AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Jeg får en forferdelig følelse inni meg når han er med sine kompiser.. Føler meg så sjalu, nedprioritert og alt det der på samme tid. Jeg VET at det er feil av meg og jeg hater virkelig når jeg får denne følelsen. Er klar over at det ikke er sunt verken for meg eller oss, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å ikke være sjalu..! Det skal sies at vi ikke treffes så ofte pga. skole, jobb og diverse. Han er heller ikke så flink til å ta initiativ til å treffes. Mine bestevenninner bor flere timer unna, så det kan være der problemet ligger også. Jeg nekter ikke han for å gå ut med kompiser, men vil helst ikke vite noe hvis han først skal gjøre det. Føler meg jo så dårlig resten av kvelden.. Tips til hvordan jeg kan slutte tenke så mye på hvem han er med? Anonymous poster hash: 6968e...a8a
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Du er nok for avhengig av ham. Spørsmålet du skal stile deg er hva du selv skal gjøre med det.
Hecubaa Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Jeg tror det ville vært bra for deg også å ha venner å være sammen med Da hadde du kanskje fått en bedre selvfølelse fordi det ikke alltid er du som er tilgjengelig i forholdet, og den følelsen vil igjen påvirke hvordan du føler det når kjæresten din skal være med kompiser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå