal jeg ikke bruke dem sammen, og for det andre hadde jeg egentlig ikke tenkt å kjøpe meg en parajumper i det hele tatt. Jeg har lett i hele vinter etter en ny vinterjakke, men bare funnet den "nye woolorich" jakken, som jeg syns er flat og kjedelig. Vil ha en fin en med litt former og ikke en "rett ned jakke" og kom da over salget på parajumper som alle har. Du hadde aldri sagt det var en fjortisuniform om det ikke var for at den var populær blant "unge". Hadde kun noen få damer på femti brukt den så hadde du ikke kommentert en gang. Så om du ikke har noe fornuftig svar på innlegget mitt, så trenger du ikke kommentere i det hele tatt, ganske fjortis gjort Endret 21. mars 2014 av Ida Sofie MA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå