Gå til innhold

Jeg blir beskyldt for å være sammen med min bestevenn..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan da umulig være den eneste som har en bestevenn som er av det motsatte kjønn?

Er det fler som har opplevd å bli bekyldt for dette? og hva gjorde dere tilslutt?

Hvorfor er det så vanskelig å akseptere at en mann og kvinne kun vil være venner?

Er så ufattelig lei av å måtte forklare om og om igjen at jeg absolutt ikke har følelser for bestevennen min. At jeg må benekte det ved en hver anledning.. For det er ingenting mellom oss - det har det aldri vært.

Oppgitt, lei og fortvila meg :(

Anonymous poster hash: 0a707...611
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke aldri sammen med en mann som ikke lot meg ha mannlige venner.

Hadde det vært nye bekjentskaper hadde jeg vært ekstra påpasselig med å inkludere mannen i vennskapet for å redusere eventuelt ubehag, men barndomsvenner har han absolutt ingenting han skal ha sagt på.

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen i klubben :blomst: Min bestevenn i over 20 år er en mann. Vokste opp i lag og han er brother from another mother:P Kan ikke fatte at det finnes mennesker som forlanger at partneren skal avslutte vennskap basert på hva de har mellom beina. Synes det er rett og slett forkastelig. Enda mer når det er snakk om så lange vennskap. Kutte kontakt ja, ok, her har du en bit av sjela mi liksom!

Har personlig en teori om at folk som ikke har hatt nære vennskap på tvers av kjønn selv, eller kanskje har hatt negativ erfaring med det tidligere(dog det sier jo noe om enkeltpersonene, ikke vennskap på tvers av kjønn generelt) ikke klarer å relatere til det.

Når det er sagt finnes det jo alt for mange "vi er bare venner-historier" der de ikke bare var venner likevel. Har forståelse for at de som har opplevd sånt synes det er vanskelig, men da bør man kanskje se på hva slags mennesker man velger å ha i livet sitt og ikke dømme alle vennskap norden om og ned:) Om en dverg raner deg, er alle dverger ranere?:P

Anonymous poster hash: 41c10...984
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her

Er ikke mannen min om kommenterer dette... De to er PERLEvenner! Det er alle de andre rundt oss! Venner og bekjente - familie tilogmed! Jeg forstår ikke hva jeg skal si for at de skal tro meg!?

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen i klubben :blomst: Min bestevenn i over 20 år er en mann. Vokste opp i lag og han er brother from another mother:P Kan ikke fatte at det finnes mennesker som forlanger at partneren skal avslutte vennskap basert på hva de har mellom beina. Synes det er rett og slett forkastelig. Enda mer når det er snakk om så lange vennskap. Kutte kontakt ja, ok, her har du en bit av sjela mi liksom!

Har personlig en teori om at folk som ikke har hatt nære vennskap på tvers av kjønn selv, eller kanskje har hatt negativ erfaring med det tidligere(dog det sier jo noe om enkeltpersonene, ikke vennskap på tvers av kjønn generelt) ikke klarer å relatere til det.

Når det er sagt finnes det jo alt for mange "vi er bare venner-historier" der de ikke bare var venner likevel. Har forståelse for at de som har opplevd sånt synes det er vanskelig, men da bør man kanskje se på hva slags mennesker man velger å ha i livet sitt og ikke dømme alle vennskap norden om og ned:) Om en dverg raner deg, er alle dverger ranere? :P

Ts her!

Jeg kunne ikke vært mer enig! De blir en del av deg når det er noen man har vokst opp sammen med, det blir et bror-søster forhold man ikke vil gi fra seg.

Men selvfølgelig forstår jeg at andre kan være skeptiske. Men det må da kunne gå an å akseptere et "nei" også? I hvertfall - slutte å mase om det til en hver tid!

Jeg får desverre ikke redigert innlegget jeg la inn først, men ser jeg burde påpekt at dette ikke har noe med livspartneren min å gjøre. Han er utrolig glad i kameraten min, og de er like mye sammen som det jeg og han er alene!

Gjest Gjest
Skrevet

TS her

Er ikke mannen min om kommenterer dette... De to er PERLEvenner! Det er alle de andre rundt oss! Venner og bekjente - familie tilogmed! Jeg forstår ikke hva jeg skal si for at de skal tro meg!?

Så gi dem en beskjed.

Skrevet

Hvorfor ta det så alvorlig?

Gi klar beskjed om at du er drittlei av snakket og drit i det..

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Har ikke funnet noen genial løsning på det selv heller, men det må jo snart synke inn, nå har vi vært venner i 20 år. For å ikke snakke om at jeg de siste 5 åra har hatt samboer, og at han er gift og har to barn! :murvegg:

Men jeg har fått noen til å slutte å mase med å si at jeg synes de har et veldig trist og diskrimminerende syn på vennskap:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...