Aryamili Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 I dag er alt feil. Jeg er uopplagt, sliten, sur og irritert. Alle småting irriterer meg, og mest av alt kjæresten. I dag er han i mine øyne verdens kjipeste menneske, selv om han egentlig ikke er det (da hadde jeg nok ikke vært sammen med ham). Det er rotete i leiligheten, han har ikke gjort de tingene han skal for å bidra til fellesskapet og alt er bare ham ham ham. I tillegg maser "alle" på meg og jeg har bare lyst til å be alle holde kjeft og reise en viss plass. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, og jeg prøver å tenke "dårlig dag, ikke dårlig liv", men det hjelper ikke, av og til nytter det ikke å prøve å være positiv så nå har jeg lagt meg i senga og akseptert at dette er og blir en skikkelig DRITTDAG . Heldigvis er den over snart. Flere som har hatt en dårlig dag?
ekkoet Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Ikke idag, men det hender. Det jeg synes hjelper er å fortelle det, feks til kjæresten. Da vet han at du er sur på ham fordi du er sur, ikke pga ham. Det gjør igjen at han kan ta hensyn og støtte, istedenfor å bli sur på deg ofrdi du er sur på ham (så har man det gående). Hjelper kanskje ikke for alle, men hjelper for meg. Jaja, legg deg tidlig, så får du en friskere morgen i morgen. 1
Aryamili Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2014 (endret) Ikke idag, men det hender. Det jeg synes hjelper er å fortelle det, feks til kjæresten. Da vet han at du er sur på ham fordi du er sur, ikke pga ham. Det gjør igjen at han kan ta hensyn og støtte, istedenfor å bli sur på deg ofrdi du er sur på ham (så har man det gående). Hjelper kanskje ikke for alle, men hjelper for meg. Jaja, legg deg tidlig, så får du en friskere morgen i morgen. Takk for tips, hjalp å få det ut her og bestemte meg for å si det til kjæresten også etter å ha lest det du skrev, og nå er han ute og kjøper noe godt til meg og skal sette på en film. Kanskje dagen kan reddes litt likevel! Endret 19. mars 2014 av Aryamili 1
Aryamili Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2014 Sjokolade hjelper mot alt! Det har jeg også bestilt
Testosteron Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Flere som har hatt en dårlig dag? Jeg ble skikkelig sur da kopimaskina ikke fungerte som den skulle i dag. Jeg pleier ikke bli sur så lett. Jeg skjønner ikke hva som gikk av meg. Jeg mistenker at jeg har opparbeidet meg et søvnunderskudd. Jeg er drittrøtt nå faktisk
Testosteron Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 (endret) Sjokolade hjelper mot alt! Jeg elsker sjokolade, men nå har jeg kuttet ut sjokoladen. I stedet har jeg økt juicedrikkingen selv om det ikke er bra for tennene med all juicen jeg drikker. Endret 20. mars 2014 av Testosteron
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå