AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Mannen min har plutselig begynt å trene hver dag - jogging og løfter vekter hjemme. Jeg fant (meget godt gjemt) tannblekingsmidler i hans skap på badet - sånne som man bestiller på nett med støpt tannskinne og greier - da jeg lette etter noe annet. I tillegg har det begynt å ligge barberhøvel i dusjen daglig (ikke min). Han pleier aldri bruke barberhøvel til ansiktet - har som regel konstant 2-3-dagers skjegg som trimmes med en hårklippemaskin en gang i blant. Jeg tenker jo at alt dette sikkert skyldes ei plutselig oppstått 40-årskrise, men nå er jeg jammen ikke sikker. Han er normalt en veldig ujålete type og har tidligere ledd av menn som bleker tenner. Han har pleid å være lite opptatt av utseende og klær etc. Har jeg grunn til bekymring? Er det tegn jeg bør være på vakt overfor som kan tyde på at dette ikke bare skyldes en plutselig oppstått frykt for å bli gammel? Snoking på pc og mobil ligger ikke for meg, så det vil jeg helst unngå. Jeg får lite oppmerksomhet fra han, men sånn har det vært lenge. Anonymous poster hash: 19516...815
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Å ta seg sammen er plutselig feil det også nå? Makan. Anonymous poster hash: 5dabc...2f2 2
Pixxie Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Er vel gjerne slike ting som kan få en til å tenke at han pynter seg for noen..Men kan igjen bare være at han gjør det for sin egen del. Du kan jo spørre han? Si i en vennlig tone at du har lagt merke til forandringene hans så kommer han gjerne med en grunn...Hvis han har en 8
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Å ta seg sammen er plutselig feil det også nå? Makan. Anonymous poster hash: 5dabc...2f2 Jeg sier jo ikke at det "feil". Jeg bare spør om det er grunn til bekymring her. Makan. Anonymous poster hash: 19516...815 7
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Han er nok utro. Dump han Anonymous poster hash: cb93f...0d2 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Ville fulgt med, i følge utallige artikler på nettet er det der klassiske tegn på utroskap. Anonymous poster hash: f3427...eb5 9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Mannen min har plutselig begynt å trene hver dag - jogging og løfter vekter hjemme. Jeg fant (meget godt gjemt) tannblekingsmidler i hans skap på badet - sånne som man bestiller på nett med støpt tannskinne og greier - da jeg lette etter noe annet. I tillegg har det begynt å ligge barberhøvel i dusjen daglig (ikke min). Han pleier aldri bruke barberhøvel til ansiktet - har som regel konstant 2-3-dagers skjegg som trimmes med en hårklippemaskin en gang i blant. Jeg tenker jo at alt dette sikkert skyldes ei plutselig oppstått 40-årskrise, men nå er jeg jammen ikke sikker. Han er normalt en veldig ujålete type og har tidligere ledd av menn som bleker tenner. Han har pleid å være lite opptatt av utseende og klær etc. Har jeg grunn til bekymring? Er det tegn jeg bør være på vakt overfor som kan tyde på at dette ikke bare skyldes en plutselig oppstått frykt for å bli gammel? Snoking på pc og mobil ligger ikke for meg, så det vil jeg helst unngå. Jeg får lite oppmerksomhet fra han, men sånn har det vært lenge. Anonymous poster hash: 19516...815 Utro...garantert...! Anonymous poster hash: 62b98...2af
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 Hvis han til og med har begynt å barbere ballene - da er han utro. Eller håper på å være det. Anonymous poster hash: ed4ab...cfa 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 Fra noen som har hatt en affære med en gift mann - jeg ville vært obs. Han begynte å trene, stelle seg bedre, kle seg bedre. Jeg er 20 år yngre (han 44) så han tenkte nok at han måtte stramme opp for å "holde tritt". Selvsagt er det ikke bevis på utroskap. Det eneste som er et bevis på utroskap er bevis. Men det er et varseltegn som alt annet. Anonymous poster hash: ad97c...a42 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Definitivt utro, menn tar ikke vare på seg selv når de er i et forhold, de bare sitter i sofaen og venter på øl. Anonymous poster hash: 2a3e2...bb3 8
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 40-års krise, lyst til å være utro eller er utro. Har også hatt en affære med en slik mann, han jogget og stasa seg opp. Var sammen med kona og hadde seg med meg. Hold øynene åpne, vidåpne! Anonymous poster hash: e22ac...a28 7
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #13 Skrevet 19. mars 2014 Jepp, det er et blinkende varsellys. Mannen min begynte å trene og slanke seg og påpasselig med utseendet da han dreiv og niflørtet med en ung kollega. Dessverre ville hun ikke ha ham, så han ble stuck med meg - dog uten mer trening, enda tjukkere enn før og like ubarbert. Og intimbarbering: Da er det definitivt JA, han er utro. Anonymous poster hash: 78624...f43 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #14 Skrevet 19. mars 2014 Vel, min eksmann begynte å trene masse. Kjøpe nye klær, være mer nøye med hårsveisen. Få nye hobbyer. Og så viste det seg at alt var fordi han var forelsket i en annen. Og det betalte seg også, de er nå sammen.... Så det skader ikke å følge litt ekstra med når mannen/kona endrer vanene sine - uten at det betyr at du skal bli mistenksom. Anonymous poster hash: 7166b...0b0 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #15 Skrevet 19. mars 2014 Ts her. Noen av dere nevner intimbarbering. Ja, jeg stusser jo litt på den høvelen som nå plutselig ligger daglig i dusjen. Hva er det menn barberer i dusjen? For hans del, i hvertfall, så er det ikke ansiktet eller hodet, det er helt sikkert. I løpet av de årene vi har vært sammen, så har jeg faktisk aldri sett han bruke barberhøvel. Kun maskin på hodet (hårklipp) og i ansiktet, fra tid til annen. Hva er det menn evt barberer i dusjen?? Anonymous poster hash: 19516...815
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #16 Skrevet 19. mars 2014 Nå når jeg tenker over det var ikke dette bare tilfelle for ham jeg lå med. Jeg kan faktisk nevne tre andre vennepar av mine foreldre som har skilt seg der ektemannen mystisk nok har funnet storformen like rundt skilsmissetider og en yngre dame i relativt kort tid etterpå (offisielt i etterkant, antakelig holdt på en stund). Dette er jo også hendelsesforløpet i endel filmer, f.eks. American Beauty (selv om sexen ikke fant sted var det hensikten), og det er en grunn til det. Er egentlig forferderlig hvor hardt midtlivskrisen treffer mange menn. Anonymous poster hash: ad97c...a42 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #17 Skrevet 19. mars 2014 Ts her. Noen av dere nevner intimbarbering. Ja, jeg stusser jo litt på den høvelen som nå plutselig ligger daglig i dusjen. Hva er det menn barberer i dusjen? For hans del, i hvertfall, så er det ikke ansiktet eller hodet, det er helt sikkert. I løpet av de årene vi har vært sammen, så har jeg faktisk aldri sett han bruke barberhøvel. Kun maskin på hodet (hårklipp) og i ansiktet, fra tid til annen. Hva er det menn evt barberer i dusjen?? Anonymous poster hash: 19516...815 Du ser vel hvordan utstyret ser ut? Eller har dere aldri sex? Anonymous poster hash: ad97c...a42 23
Chloe- Skrevet 19. mars 2014 #18 Skrevet 19. mars 2014 Jeg syns det mest urovekkende her er at han GJEMTE tannblekingssettet. Hadde jo vært mer naturlig å hatt det fremme, diskutert det litt med deg, osv. Hvis han er utro bøster du han nok temmelig kjapt. Han virker ikke som den smarteste på dette feltet. 8
Gjest Jørild Skrevet 19. mars 2014 #19 Skrevet 19. mars 2014 Ts her. Noen av dere nevner intimbarbering. Ja, jeg stusser jo litt på den høvelen som nå plutselig ligger daglig i dusjen. Hva er det menn barberer i dusjen? For hans del, i hvertfall, så er det ikke ansiktet eller hodet, det er helt sikkert. I løpet av de årene vi har vært sammen, så har jeg faktisk aldri sett han bruke barberhøvel. Kun maskin på hodet (hårklipp) og i ansiktet, fra tid til annen. Hva er det menn evt barberer i dusjen?? Anonymous poster hash: 19516...815 Pikken.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #20 Skrevet 19. mars 2014 Pikken. Eller rettere sagt ballene Anonymous poster hash: e22ac...a28 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå