AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Vær så snill skriv gjerne hvorfor du anbefaler den. Ønsker en lett reisetrille som kan legges ned, og som har plass til stelleprodukter. Har Emmaljunga City Cross, men den er litt klønete og stor når man kun skal i butikken en vårdag.Anonymous poster hash: 47a02...3b2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Jeg anbefaler sterkt Babyjogger City Mini, fordi den er så genialt enkelt å legge ned, handlekurven er stor og kalesjen er fantastisk. Men den er ganske dyr. Anonymous poster hash: 7a6f2...a60 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Den så jeg på faktisk, takk Anonymous poster hash: 47a02...3b2
Missy1 Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Jeg anbefaler sterkt Babyjogger City Mini, fordi den er så genialt enkelt å legge ned, handlekurven er stor og kalesjen er fantastisk. Men den er ganske dyr. Anonymous poster hash: 7a6f2...a60 Samme her. Har aldri vært mer fornøyd med en vogn før. Den er lett å legge sammen, tar liten plass og kan brukes lenge (til 25kg om jeg ikke husker helt feil). Bruker vår fortsatt og barnet er 3,5år gammel. Må være mest geniale vogna i verden
Tante-Sofie Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Jeg har hatt BabyJogger City Mini GT som eneste vogn. Den er fantastisk! Jeg tror den vanlige går til 25 kg og GT til 30 kg. Kjøpte den først for å ha som reisetrille, men endte fort opp med å ikke bruke den andre vogna mer. Den kan faktisk legges sammen uten å tømme kurven under også, og det var veldig praktisk når jeg skulle opp trapper f.eks. Ungen gikk opp selv og jeg bare vogna lett som ingenting.
Gjest chiki Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Babyjogger city micro (ikke mini). Den er ikke altfor dyr, og er helt genial:) bestilte min på ebay til 1000kr
Gjest Magdalene Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Babyjogger city mini GT. Beste reisevognen, med genial kalesje!
siebaeo Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 (endret) Jeg har hatt BabyJogger City Mini GT som eneste vogn. Den er fantastisk! Jeg tror den vanlige går til 25 kg og GT til 30 kg. Kjøpte den først for å ha som reisetrille, men endte fort opp med å ikke bruke den andre vogna mer. Den kan faktisk legges sammen uten å tømme kurven under også, og det var veldig praktisk når jeg skulle opp trapper f.eks. Ungen gikk opp selv og jeg bare vogna lett som ingenting.Samme her! 3-åringen sitter utrolig bra i den og den takler til og med at han klatrer på siden av den for å kikke på lillesøster uten at den tipper. Og så har vi kjøpt adoptere til Maxi Cosien og babybag til den til lillesøster (med like fantastisk kalesje) til bruk på reise. Genial vogn må jeg si. Ingen ved siden en gang! Regulerbart styre er et kjempepluss. Den er verdt hver krone spør du meg. Edit: kjempepluss, ikke kjempepenis!! Endret 23. mars 2014 av siebaeo
NovaFlare Skrevet 23. mars 2014 #10 Skrevet 23. mars 2014 Chicco litewayen blir like liten og nett sammenlagt som en paraplytrille, men den har likevel kalesje, full liggestilling, svingbare hjul og kurv under med plass i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå