Gå til innhold

Undertøysbutikk i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen anbefale en undertøysbutikk i Oslo med godt utvalg i størrelser? Helst ikke Change-kjeden, men en som har "vanlige" bh-størrelser. Trenger 65 eller 70 i omkrets, og her hvor jeg bor, er det vanskelig å finne noe særlig i den størrelsen. Siden jeg ikke er lommekjent i Oslo, er det fint om dere kan skrive litt om hvor butikken ligger (f.eks. gateadresse, bydel, eventuelt holdeplass i nærheten eller om det er et stort senter omtrent hvor i senteret butikken ligger). Har ikke så mye tid, så fint om jeg kan bruke tiden i prøverommet og ikke med å lete etter butikken. ;)

Anonymous poster hash: 1f8d0...8fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Waaah, change er jo helt fantastisk!

Og der får du jo hjelp som bare rakkern!

Si størrelse du tror du er (også er du som regel noe helt annet)

Også finner de et par for deg, også er det bare å prøve å prøve.

Digger change og servicen de har! <3

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med vanlige BH-størrelser? Change har jo det? (Jeg er ikke så begeistret for Change lenger for de nyeste BH-ene mine slites så fort)

Men du har Marinka (flere steder bla bogstadveien) Og Lalina på st.hans haugen. Ellers har du underverker og det lille under, men der har jeg aldri vært så hukser ikke hvor de ligger.

Anonymous poster hash: d9422...bcb
Skrevet

Og!

Om du skal på Storo Storsenter, har de en undertøysbutikk der som heter Sissi. Kjøpte nettopp en Marlie Dekkers BH der og fikk meget god service :biggrin:

Marlie Drekkers er snasent :wow:

AnonymBruker
Skrevet

Waaah, change er jo helt fantastisk!

Og der får du jo hjelp som bare rakkern!

Si størrelse du tror du er (også er du som regel noe helt annet)

Også finner de et par for deg, også er det bare å prøve å prøve.

Digger change og servicen de har! <3

Jeg kjøpte sportsbh på Change, og den er jeg veldig fornøyd med, men jeg har aldri funnet en annen bh jeg har likt der. Og størrelsene er annerledes... Jeg bruker nå 70D (men tror 65 hadde vært bedre, men det finner jeg aldri), og på change har de helt andre bokstaver, og prøver jeg noe større enn D andre steder, er det altfor stort. Så jeg er overbevist om at de har forskjellig system på størrelsene. ;)

Skal google Malinka, Lalina og Storo for å se hvor det er. :) Tar gjerne mot flere tips. Jeg skal overnatte i sentrum (sidegate til Carl Johan), og har litt tid mellom kurs og flyavgang. Så jo nærmere Carl Johan, jo bedre, men rekker nok en målrettet utflukt. Hvilke butikker er best på mindre størrelser? Glemte jo å skrive nøyaktig størrelse i hovedinnlegget. Her hvor jeg bor, finner man omkretsen min i A og B, og C og D bare i større omkrets. Har aldri sett 65D på en butikk her. :(

Skrevet

Jeg kjøpte sportsbh på Change, og den er jeg veldig fornøyd med, men jeg har aldri funnet en annen bh jeg har likt der. Og størrelsene er annerledes... Jeg bruker nå 70D (men tror 65 hadde vært bedre, men det finner jeg aldri), og på change har de helt andre bokstaver, og prøver jeg noe større enn D andre steder, er det altfor stort. Så jeg er overbevist om at de har forskjellig system på størrelsene. ;)

Skal google Malinka, Lalina og Storo for å se hvor det er. :) Tar gjerne mot flere tips. Jeg skal overnatte i sentrum (sidegate til Carl Johan), og har litt tid mellom kurs og flyavgang. Så jo nærmere Carl Johan, jo bedre, men rekker nok en målrettet utflukt. Hvilke butikker er best på mindre størrelser? Glemte jo å skrive nøyaktig størrelse i hovedinnlegget. Her hvor jeg bor, finner man omkretsen min i A og B, og C og D bare i større omkrets. Har aldri sett 65D på en butikk her. :(

Sverger fremdeles til change jeg da :laugh:

Og der har de BHer som er smååååå rundt!

Og de finner ut av størrelsen din, du trenger ikke engang å tenke på det ;)

Change har de forresten på Oslo City! Ikke langt unna Karl Johan. :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...