Gjest Nightwich Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Jeg ser i flere tråder at folk som er usikre på partneren driver på si', snoker i telefoner og nettsider for å sjekke. Er dette virkelig greit for mange ? Jeg vokste opp i en verden der det var utenkelig å lese andres brev, dagbøker og sånn. Telefoner og nettbruk er like privat ....er det ikke ? 12
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Nei, jeg synes folk biter seg selv i ræva når de gjør sånt. 4
loffen Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Nei, det er ikke greit! Såpass tillit bør man ha til hverandre at snoking ikke er nødvendig.
Gjest Nightwich Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Godt å høre Mangel på tillit og enda større mangel på komunikasjon
Lea2 Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Ikke greit! Og i alle fall ikke greit om det ikke er avtalt.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 Absolutt ikke greit. Overraskende få som har passord, skjermlås osv. Anonymous poster hash: addc5...3d4
challenger Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 Nei, det er en krenkelse av privatlivet til folk. Jeg har ALDRI, med hånden på hjertet, sett på telfonen/mail osv. til kjærester noen gang. Uansett hvor mistenksom jeg har vært! Men det er overraskende mange som driver med snoking. Skam dere!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Lett å si at det er feil å snoke, men jeg har dessverre funnet ut at kjæresten har holdt på med ting bak min rygg HVER gang jeg har snoket... Anonymous poster hash: 8d08c...d39 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 Lett å si at det er feil å snoke, men jeg har dessverre funnet ut at kjæresten har holdt på med ting bak min rygg HVER gang jeg har snoket... Anonymous poster hash: 8d08c...d39 Men du har ikke gjort noe med det? Anonymous poster hash: 9498c...711
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #13 Skrevet 19. mars 2014 Men du har ikke gjort noe med det? Anonymous poster hash: 9498c...711 Har dumpet de alle som en. Anonymous poster hash: 8d08c...d39
Chloe- Skrevet 19. mars 2014 #14 Skrevet 19. mars 2014 Det er aldri greit. Hadde dumpet en person på flekken hvis de snoket i privatlivet mitt. Stoler man ikke nok på personen til å ikke snoke er forholdet desverre ikke liv laga. 1
Gjest Ljhh Skrevet 19. mars 2014 #16 Skrevet 19. mars 2014 Det er aldri greit å snoke i andres ting uten tillatelse. -Men jeg skal være så ærlig å innrømme at jeg har gjort det mange ganger (!!) med samboeren. Har for tiden store tillitsproblemer, og ei uten grunn -men nei, det gir meg ikke noen som helst unnskyldning for å snike i hans saker. Dog har jeg fått noen smeller tidligere som har gjort at det har blitt som det har -men jobber for tiden MYE med meg selv og forholdet for å få det tilbake slik det burde være. Tillitt, ærlighet og åpenhet er gull verdt, så satser på den tiden kommer tilbake! Hvis ikke er nok løpet kjørt.. for dette er slitsomt for oss begge
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #17 Skrevet 19. mars 2014 Jeg gjorde det i begynnelsen da jeg ble sammen med mannen min. Jeg kom fra dårlige tidligere forhold, og det hjalp meg på å bli trygg på han. Jeg fikk bekreftet at det kun var meg. Angrer ikke De fleste snoker faktisk. Anonymous poster hash: 7cf95...aa6
Frisørdama Skrevet 19. mars 2014 #18 Skrevet 19. mars 2014 Det er vel ikke greit å snoke nei, men så skal det heller ikke være noe galt å finne hvis man faller for fristelsen, som regel blir det vel snoking hvis man har en misstanke
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #19 Skrevet 19. mars 2014 Lett å si at det er feil å snoke, men jeg har dessverre funnet ut at kjæresten har holdt på med ting bak min rygg HVER gang jeg har snoket... Anonymous poster hash: 8d08c...d39 Sagt på en annen måte - han har en kjæreste som snoker på alt han gjør. De fleste snoker faktisk. Anonymous poster hash: 7cf95...aa6 Nei. Snakk for deg selv. Anonymous poster hash: addc5...3d4 3
Pixxie Skrevet 19. mars 2014 #20 Skrevet 19. mars 2014 Er ikke greit! MEN, om jeg hadde hatt en vond magefølelse på utroskap så vil jeg tro at jeg ikke hadde klart å holde meg unna litt snoking. Men ikke lett å si når man ikke har vært borti det. Det må vel være bedre å snoke å få bekreftet/avkreftet mistankene enn å sitte igjen å ha blitt lurt trill rundt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå