AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Hei. Jeg er ei jente på 17 år. Jeg sliter mye med dårlig selvtillit, men har nå bestemt meg for og ta et skikkelig skippertak med meg selv. Jeg vil lære og like mitt eget utseende, derfor vil jeg forandre litt på meg selv. Jeg skal begynne å kle meg bedre, og prøve å endre litt i sminkevanene mine. Jeg har blå øyne, brunt hår og er 1.68 høy. Jeg vurderer å farge håret litt lysere, mellomblondt på en måte. Jeg er opprinnelig blond, så jeg vet at jeg "passer" blondt hår. Til vanlig bruker jeg concealer fra mac, mascara fra shiseido og blush fra mac. Noen ganger bruker jeg også en foundation fra mac. Er det noen som har noen tips til hvordan å gjøre seg selv penere? Jeg vil være mer attraktiv og mer stilfull. Hvor bør jeg handle? Hvilke nye innkjøp burde jeg gjøre? Tusen takk for alle forslag og råd på forhånd :-) Anonymous poster hash: b3c1a...f03
Pysa Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Smil. Folk som smiler er penere enn andre. Og dette er ikke sleivete ment. Smil i situasjoner du har lyst til å være pen. 2
Magnifique Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Hei. Holder med brukeren over meg. Et smil og latter gjør mennesker attraktive. Hvis du smiler mye, vil folk se på deg som en positiv og mer attraktiv person! Og jeg vet at det er vanskelig, men å akseptere og ikke minst være glad i seg selv tar tid. Jeg har også prøvd å på en måte bestemme meg for at jeg skal like meg selv, men for meg funket ikke det. Men med tiden har jeg lært å akseptere meg selv mer og mer. Men sminke og riktig stil kan absolutt hjelpe! Hva med å søke litt rundt på nettet og finne inspirasjon? Sjekk ut for eksempel Instagram, hvis du bruker det. Der er det mange som legger ut outfit og sminke-bilder. Og på Youtube kan du for eksempel sjekke ut noen makeup-guruer? Michelle Phan og Jessica Harlow er flinke, synes jeg. Makeupchair også! Håret ditt kan du for eksempel gå til frisøren og få farget, eller stripet? Og det er absolutt fullt mulig å spørre i parfymerier om hva slags sminke du kler. Også tenker jeg at det bare er å prøve seg frem. Har du for eksempel noen farger du liker ekstra godt? Gå til innkjøp av en lebestift i en frisk farge, et fint shimmer-produkt, og noen neglelakker i yndlingsfargene dine? - Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Klær som sitter bra, og ikke slaskete klær som skjuler former. Anonymous poster hash: b1f44...627 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Klær som sitter bra, og ikke slaskete klær som skjuler former. Anonymous poster hash: b1f44...627 Dette er et ba steg, fin fasong på klærne- sjekk bare trinny og susannah-programmene og de forvandlingene de gjør der!! -Ren og velpleid hud er ekstremt viktig som et ledd i å se pen ut. Mennesker med pen hud er automatisk mer attraktive. Hudpleie i blant, god rens morgen og kv (jg elsker Ole Henriksen african tea tree oil foaming cleanser). Serum som gir fukt til huden og en god hudkrem (bruker ole henriksen her og). -smink deg pen, finn farger som kler deg og sjekk inspirasj på ulike nettsider.. concealer, foundation, øyenskygge, liner, mascara. -velformede bryn gjør MYE for et ansikt. Styr unna påtegnede fjortisbryn med ekstrem form. Men velpleide fine bryn er viktig. -HÅR- jeg har lagt merke til at mennesker med vakkert hår virker mer attraktive enn de faktisk er (flott hår "lyser" på lang avstand)... Bruk litt tid på å pleie det, bruk produkter for å fremme glans, moroccan oil eller annen hårolje f.eks, Føn, bruk glattetang eller krølltang. Har du veldig tynt hår- kanskje tape-extensions kan være en ting? Jeg fikk på dette for et par mnd siden og føler jeg har fått "hollywood-hår" Finn en flink frisør og fiks fargen så du blir forsnøyd. En god frisør ser også hvilke klipp du kler.. -stilfulle klær: bluser, hæler, innsvingte dressjakker/kåper/trenchcoats etc. -selvbruning i blant så man ikke er likblek -tannbleking kan bidra til at man blir mer attraktiv. gule tenner er kjipt. Ikke selvlysende hvite så klart, men naturlig hvitt. -god holdning, øv deg på å rette deg opp i ryggen/nakken- unngå mette-marit posituren Det FØLES som om du overdriver hvis du drar skuldrene litt bakover men du kjenner det mer enn det synes, og det ser ekstremt mye bedre ut (uten å overdrive selvsagt). rart hva slikt kan gjøre med inntrykket av en person.. føles unatrulig begynnelsen men snart påvirker det faktisk din egen selvfølelse i mer positiv retning og-- -tren! beveg deg- det øker endorfinnivået, man blir lykkeligere. Og drikk mye VANN. Godt for kropp og hud og helse.. -spis sunt! junk kan faktisk bidra til mer depressive tanker. Sunn og ren mat gjør underverker for hele systemet. -bruk litt parfyme, da føler man seg med en gang litt flottere BAre sørg for at du tåler den! ..tja, det var litt egenerfaring fra min side i alle fall. Jeg har vært der du er og kan skrive under på at disse tinga har funka for meg Anonymous poster hash: df1ca...9fa 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Dette er et ba steg, fin fasong på klærne- sjekk bare trinny og susannah-programmene og de forvandlingene de gjør der!! -Ren og velpleid hud er ekstremt viktig som et ledd i å se pen ut. Mennesker med pen hud er automatisk mer attraktive. Hudpleie i blant, god rens morgen og kv (jg elsker Ole Henriksen african tea tree oil foaming cleanser). Serum som gir fukt til huden og en god hudkrem (bruker ole henriksen her og). -smink deg pen, finn farger som kler deg og sjekk inspirasj på ulike nettsider.. concealer, foundation, øyenskygge, liner, mascara. -velformede bryn gjør MYE for et ansikt. Styr unna påtegnede fjortisbryn med ekstrem form. Men velpleide fine bryn er viktig. -HÅR- jeg har lagt merke til at mennesker med vakkert hår virker mer attraktive enn de faktisk er (flott hår "lyser" på lang avstand)... Bruk litt tid på å pleie det, bruk produkter for å fremme glans, moroccan oil eller annen hårolje f.eks, Føn, bruk glattetang eller krølltang. Har du veldig tynt hår- kanskje tape-extensions kan være en ting? Jeg fikk på dette for et par mnd siden og føler jeg har fått "hollywood-hår" Finn en flink frisør og fiks fargen så du blir forsnøyd. En god frisør ser også hvilke klipp du kler.. -stilfulle klær: bluser, hæler, innsvingte dressjakker/kåper/trenchcoats etc. -selvbruning i blant så man ikke er likblek -tannbleking kan bidra til at man blir mer attraktiv. gule tenner er kjipt. Ikke selvlysende hvite så klart, men naturlig hvitt. -god holdning, øv deg på å rette deg opp i ryggen/nakken- unngå mette-marit posituren Det FØLES som om du overdriver hvis du drar skuldrene litt bakover men du kjenner det mer enn det synes, og det ser ekstremt mye bedre ut (uten å overdrive selvsagt). rart hva slikt kan gjøre med inntrykket av en person.. føles unatrulig begynnelsen men snart påvirker det faktisk din egen selvfølelse i mer positiv retning og-- -tren! beveg deg- det øker endorfinnivået, man blir lykkeligere. Og drikk mye VANN. Godt for kropp og hud og helse.. -spis sunt! junk kan faktisk bidra til mer depressive tanker. Sunn og ren mat gjør underverker for hele systemet. -bruk litt parfyme, da føler man seg med en gang litt flottere BAre sørg for at du tåler den! ..tja, det var litt egenerfaring fra min side i alle fall. Jeg har vært der du er og kan skrive under på at disse tinga har funka for meg Anonymous poster hash: df1ca...9fa Ps- hvor bør du handle ja- Det kommer helt an på budsjettet ditt selvsagt. Men Zara har veldig mye stilfulle basisplagg, elegant og femininit, men uten å koste skjorta. Mango også, Floyd. Og nettkjøp hos Nelly og Zalando da- der finner du det aller meste, også sko. Zalando mener jeg er portofritt også. og et hav å velge i. Selv går jeg for elegante og pene basisplagg men liker ikke å flashe dyre merker så jeg kjøper ikke veldig dyre plagg. men som 17-åring er du kanskje mer opptatt av det...? Jeg har fått høre at jeg ser "posh" ut og har s flott stil, men jeg er temmelig økonomisk når jeg handler likevel. og vi elsker jo salg, så klart;) Anonymous poster hash: df1ca...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå