Gå til innhold

Unødvendige kommentarer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvom man ikke tror på evig kjærlighet og ekteskap, er det ikke nødvendig å komme med kommentarer til noen som skal gifte seg!! Må bare få ut litt frustrasjon..

Var en venninne som sa hun skulle hilse fra en kollega fra jobben hennes og si lykke til i helvete :o Møtte denne kollegaen senere og hun sa å ja, det er du som skal gifte deg. Lykke til ( i en nedverdigene tone)! Hun er gift selv, men det må tydeligvis være med feil fyr!! Under utdrikningslaget sa samme venninne at man er jo rimelig naiv hvis man tror man skal være sammen med samme person resten av livet :roll: Hva er det for slags kommentarer å gi? Jeg blir så paff også, så jeg får liksom ikke svart noe heller!

Jeg tviler ikke på min kjærlighet til sambo, men det å få sånne bemerkninger synes jeg rett og slett er skuffende og sårende! Er det noen flere som får høre slike ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne sure oppgulp synes jeg man bare må prøve og overse, tydligvis er hun misunnelig på at noen faktisk er lykkelig gift eller skal gifte seg.

Det finnes alltid noen som ikke takler at enkelte har det bedre enn de selv.

Lykke til med bryllupet, håper dere får en nydelig dag. :bryllup:

(Fin dato og gifte seg på også, det er nemlig min bursdag :wink: )

Skrevet

Har heldigvis sluppet sånne kommentarer, og hadde jeg fått dem, hadde jeg gitt personen beskjed om at ikke alle kan går rundt å "male himmelen svart" til enhver tid.

Nyt kjærligheten og lykken ved å vite at din kjære skal bli din ektemann.

Skrevet

Æsj, det er alltid noen som skal komme med sure kommentarer! Utrolig irriterende.

Nå kan jeg faktisk ikke huske om det er noen som har sagt noen sånt til meg, så jeg henger meg ikke så mye opp i det.

Eller jo! Nå kom jeg på en kommentar, men det kom fra en som akkurat har blitt separert og bare var gift i to år...

Men jeg skjønner ikke at de kan holde slike kommentarer for seg selv...

Det finnes jo tross alt mange lykkelige ekteskap der ute.

Gjest Lompa
Skrevet

Sånne surmagede kommentarer skal du bare ignorere glatt!

Det er snakk om misunnelse over andres lykke,og bare å smile søtt over og smøre tjukt på om hvor flott din kjære faktisk er.

Jeg må innrømme at når jeg får noen (heldigvis sjeldne) sure kommentarer så nyter jeg å se hvordan de nesten vrenger seg når jeg bare forteller enda mer om prinsen min og hvor godt vi har det.Jeg dropper å si at "joda, vi får nok våre grå dager vi og som de fleste andre".

Bare gi jamt f.... i sånne og nyt det dere to har. Og lykke til! :blomst_opp: Sånne får nesten magesår av sånne som oss, særlig når vi stråler omkapp med sola og henført sukker at vi skulle ønske resten av verden var like lykkelige som oss selv.....!;-) :klem:

Skrevet

Jeg har en bekjent som alltid må tippe på hvor lenge paret forblir gift. :o

Jeg gir henne alltid inn, for det er noe av det teiteste jeg vet.

Ikke la det gå inn på deg, hun er nok mest sannsynlig ulykkelig i sitt ekteskap, og noen av de finnes jo også.

Det er hva du og din kommende mann føler og kjærligheten dere har til hverandre som teller.

Og bare for å ha sagt det har min bekjent ikke tippet riktig ennå. :ler:

Lykke til på den store dagen.

Og jeg tipper at den kommer til å bli perfekt.... :wink:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Skrevet

Joda, har fått noen slike kommentarer MEN - det påfallende er jo at de som har kommet ned nettopp slike kommentarer er ENTEN a: I et dårlig forhold/ekteskap, b: singel men vil ikke være det og finner ikke sin partner c: synes generelt ekteskap/mannfolk/kvinnfolk er no' herk...

De som har kommet med hyggelig tilbakemeldinger har vært personer som A: er i et godt forhold (gift/sambo) B: lykkelig og single C: rett og slett ønsker andre mennesker godt og har ikke behov for å komme med surmaga kommentarer!!

Den siste kategorien har gledelig vært i hopetall!! :):)

Og, med det sagt - jeg bryyyyyyyyr meg ikke over de menneskene som på død og liv skal komme med slike kommentarer. Men sier i en ekstra hyggelig tone "håper DU blir like heldig som MEG en gang!!"

....akkurat det samme når venninner forteller de er gravide med nr 2 ...eller 3 - "akk ja, nå blir det slit" - "at dere orker. nå som nr 1 var blitt sååå stor. begynne på nytt" etc etc etc....... *gjesp*

Skrevet

Ja, jeg tror egentlig det sier mer om dem enn meg! Og jeg er lykkelig og har det bra nå, selvom vi krangla noe vanvittig før :oops: !

Misunnelse er en stygg ting! Trodde voksne folk skjønte såpass!

Skrevet
Misunnelse er en stygg ting! Trodde voksne folk skjønte såpass!

:bukke: Enig!!

Men du vet Janteloven...... :roll:

Skrevet
Sånne surmagede kommentarer skal du bare ignorere glatt!

Det er snakk om misunnelse over andres lykke,og bare å smile søtt over og smøre tjukt på om hvor flott din kjære faktisk er.

Jeg må innrømme at når jeg får noen (heldigvis sjeldne) sure kommentarer så nyter jeg å se hvordan de nesten vrenger seg når jeg bare forteller enda mer om prinsen min og hvor godt vi har det.Jeg dropper å si at "joda, vi får nok våre grå dager vi og som de fleste andre".  

Bare gi jamt f.... i sånne og nyt det dere to har. Og lykke til! :blomst_opp:    Sånne får nesten magesår av sånne som oss, særlig når vi stråler  omkapp med sola og henført sukker at vi skulle ønske resten av verden var like lykkelige som oss selv.....!;-) :klem:

:Nikke:

Jeg har fått en del kommentarer på at jeg gifter meg så ung... Er 24 år.

Da sier jeg bare at jeg vet jeg har truffet den rette, og at vi er så fantastisk lykkelig osv osv... Da blir de litt lange i maska!

Gjest Anonymous
Skrevet

Sure oppgulp ville jeg bare oversett. Har fått litt selv når vi skulle gifte oss. Velger å overse det. Kan ikke ha det så aller godt med seg selv da dise folka :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Tror ikke nødendigvis dette har med misunnelse og gjøre....

Har selv ett vennepar som skal gifte seg, og mange har sagt unødvendige stygge ting til de, uten å være misunnelig, men pga at folk mener de absolutt ikke bør gifte seg.....

Personlig synes jeg sånne kommentarer er utrolig unødvendige. Men spør brudeparet etter en ærlig mening, så synes jeg det er lov å gi negative svar også...

Clea

Skrevet

Det verste er liksom at hun egentlig skal være en god venninne..Men hun har antakelig noe i mot det å gifte seg. Hun venter barn nr.2 med en kamerat av sambo og han er ikke verdens enkleste og være sammen med tror jeg. Han ville egentlig ikke ha nr.2 ennå og det var mye styr og ståk. Hun er nå 8 mnd på vei og jeg tror ennå ikke de har snakket om den nye baby`n! Han gjør storsett som han vil hele tiden og gjør nesten aldri noe hjemme..Vet ikke om hun er bitter jeg eller hva det er for noe! Men jeg skal hvertfall svare henne fra nå av og ikke la disse kommentarene gå inn på meg..Selvom jeg har vært litt lei meg :cry:

Men det er fint å se at det er flere her som deler min mening :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er rett og slett ufint av folk å komme med antydninger og negative kommentarer til folk som skal gifte seg!

Jeg syns man skal være stolt av at man har funnet en man ønsker å dele livet med, og som man - TIL TROSS FOR DAGENS HØYE SKILSMISSETALL -har fullstendig tro på at man skal være sammen med resten av livet!

Det er flott at noen faktisk har respekt for ekteskapet og tro på kjærligheten - selv i vårt kalde og kyniske samfunn!

Det er lov å glede seg - og la surpompene sitte der med sine negativiteter! :tunge1:

K

Gjest Gjesta
Skrevet

Tydelig har hun det miserabelt.. Ikke bry deg om det du :D Det er alltid noen av denne sorten... :D Ha det koselig med planleggingen og brullupet! :D

Skrevet
Men spør brudeparet etter en ærlig mening, så synes jeg det er lov å gi negative svar også...

Det er jeg enig i, men jeg har liksom aldri spurt etter noe som helst! Det kommer liksom bare sånn unødvendige kommentarer!

Jeg syns man skal være stolt av at man har funnet en man ønsker å dele livet med, og som man - TIL TROSS FOR DAGENS HØYE SKILSMISSETALL -har fullstendig tro på at man skal være sammen med resten av livet! Det er flott at noen faktisk har respekt for ekteskapet og tro på kjærligheten

Sånn tenker jeg også! Jeg er så enig, så enig!!

Skrevet

Svar henne: "Så synd at du tydeligvis ikke har truffet kjærligheten ennå, siden du må svare meg slik."

Skrevet

Noen mennesker mangler tydeligvis sosiale antenner og empati. Ikke bry deg om henne, bare vaer spydig tilbake hvis du ikke kan dy deg eller bare overse henne. Troest deg med at hvis hun sier slikt til deg, sier hun nok lignende ting til andre og er sikkert ikke saa veldig populaer....det er jo nesten litt synd paa saanne mennesker.

Klem

Skrevet
Ja, jeg tror egentlig det sier mer om dem enn meg!

Vet du, det tror jeg ogsaa. Har ogsaa hoert folk si til meg at de ikke kan forestille seg aa vaere sammen med samme person i mange aar. Til hoesten har min kjaere og jeg vaert sammen med hverandre i ti aar, og jeg elsker ham kjempemye. Savner ham sinnsvakt naa som vi er borte fra hverandre en periode.

Og, selv om det er hoeye skilsmissetall, er det da mange som er gifte livet ut. Jeg tror det kommer veldig ann paa hvilken instilling man har selv, generelt. Gaar man inn i et forhold med forventning om at det ikke skal holde, da er det kanskje ikke saa rart det ikke gjoer det? Og jeg tror en del ogsaa gir opp litt for tidlig...

Skrevet

Synes det er unødvendig å komme med sånne sleivkommentarer.

Det er sikkert noe av det du snakker om ( i hennes liv ), som hun er bitter på selv og dermed må klapre litt med brødsaksa når hun hører at noen andre skal til alters.

Det er forferdelig kjipt av folk å si noe sånt, men hev deg over det og gled deg til deres store dag :D Ingen skal og kan ødelegge det dere har :)

*klem* D.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...