littlemee Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 jeg er 14 år og har en nokia. EN NOKIA!!!!!! jeg er gangske fornøyd med å ikke ha behov for å sjekke allt hele tiden (snap, insta, vine osv) slik som jeg måtte før, og karakterene mine har gått betraktelig opp siden jeg knuste iphonen min. jeg har ikke lyst på iphone (eller noen annen smarttelefon). men jeg har lyst på et liv. jeg vil ha et liv uten allt dette maset om alle disse dumme appene. jeg har mango gode venner som er ganske populære selv om ikke jeg er det (øvre middelklasse i populæritet) og vi har det gangske bra sammen, helt til skoletiden er over. da går jeg hjem og de går på trening og møtes senere på fotballbanen sammen med stort sett alle. jeg vil også være der! jeg føler at jeg ikke har et liv bare fodi jeg ikke har en iphone slik som de har. dette er jo helt absurd siden smarttelefoner liksom gjør folk usosiale, men de er en slags vei til det sosiale... hvis du skjønner... jeg har lyst på venner som ikke bryr seg om iphoner og likes og views og "venner".. men jeg vil jo ikke ha heelt tarda venner heller (de som fortsatt leker hund og katt i friminuttene) noen tips? hvodan skal jeg overleve? haha... en fjortizzz'z problemer :* 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Du er min heltinne! Anonymous poster hash: 12dbe...c2c 4
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Jo, men hvor ofte trenger du å lade mobilen? 2
littlemee Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2014 den jeg har nå lader jeg bare en gang i uka men iphonen ladet jeg sikkert opp til to ganger om dagen når bruken var på sitt aller værste.... 1
Eriks Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Det skulle vært flere kvinner som deg, TS. Jeg ønsker iPhonen aldri ble oppfunnet. 2
littlemee Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2014 tusen takk for fine tilbakemeldinger hjalp virkelig 2
Cascade Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Way to go!! Respekt! Jeg er jo litt eldre, men jeg blir helt svett når jeg ser skolejenter, der alle er blonde og ser helt like ut, stå med Gucci vesken, Iphone og Canada Goose jakken, det er helt på vidderne dette, og presset det skaper er tragisk. Jeg hadde en sånn gammel "Taxi-Nokia" inntil for en måned siden, den var fin. Liten og nett, hadde alt man trengte til å ringe og tekste med, ladet den en gang i uken. Der blev trøbbel med batteriet, den bare slo seg av så jeg kjøpte samme som kona, en Samsung S3, men jeg savner min Nokia. Den kunne også gå i asfalten uten å ta skade i det hele tatt. 2
Martine-1337 Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 jeg er 14 år og har en nokia. EN NOKIA!!!!!! jeg er gangske fornøyd med å ikke ha behov for å sjekke allt hele tiden (snap, insta, vine osv) slik som jeg måtte før, og karakterene mine har gått betraktelig opp siden jeg knuste iphonen min. jeg har ikke lyst på iphone (eller noen annen smarttelefon). men jeg har lyst på et liv. jeg vil ha et liv uten allt dette maset om alle disse dumme appene. jeg har mango gode venner som er ganske populære selv om ikke jeg er det (øvre middelklasse i populæritet) og vi har det gangske bra sammen, helt til skoletiden er over. da går jeg hjem og de går på trening og møtes senere på fotballbanen sammen med stort sett alle. jeg vil også være der! jeg føler at jeg ikke har et liv bare fodi jeg ikke har en iphone slik som de har. dette er jo helt absurd siden smarttelefoner liksom gjør folk usosiale, men de er en slags vei til det sosiale... hvis du skjønner... jeg har lyst på venner som ikke bryr seg om iphoner og likes og views og "venner".. men jeg vil jo ikke ha heelt tarda venner heller (de som fortsatt leker hund og katt i friminuttene) noen tips? hvodan skal jeg overleve? haha... en fjortizzz'z problemer :* Du trenger nok nye venner. Jeg har hørt at Samsung folk er helt ok. 5
Gjest BettyBoop Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 jeg er 14 år og har en nokia. EN NOKIA!!!!!! jeg er gangske fornøyd med å ikke ha behov for å sjekke allt hele tiden (snap, insta, vine osv) slik som jeg måtte før, og karakterene mine har gått betraktelig opp siden jeg knuste iphonen min. jeg har ikke lyst på iphone (eller noen annen smarttelefon). men jeg har lyst på et liv. jeg vil ha et liv uten allt dette maset om alle disse dumme appene. jeg har mango gode venner som er ganske populære selv om ikke jeg er det (øvre middelklasse i populæritet) og vi har det gangske bra sammen, helt til skoletiden er over. da går jeg hjem og de går på trening og møtes senere på fotballbanen sammen med stort sett alle. jeg vil også være der! jeg føler at jeg ikke har et liv bare fodi jeg ikke har en iphone slik som de har. dette er jo helt absurd siden smarttelefoner liksom gjør folk usosiale, men de er en slags vei til det sosiale... hvis du skjønner... jeg har lyst på venner som ikke bryr seg om iphoner og likes og views og "venner".. men jeg vil jo ikke ha heelt tarda venner heller (de som fortsatt leker hund og katt i friminuttene) noen tips? hvodan skal jeg overleve? haha... en fjortizzz'z problemer :*jeg er imponert over deg. Dine foreldre må være stolte 3
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Du trenger nok nye venner. Jeg har hørt at Samsung folk er helt ok. Vi med Blackberry er best. 1
Midnanne Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Men du trenger vel ikke en iphone for å møtes med de andre på trening og fotball banen? Og ellers ville jeg bare si at du høres ut som en veldig fornuftig og bra fjortenåring:) 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Du høres ut som ei utrolig fornuftig og bra jente! Vet du hvilken type telefon jeg har...? En klapptelefon uten kamera hehe O:) Anonymous poster hash: 820db...b29 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Det skulle vært flere kvinner som deg, TS. Jeg ønsker iPhonen aldri ble oppfunnet. En 14 åring er ikke en kvinne Anonymous poster hash: 27ccb...b7d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #15 Skrevet 20. mars 2014 Dårlig forsøk på å late som man er 14... Veldig bra rettskrivning bortsett fra enkelte tydelig innsatte småfeil, men konsekvent ikke stor bokstav først i setninger... Og ingen sammensatte ord oppdelt... Tror ikke det nei... Anonymous poster hash: d632f...966
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #16 Skrevet 20. mars 2014 Dårlig forsøk på å late som man er 14... Veldig bra rettskrivning bortsett fra enkelte tydelig innsatte småfeil, men konsekvent ikke stor bokstav først i setninger... Og ingen sammensatte ord oppdelt... Tror ikke det nei... Anonymous poster hash: d632f...966 Å herregud. Anonymous poster hash: 66da3...f47 1
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2014 #17 Skrevet 20. mars 2014 Dårlig forsøk på å late som man er 14... Veldig bra rettskrivning bortsett fra enkelte tydelig innsatte småfeil, men konsekvent ikke stor bokstav først i setninger... Og ingen sammensatte ord oppdelt... Tror ikke det nei... Anonymous poster hash: d632f...966 Kan godt være det er et troll, men uansett så er det et godt poeng.
Apehjerne Skrevet 20. mars 2014 #18 Skrevet 20. mars 2014 Men du trenger vel ikke en iphone for å møtes med de andre på trening og fotball banen? Og ellers ville jeg bare si at du høres ut som en veldig fornuftig og bra fjortenåring:) tenkte i samme baner. forstår ikke helt problemstillingen her. ts: hvorfor kan du ikke være med på trening selv om du ikke har iphone?
Gjest Heartbeat Skrevet 20. mars 2014 #19 Skrevet 20. mars 2014 Det er nok ikke bare hos ungdommer de sitter med nesa i en tlf. Her er det flere voksne folk som er umulig å snakke med for de må poste på FB, sjekke mail og chatte litt hver 5 minutt!!!!! :O Hvor er det blitt av den gode gammeldagse samtalen 1
littlemee Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 20. mars 2014 grunnen til at jeg ikke vil ha en iphone er jo at jeg vil være mer sosial... men siden alle avtaler og alt av planlegging skjer over disse grusomme dingsene er det jo vanskelig å henge med i hva som skjer med vennene mine... da blir det bare til at jeg holder meg inne og ikke vet om noenting altså leter jeg etter en måte å være med på UTEN IPHONE og ja, jeg er 14, men jeg hr riktignok bare 5-ere og 6-ere i norsk (eneste læreren klager på er stor bokstav )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå