Gå til innhold

Jeg savner eks'en som gjorde det slutt for 10 mnd. siden

Anbefalte innlegg

Gjest Nostalgisk og melankolsk
Skrevet

Eks'en gjorde det slutt med meg for et år siden. Jeg har hatt stor kjærlighetssorg :-( men den er over nå. Han forsøkte å skape god stemning mellom oss på tross av at jeg ikke ville gi meg med å ta kontakt, og han foreslo at vi kunne være "venner" (sporadisk kontakt). Vi har i dag ingen kontakt fordi jeg sa jeg ikke ønsket det. Vi forsøkte å være venner etter bruddet, men han var ikek forelsket mer og kunne ha sex uten følelser, mens jeg hadde masse følelser for ham og følte meg utnyttet etterpå..

Når jeg nå ser ham, ser jeg at jeg ikke tenner på ham seksuelt, men jeg savner ham som person. Samtidig dukker det opp følelser jeg ikke blir kvitt; gamle minner og hva vi engang delte. Han ser jo hyggelig ut og har fått seg ny dame og alt.

Hva skal jeg gjøre egentlig? Det er ikke noe deilig følelse det å ha et så stort savn i seg, en slags klump. Jeg forstår jo at han har gått videre med livet sitt for lenge siden! Jeg har ikke møtt noen nye..det skjer ikke så ofte.

Jente (28 )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekk pusten skikkelig dypt - og bestem deg for at han ikke skal få lov til å ha en så stor plass i hjertet ditt.

Jeg har x`er som fremdeles er gode venner , men erfaringsmessig er det vanskelig - mest fordi en av partene ofte har et annet syn på hvorfor det ble slutt o.l

La han være i fred,og tenkt nytt. Gå ut i sommerværet,flørt og vær utadvent. Ingen grunn til å tro at han er den eneste fisken i havet.

Man vil ofte hatilbake det man "kjenner" og er vant med - men du skal huske på de dårlige tingene i blant også - for alt var vel ikke alltid like rosenrødt?

Lykke til!

Nyt sommeren - den beste tiden å være singel!

Gjest Nostalgisk og melankolsk
Skrevet

Tusen takk Bitte :klem:

Jeg drømte plutselig om han og nye dama i natt og våknet opp sjalu og 10 mnd tilbake i tid (!) Men jeg skal forsøke å bare luke ham ut av tankene. Det var jo ganske mye som var dårlig i forholdet også.

(Jeg gruer meg til neste kjærlighetssorg jeg...hvis alle er like ille.)

Skrevet

ja, tenk på det dårlige, og på at du egentlig ikke trenger han.. han var tydeligvis ikke den 'rette'.. du kommer over dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...