casa Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Jobber med en oppgave, og lurer på om noen kan svare meg på et par spørsmål Veggene i denne boligen er i tegl, jeg vil gjerne rive noen vegger for å få bedre plass og romløsninger, men kan ikke gjøre dette uten å snakke med en bygningskyndig person Jeg vil gjerne rive veggen mellom rom 7 - 8, og da også den "traperingen" på veggen. Jeg vil også rive veggen mellom vaskemaskin og rom 9 Tusen takk for hjelp
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Er ikke det bærevegger? De bør vel ikke rives sånn uten videre. Anonymous poster hash: c4ffd...125
Gjest Wei Wei Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 I følge tegningen, så er det bærekonstruksjon. Du kan rive bare de veggene som er markerte med "hvit", ikke strippete. Er dette topp etasje?
listefyll Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Du kan rive dem, men da må fagfolk som kan legge inn forsterkning gjøre det. Ta kontakt med evt. borettslag og entreprenør. Det er en del dyrere, men kanskje verdt det?
casa Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2014 Dette er 2.etg i en fireetasjers bygård. Tusen takk for svar så langt
Kladd Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Riv i vei! Hva er det verste som kan skje? (PS: Å spørre på Kåge er ikke det samme som å "snakke med en bygningskyndig person".) 1
casa Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2014 det er jeg klar over du.. tusen takk til dere med seriøse svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå