Gå til innhold

Undertøy fra Gina Tricot

Anbefalte innlegg

Gjest Blåmeis
Skrevet

Hei!

Nylig kjøpte jeg inn litt av det fine blondeundertøyet som er på Gina, og ble helt forelsket! Da jeg slang alt i vaskemaskina la jeg det i to vaskeposer for å beskytte det, men når det kom ut så var det brune tråder (sånne som gjør de elastiske) som hang ut foran. De har også blitt veldig løse og ødelagte. EN VASK! Fulgte vaskeanvisningen og vasket de på finvask 40 grader.

Noen som har erfaringer/tips til hvordan jeg unngår å ødelegge resten? :( De gikk også fra å være kjempemyke til harde, selv om jeg brukte skyllemiddel :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har dessverre ingen gode råd, men vil si at jeg har opplevd det samme! Ble kjempeskuffet da alle "gummitrådene" stakk ut av de flotte blondetrusene jeg hadde kjøpt på Gina :( Jeg løste det med å ikke kjøpe flere derfra, men dersom noen har et bra tips kan jeg kanskje gjøre det igjen :)

Endret av ladyluna
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta de med til butikken, og reklamer. Det der er helt uakseptabelt. Egentlig vil jeg fraråde deg å kjøpe mer fra den butikkkjeden. Klærne er av veldig dårlig kvalitet.

Anonymous poster hash: 48f2f...788
  • Liker 9
Skrevet

Har hørt at tøymykner ødelegger elastiteten i klærne, men om det er sant det vet jeg ikke :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

jeg har opplevd akkurat det samme med alle mine blondetruser fra Gina Tricot, så kjøper ikke flere av dem for å si det sånn… liker heller ikke fasongen på de. kjøp heller blondetruser på H&M - de holder seg like fine og er mye mer behagelig å ha på :)

Skrevet

Undertøy (truser og sokker) bør aldri vaskes ved lavere temperatur enn 60 grader. 40 er ikke nok til at det blir skikkelig rent.

Mitt tips er å hovedsakelig kjøpe undertøy som tåler korrekt vask, men du kan fint kjøpe undertøy hvor det står "vaskes på 40 grader" på lappen, for så å vaske det på 60 - bare vær forberedt på at det kanskje ikke varer så lenge hvis det er snakk om syntetiske materialer med mye stretch.

Har ikke prøvd truser fra Gina Tricot, men kvaliteten høres lik ut som andre plagg jeg har kjøpt derfra, så det lønner seg nok å kjøpe truser et annet sted.

• Liker 1
Skrevet

Så ofte som man dusjer og vasker seg i dag holder 40 grader i massevis. Undertøyet blir ikke skikkelig møkkete så fremt man ikke har uhell i det.

TS: ikke bruk skyllemiddel! Det ødelegger elastisiteten i klær.

Gjest Blåmeis
Skrevet

okei! ingen skyllemiddel!

Var og kikket etter undertøy på H&M i dag i stedet, men syntes ikke jeg fant noe særlig som var like fint! Hva slags undertøy syntes dere er mest "casual sexy"? (Sånn at det er pent, men kan brukes til vanlig)

AnonymBruker
Skrevet

okei! ingen skyllemiddel!

Var og kikket etter undertøy på H&M i dag i stedet, men syntes ikke jeg fant noe særlig som var like fint! Hva slags undertøy syntes dere er mest "casual sexy"? (Sånn at det er pent, men kan brukes til vanlig)

Foretrekker blondehipstere i spreke farger. :)

Anonymous poster hash: 20302...be7

AnonymBruker
Skrevet

Samme opplevelser her. Ga opp. Eneste undertøyet jeg holder meg til nå er Victorias Secret. De tåler vask

Anonymous poster hash: 81b93...f12
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre dårlig kvalitet på undertøyet som selges på Gina Tricot.

Anonymous poster hash: 7277f...133

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...