Tari Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 Er dette noe man bør gjøre? Mine sko passer perfekt og kjennes ikke vonde ut i det hele tatt..Bør jeg gå med de litt før bryllupet for det?
helenaa Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Jeg er ikke så erfaren på dette, men dama i brudesalongen sa til meg at man ofte var litt oppsvulmet i føttene på Dagen, og at det derfor var lurt å ha litt for store sko. Så hvis de passer akkurat på en prikk i dag, er det kanskje lurt å gå dem litt inn likevel?
Scorpina Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 ..... Så hvis de passer akkurat på en prikk i dag' date=' er det kanskje lurt å gå dem litt inn likevel?[/quote'] Jepp!! Min passa _akkurat_ når jeg fikk dem fra England men fant jo ut at iløpet av kvelden ville nok beina hovne litt opp - så jeg sprayet sånn "gå-ut-skoene-dine-spray" (fåes kjøpt på skobutikker) INNI dem og gikk en god time med skoene så og si hver dag vel en uke før bryllupet. På selve dagen passet dem SÅ godt og SATT, ikke minst, godt på foten - selv etter ørten timer på dansegulvet
Gjest MrsL Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 Jeg går og går og går og........... ...skal kjøpe sånn spray jeg.....
Sandra Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 Sprayen heter "leather strech" og koster ca. 50 kroner.
Bokalven Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Dere mener gaa inn, ja? :o Ingen vil vel ha utgaatte brudesko? (Beklager, men jeg ble litt forfjamset i starten der, skjoenner dere, kunne ikke skjoenne hva dere skulle gaa ut sko for, men skjoente etterhvert at dere snakket om aa gaa dem inn... )
Tari Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2004 Dere mener gaa inn, ja? :o Derav tegnet " før og etter "gå ut".... :-) Mine er også kjøpt bittelitt for store, derfor lurer jeg på om det er vits i å gå med de før bryllupet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå