Cajsa Skrevet 3. juni 2004 #21 Skrevet 3. juni 2004 Åh, det er så utrolig drøyt! :o Har selv fått noe liknende slengt, og har endt med å bare heve hodet og overse. Hvis folk vil være surmagede, lukker jeg ørene! Ingen vits i å krangle om det, det hele bunner kanskje i at noen er misunnelig på andres lykke...?
Piarina Skrevet 3. juni 2004 #22 Skrevet 3. juni 2004 Uff, dette har jeg også opplevd noen eksempler på. Og man blir ganske forfjamset. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor enkelte er nødt til å tre sin misnøye ned over hodene på andre. De kan søren meg se å la folk få være litt fornøyde. Man merker raskt hvem som unner en glede i livet når man forteller at man skal gifte seg... En av bestevennene til min forlovede kom med dette utbruddet da vi fortalte at vi skulle gifte oss "Åneeeei, jeg HATER bryllup!!!" Ikke noe "gratulerer" der i gården nei... Jeg så at forloveden min ble litt rar. En venninne av meg spurte rett ut hvorfor i all verden jeg ville gifte meg, hvorfor det skulle være nødvendig? Man trengte jo ikke være gift for å være lykkelig. Og når hun er oppvokst med foreldre som ikke var gift, en far som stakk av, og hun i sitt 25.år ennå ikke har hatt et seriøst forhold så syns jeg det var veldig vanskelig å svare ordentlig... Fikk ikke helt bestemt meg for om det var et negativt eller undrende spørsmål...? En annen venninne av meg sa det veldig greit "å, jeg er så misunnelig på at du har funnet en du vil dele livet med, en du elsker så mye, en sånn type kjærlighet må være helt fantastisk. Skulle ønske det skjer med meg snart også, men jeg er så utrolig glad på dine vegne!!" En tredje venninne igjen kommer med gledeshyl hver gang jeg nevner ordet bryllup, hun er enda mer opptatt av det enn meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå