hsae_1 Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Hey, Det er jente jeg har møtt, har ikke snakket med hun, men møter henne cirka annenhver helg på butikken. Før jeg begynte på skole og flyttet vekk møtte jeg henne flere ganger i uken. Det som er greia er at jeg har sendt henne en del blikk, hun har sendt tilbake og så videre. Men når jeg ser henne så tørr hun ikke å møte blikket mit, hun ser ned / flakker med blikket. Fra avstand sender hun gjerne "lange" blikk. Hun ser gjerne på meg, men tørr ikke øyekontakt ser det ut som. Skjønner ikke meg på henne, jeg er svært betatt av hun! Det er så vanskelig å forstå meg på henne, og jeg er sikkert ikke noe enklere selv. Jeg får hjertedunk hver gang jeg ser hun, så jeg freaker helt ut. Kan være hun får det samme? Jeg prøver bare å forstå... Still gjerne oppfølgingsspørsmål til dette rotete innlegget... Takk så mye for alle svar! Alt er gull verdt! Edit: Hun er noen år eldre enn meg, vi er begge i 20 åra. Vi har "kjent" til hverandre i over et år nå. Jeg har prøvd å vise for henne at jeg er interessert, og jeg tror hun gjør det samme ved at hun prøver å være i nærheten av meg når hun kan. Men som jeg nevnte, når hun passerer meg ser hun gjerne ned, eller flakker med blikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå