Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ANGEL235
Skrevet

Har lyst til å prøve dette til sommeren, kan noen som har prøvd dette gi meg svar på følgende;

1: Hvor mye koster det?

2: Hvor lenge sitter fargen?

3: Blekes fargen av klorvann?

4: Er det noen vits å sole seg når man har blitt sprayet?

Håper noen har svar på dette! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

les det siste se&hør. der står det om de kongelige som har gjort dette etc... :hoho:

Skrevet

Ca 450 kroner for hele kroppen, ca 190 kroner for ansiktet.

6-10 dager

Sannsynligvis ikke.

Aner ikke. Hvorfor betale penger for å spraye seg hvis du uansett har tid til å sole deg?

Skrevet

Jeg gjorde dette til 17.mai. Fargen ble kjempefin, men dagen etterpå rant 70% av i dusjen (helt normalt iflg. hun jeg gjorde det hos). Tror nok at dersom du bader med dette på kroppen så forsvinner det enda fortere, ville ikke ha brukt penger på det dersom jeg skulle bade mye.

Jeg betalte kr 260,- (men så kjenner jeg hun som gjorde det..)

Det er uproblematisk å sole seg med sprayfargen på, den "dekker" ikke for solstrålene eller hindrer naturlig farge. Men det betyr jo også at den ikke fungerer som solkrem/beskyttelse, og det bør man jo ta med i betraktningen.

Skrevet
Har lyst til å prøve dette til sommeren, kan noen som har prøvd dette gi meg svar på følgende;

Håper noen har svar på dette! :P

Hei, jeg driver med dette og jeg tar 450 kr for 2 behandlinger hel kropp.. fargen sitter 5-10 dager alt etter om du har fet eller tør hud...om du er mye i aktivitet der du svetter mye og om du dusjer ofte. fargen blekes sakte men sikkert i klorvann. Jeg har hatt en del kunder som har sprayet seg før de skulle til syden fordi de ikke ville komme dit blek.

Har hørt mange her inne som klager over at fargen forvinner ujamt, dette skal ikke skje, en må smøre seg med bodylotion morgen og kveld for å holde huden fuktig. Dessuten så har det også veldig mye med kvaliteten på veska.

Bare spring og prøv, kommer ikke til å angre:)

dette med tanning er jo for de som vil bli fort brun og andre grunner som gjør at en ikke kan ta sol. Og ikke minst velvære.

Gjest Morild
Skrevet

Er det en som står og sprayer kroppen med selvbruner eller skjer det i kabinetter?

Noen som i såfall vet om salonger med kabinetter?

Skrevet
Er det en som står og sprayer kroppen med selvbruner eller skjer det i kabinetter?

Noen som i såfall vet om salonger med kabinetter?

De fleste står å sprayer kundene, men der er klinikker som har kabinett...

Skrevet
Hei' date=' jeg driver med dette og jeg tar 450 kr for 2 behandlinger hel kropp.. [/quote']

De to behandlingene som er inkludert i prisen - utføres de samme dag (for å få en mer intens farge) eller er det opphold mellom dem (slik at neste behandling vedlikeholder fargen)?

Hvis man ønsker å opprettholde brunfargen gjennom hele sommeren, hvor ofte må man da spraybehandles? Og vil huden etter hvert kunne bli skjoldete ved gjentatte behandlinger?

Skrevet

Beklager digresjonen, men jeg kom bare til å tenke på den Friends-episoden hvor Ross blir sprayet så mange ganger at han nærmest blir svart i huden. :hoho:

Gjest Brumm (ikke innlogget)
Skrevet

Jeg har prøvd det, fikk kjempefin farge, men ikke før dagen etter, når jeg hadde dusjet, og fått av den litt unaturlige fargen jeg fikk mens væsken var på huden.

Men det har blitt slitt av VELDIG ujevnt, og jeg har vært utrolig nøyaktig med å smøre! Går nå med hvite pupper, og brune "ringer"under de, ser faktisk ikke bra ut i det hele tatt!

Men jeg ville helt klart gjort det igjen, men da for å ha det til en spesiell anledning, ikke for å gå rundt å være konstant brun....

Men det er jo selvbruning vi prater om her da, så hvis dere har erfaring med selvbruningskremer, så fungerer dette på samme måte.

Jeg fikk faktisk litt skjolder, og det hadde jeg håpet jeg skulle slippe, for det er jo det jeg sliter med når jeg bruker selvbruningskrem på meg selv.

Betalte 400 for hele kroppen, da ble hele kroppen sprayet to ganger, og i ansiktet 3 ganger.

Så utenomjordisk ut første kvelden, men ble veldig fornøyd som sagt, etter første dusjen.

Fikk beskjed om at den ble bleket i klorvann....

Lykke til!

Skrevet

Hei,behandlingene blir utført over 2 dager, fargen blir mye finere, å djupere. Om en vil vedlikeholde fargen bør en spraye seg innen 10 dg. Da bli selvsagt prisen mindre.

huden vil ikke bli skjoldete, når du holder den ved like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...