Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg har fått en del inngrodde hår etter å ha vokset. Hva er best å gjøre? Bare la dem være og skrubbe og de vil komme ut av seg selv? Jeg har lest at dersom man peller dem ut med f.eks. nål vil man få arr.

Anonymous poster hash: 8c15b...3a6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen innspill? Er det ikke greit å bare la dem være?

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at de fortsetter å være en rosa hevelse til jeg piller dem ut med nål og napper med pinsett. Bare sørg for at det er sterilt og vask henda. Synlige arr har jeg ikke fått, sånne småting gror godt i underlivet.

Anonymous poster hash: 20596...2cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange arr :/ Ingrodde hår hele tiden her og et helvete om jeg barberer meg..Da får jeg masse byller og det svir som F...Prøvd alt for å ikke reagere, men er tydeligvis sensitiv der nede...Skal tydeligvis ikke røre hårene der, så jeg barberer kun leppene og bikinilinja, og rører ikke venusberget.

Anonymous poster hash: e6881...700
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ok, jeg har fått en del inngrodde hår etter å ha vokset. Hva er best å gjøre? Bare la dem være og skrubbe og de vil komme ut av seg selv? Jeg har lest at dersom man peller dem ut med f.eks. nål vil man få arr.

Hei

Kanskje du skal prøve kosmetikk for inngrodde hår. Jeg kan anbefale australske kosmetikk for inngrodde hår. Det heter: Bumb Eraiser (Caron Lab.). I det siste fikk jeg masse gratis prøver av det. Jeg kan sende det til alle som vil prøve det..For mer info - http://caronlab.com.au/main.php?id=5987

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...