Gjest Forvirra... Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 For ca. 3 mnd siden ble jeg kjent med en kjekk kar. Ble med ham hjem på nachspeil samme kveld og sov over (ingenting skjedde, utenom at han sov på fanget mitt natten gjennom ), og vekslet telefonnummer. Det var tydelig at han var intr, og jeg likeså selv om jeg holdt meg litt tilbake. I ettertid sendte vi et par meldinger med hverandre, og bestemte oss for å treffes igjen. Ting gikk virkelig bra, og i løpet av en uke hadde vi allerede tilbragt tre hele dager sammen. Den siste dagen i løpet av den uka, var vi ute på fest og begge ble i stor grad, berusa. Vi hadde enda ikke rotet (kysset, befølt hverandre etc.) før nå, og ting gikk virkelig hett for seg! Vi hadde ikke sex, men kom veldig nært innpå hverandre den kvelden. Han betalte taxi turen for meg hjem (på hele 600 kr!) og jeg var utrolig forelsket og svevde virkelig på rosa skyer! Tiden gikk, og jeg hørte ikke noe mer fra ham. Var selv "redd" for å ta kontakt (da jeg misliker sterkt å ta intivativet!), men tenkte mye på ham. Etter en stund, sendte jeg ham en melding igjen og spurte om han ville være med å finne på noe en dag. Vi gikk på kino, men ingenting "intimt" skjedde, og vi snakket heller ikke om den tidligere kvelden og hva som da hadde skjedd. Etter det, gikk det et par uker etter jeg hørte fra ham. Eller jeg hørte ikke fra ham, men sendte en melding igjen og spurte hvordan ting gikk. Fikk en melding tilbake, der han skrev at skole og jobb hadde rappet tiden hans i det siste, og at det var lenge siden sist vi hadde sett hverandre osv. Vi bestemte oss for å møtes igjen et par dager etterpå. Det er det siste møtet vi hadde, og jeg må ærlig talt innrømme at det var litt "tamt" mellom oss da. Hadde ikke så mye å snakke om, gjøre på etc. Så kvelden ble kort, og han sa at vi skulle ta det igjen en gang senere (vi har enda ikke tatt den kvelden "igjen"). Det var det siste offisielle møtet vi hadde, men jeg møtte ham ute på byen nå i helgen. Selv var jeg i en beruset tilstand, og jeg kastet meg over ham og ga ham en klem straks jeg fikk øye på ham. Vi satte oss ned på et bord, og satt ganske "close" og snakket en hel del. Dessuten husker jeg vi hadde laaaang øyekontakt (som han "startet"). Jeg må virkelig si, at jeg er forelska i denne gutten. Han har et utrolig fint vesen, itillegg til at han er veldig pen. Så, problemet er: Selv føler jeg ikke han er like intr i meg som jeg er i ham. I begynnelsen, når vi ble kjent, var han ofte kvikk med å foreslå forslag til ting vi kunne gjøre sammen. Ettersom jeg, som sagt, misliker å ta intivat. lot jeg ham på en måte, styre med det, og var like glad. Nå i ettertid, føler jeg han tar mer avstand og det er jeg som prøver å redde den tynne tråden mellom oss. Han er en fantastisk kar, som jeg har et stort ønske om å videreutvikle noe sammen med, men dersom han ikke er like keen som meg må jeg dessverre gi slipp på ham. Noe jeg hater tanken på. Hva synes dere jeg burde gjøre? Ta kontakt med ham igjen, dersom han ikke tar kontakt med meg (jeg har tatt kontakt de 2 siste gangene)? Sorry for langt innlegg- og setter stor pris på svar! Takk!
Rapitap Skrevet 2. juni 2004 #2 Skrevet 2. juni 2004 Jeg ville kort og greit gjort det slutt nå, mens du er så veldig fokusert på problem og løsning. :dette går bra! smiley:
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 Ikke stress! Han virker ikke så veldig intressert, og da er det nok ikke så mye du kan gjøre! Det beste du gjør er nok å la det gå litt tid, for så å ta kontakt med ham for vennskapelig skyld, og prøve å finne på gøye ting med ham bare som venner, og deretter se om det kan utvikle seg til noe mer! Lykke til!
Bitte Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 Dette er i stor grad et senario jeg kjenner igjen. Og jeg kan aldri tenke meg at han er veldig intreessert. Hvis man liker noen veeeldig godt - ønsker man å være sammen med den personen mye. Og man får det til UANSETT. Jeg synes ikke du skal ta kontakt igjen - det ville vært feil. Hvis han er interessert i deg,så hører du fra han. Mitt råd til deg,er å la han være en periode. Treffes dere ute,skal du selvsagt være hyggelig mot han o.l , men jeg synes du skal holde deg for god til å kaste deg over han ved første anledning. Det kan dessverre skremme vettet av han. ( Sånn er det med mange menn..) Lykke til! (La han lure litt.....)
lena24 Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 kansje han heller ikke liker å ta det første skrittet, akkurat som deg. kansje han er sjenert. synest ikke du skal gi opp jeg. hvorfor ikke bare snakke med han om hva dere føler. du har jo ingen ting å tape. go girl...
Gjest Forvirra... Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Takk for svar, alle sammen. Det er ganske tungt å måtte innse at han sannsynligvis ikke er like intr. Det som jeg synes er litt merkelig og som jeg tenker en del over, er at han i begynnelsen virket veldig entusiastisk men at det har dabbet av litt den siste tiden. Tanker som "hva har jeg gjort galt?" streifer gjennom hodet mitt, men jeg finner liksom ikke noe svar :-( Har bestemt meg for å la være å ta kontakt med ham nå og dersom han er intr tar han kontakt, fordi jeg er rimelig sikker på at han har en anelse om hva jeg føler for ham. Vet btw at det ikke var særlig lurt å kaste meg over ham den kvelden. Var, som sagt, berusa og var bare utrolig glad og overrasket over å se ham.
Maetzii Skrevet 3. juni 2004 #7 Skrevet 3. juni 2004 Syns det høres ut som om det endelig er en gutt også som har lært å leke "hard to get" jeg... Det må da være kjempefint? At likestillingen har kommet så langt? Ta initiativ selv, du, om du vil ha ham!
Gjest motefadesen Skrevet 3. juni 2004 #8 Skrevet 3. juni 2004 Hei! :-) Ikke gi opp helt enda, synes jeg. Jeg har en kamerat som kunne vært akkurat han du beskriver i ditt innlegg. Han er superkjekk, innmari grei, har en fin omgangskrets og et stabilt liv med jobb, og skole og sport og leilighet og hele pakken. Egentlig venter alle vi som kjenner ham, på at en eller annen vettug jente skal "kapre" ham, for det er det han egentlig håper på selv Han har vært singel siden videregående er nå i slutten av tjueårene. Problemet er at han vegrer seg for å binde seg, samtidig som det er akkurat det han ønsker mest av alt. Han er litt teit mot alle jenter som kommet litt innpå ham (sånn som han du beskriver, som plutselig blir helt taus...) -det er bare fordi han er redd redd redd for å bli såret. Hvis jeg var deg, så ville jeg ikke gitt meg så lett, hvis dette er en gutt du virkelig liker! Sett opp en strategi, og spill litt cool, så han ikke skremmes av for mye for fort Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå