Gjest Dixie i.i. Skrevet 3. juni 2004 #1 Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som har erfaring??? Har en på jobben som har gått ned 12-13 cm rundt livet etter 10 behandlinger, men er litt skeptisk alikavel... Nå er ikke jeg overvektig, men har et par "problemområder" jeg gjerne skulle blitt kvitt.... Har det noen effekt? Og er den varig??? Det at hun som jobber i salongen der er super overvektig gjør ikke at jeg blir mindre skeptisk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juni 2004 #2 Del Skrevet 3. juni 2004 Ja - jeg gikk i en periode til Bailine-behandling og det var veldig effektivt for meg, MEN jeg passet på kostholdet i tillegg og jeg var ikke trent på forhånd. Venninna mi sverger til noe som heter Ultratone og går til behandlinger nå... Dette virker best om du er utrent og jeg tror ikke resultatet er varig om du ikke går inn for å fortsette å holde musklene i form etter behandlinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dixie i.i Skrevet 3. juni 2004 #3 Del Skrevet 3. juni 2004 Okay. Jeg trener på en eller annen måte hver dag, og har endel muskler. I tillegg har jeg ett normalt sundt kosthold. Er ikke overvektig, har bare litt "hvalpefett" jeg ville blitt kvitt, men det er jo ikke noe poeng å bruke 3000 kr på noe som ikke funker da!!! (da kan jeg jo heller kjøpe den buksa jeg har lyst på......) Takk Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juni 2004 #4 Del Skrevet 3. juni 2004 Bare hyggelig! Hadde nok heller brukt pengene på bukse da ja - du høres ut til å være i veldig bra form, så da blir nok ikke resultatet så bra. Jo, mer man har å ta av - jo lettere kommer resultatene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2004 #5 Del Skrevet 3. juni 2004 Bailane funket på min tante (som hadde 20kg for mye), men det funket ikke på min mor (som bare hadde ett par 3kg for mye...).. Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 3. juni 2004 #6 Del Skrevet 3. juni 2004 Funket ikke på meg og vennina mi heller.. Vi var ikke spesielt overvektige, ville bare stramme opp... Tror nok det funker best på de som har MYE ekstra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. juni 2004 #7 Del Skrevet 3. juni 2004 Tro kan som kjent flytte fjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøll Skrevet 6. juni 2004 #8 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg har gått til bailinebehandling 6 ganger nå og har har blitt 15 cm smalere på kroppen og gått ned 1 1/2 kg.(trener ikke ved siden av) Er ikke overvektig, men har 3-4 kg(etter svangerskap og fødsel) jeg vil bli kvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå