Gå til innhold

Hvor finner dere inspirasjon til tatoveringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har likt tatoveringer siden mamma tok sin første da jeg var 8 år, og har hatt lyst på tatovering i rundt 6 eller 7 år nå. I løpet av det siste året har jeg tilbrakt nesten hver kveld på Pinterest og andre sider for å sikle over fine tatoveringer.

Uansett, jeg mangler inspirasjon til å komme opp med noe originalt og som ikke alle andre har. Derfor lurer jeg på hvor dere finner inspirasjon til tatoveringene deres?

Jeg vil ta noe som betyr noe for meg, og som er i alle fall litt originalt. Trangen til å ta noe som relateres til Justin Bieber (Believe) eller hipstere er ikke akkurat tilstede. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange kule på pinterest!

AnonymBruker
Skrevet

Inspirasjon finner jeg i eget hodet.Jeg tar aldri en tattovering bare for tattoverings skyld.Alle mine har en personlig mening for meg.De har en betydning,og er personlige.Jeg forstår meg ikke på de som sitter og blar i de bøkene hos tattovøren,og plukker ut en der fra.

Anonymous poster hash: d7c43...525
AnonymBruker
Skrevet

Inspirasjon finner jeg i eget hodet.Jeg tar aldri en tattovering bare for tattoverings skyld.Alle mine har en personlig mening for meg.De har en betydning,og er personlige.Jeg forstår meg ikke på de som sitter og blar i de bøkene hos tattovøren,og plukker ut en der fra.

Anonymous poster hash: d7c43...525

Jeg har en ide om hva jeg ønsker at tatoveringen skal representere, men jeg har enda ikke klart å finne det som i mine øyne reflekterer det på en god måte. Det vil ikke bli noen tilfeldig, ubetydelig tatovering. :)

Mange kule på pinterest!

Jeg har brukt Pinterest en god del, tips til brukere eller boards med mange kule tatoveringer?

Anonymous poster hash: 910d4...37c

Skrevet

Sorry, den forrige posten skulle ikke bli anonym :P

Gjest Gjest
Skrevet

Betal en kunstner som har en stil du liker til å lage en tatovering for deg, finn deretter en tatovør som kan jobbe frihånd/tilpasse tegningene til din kropp.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ideen selv, fant en tatovør som hadde en stil jeg likte og utviklet tatoveringen sammen med ham.

Gjest Silverstream
Skrevet

Beklager for at jeg kupper tråden, men jeg har også tenkt på tatovering i det siste, og lurer på om det beste er å ta det i utlandet eller i Norge? Med tanke på pris og dyktighet ...

Og da tenker jeg på tatoveringer som de tegner for deg, ikke noen som allerede finnes. Litt sånn som på tven.

AnonymBruker
Skrevet

Timeless tattoo i Oslo kan anbefales på det varmeste! Spør om Jesper. Tegner for deg og er veldig flink til å skjønner hva du vil ha selv om du kanskje ikke er så god til å tegne/forklare selv

Anonymous poster hash: d5bef...d71
Skrevet

Jeg mener at alle tatoveringer ikke nødvendigvis behøver å bety så mye. Denne er SÅ spesiell, representerer meg og/ eller den og den hendelsen, minnetatovering for familie/ venn/ hund/ støvkanin...

Tatovering er kunst. Finn et tema du liker og få hjelp av tatovøren som er god på stilen du vil ha til å tegne.

AnonymBruker
Skrevet

Har bare tattovert ting jeg liker. Har veeldig mange tattoos og bare 2 av dem har en mening bak dem. Ellers så pleier jeg bare å dukke opp på avtalt time hos tattoovøren og bestemmer meg der og da somregel.

Anonymous poster hash: b32fd...04d

Skrevet

Støtter de som sier at du må finne deg en tatovør med samme stil som deg, som kan tegne og forme tatoveringer ut i fra samtaler med deg. Du får ikke noe originalt ved å se gjennom andre sine tatoveringer på nett.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tegnet selv, også gikk jeg til en tatovør som er veldig flink og fikk vedkommede til å re-tegne. Jeg er ikke så flink, men da fikk jeg vist litt mønster, størrelse, perspektiv... Også lyttet jeg til råd jeg fikk fra denne tatovøren (fikk bl.a. råd om å balansere den litt bedre med å legge til litt i det området der og kanskje skyggelegge litt osv).

Sluttresulatet ble rått! Valgte et motiv som har betydd mye for meg og for familien min i hele mitt liv, og som er min store lidenskap på fritiden (hav og dykking). Da ble det familiært og personlig, og skulle jeg gi meg med dykking så bor jeg fortsatt ved havet med en dypvannsdykker-pappa. :)

Anonymous poster hash: 698c7...c40
Skrevet

Jeg og samboeren har en fast tatovør som er eksepsjonelt dyktig. Det han lager er ingenting annet enn kunst og han lager aldri en design mer enn en gang. Han får alltid frie hender med oss :) Jeg anbefaler at du kontakter en tatovør du liker stilen til, snakker med h*n så samarbeider dere om ett design om du synes det er for skummelt å gi frie hender :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...