hsae_1 Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 (endret) Hey, Det er jente jeg har møtt, har ikke snakket med hun, men møter henne cirka annenhver helg. En periode før møttes vi nesten hver dag, men nå tørr hun ikke se meg i øynene når hun går rett forbi meg. Hun flakker litt med blikket, ser gjerne ned. Fra avstand kan hun gjerne være i nærheten av meg og gjerne sende "lange" blikk. Hun ser gjerne på meg, men tørr ikke øyekontakt ser det ut som. Skjønner ikke meg på henne, jeg er svært betatt av hun! Hvilke signaler tror dere hun sender ut? Still gjerne oppfølgingsspørsmål til innlegget... Takk så mye! Edit: Hun er noen år eldre enn meg, vi er begge i 20 åra. Vi har "kjent" til hverandre i over et år nå. Jeg har prøvd å vise for henne at jeg er interessert, og jeg tror hun gjør det samme ved at hun prøver å være i nærheten av meg når hun kan. Men som jeg nevnte, når hun passerer meg ser hun gjerne ned, eller flakker med blikket. Endret 19. mars 2014 av hsae_1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 I hvilken forbindelse er det du treffer henne og hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: ae683...ed9
hsae_1 Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2014 vi møtes på butikken. Hun er cirka 26 mens jeg er 20.
hsae_1 Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2014 (endret) Er det ingen som kan hjelpe meg å få litt orden i tankene? Bare rot føler jeg, og dere jenter/kvinner har vel lettere for å forstå kroppsuttrykk! :-) Vær så snill! Endret 19. mars 2014 av hsae_1
Sapree Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Isteden for å tolke blikk, hvorfor spør du ikke henne ut? Ja hun kan være interessert i deg.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Hun er interessert i deg også men tydeligvis litt sjenert. Be henne ut på kaffe eller pizza og bryt isen Anonymous poster hash: dbe72...65d
hsae_1 Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2014 Mitt inntrykk er at når jeg møter henne så er hun i nærheten av meg uten at jeg skal se henne, det virker som hun observerer meg. Sist jeg møtte henne forrige helg så gjemte hun seg litt i skjerfet sitt mens hun var i nærheten av meg. Gikk forbi henne flere ganger men hun tørr ikke se meg i øynene da. Tydeligvis sjenert ellernoe? Bør jeg følge henne på instagram?
Gjest lillelarve Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Ta kontakt Kanskje hun er litt sjenert og ikke tør å gjøre det selv.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Snakk med henne. Det er det eneste. Vi kan ikke gi deg noe svar. Anonymous poster hash: 15de5...d46
hsae_1 Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 20. mars 2014 (endret) - Endret 21. mars 2014 av hsae_1
hsae_1 Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 21. mars 2014 Takk hittil! Aner virkelig ikke hva jeg skal si. For det første er jeg skikkelig betatt (klarer ikke være meg selv når jeg ser henne, freaker totalt ut.), i fjor sommer fulgte jeg henne på instagram noen dager, så sluttet jeg og følge henne. Tenkte det kunne være litt creepy å følge henne uten å ha snakket noe med henne før (?) Hvordan bør jeg ta det neste skrittet?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Are you kidding me... Det har gått så lang tid at hun nok synes du er en creep av dimensjoner. Si hei til henne og introduser deg om du vil finne ut av det. Anonymous poster hash: ddad5...b02
Gjest Linn Cathrin Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 Mitt inntrykk er at hun er sjenert. Snakk med henne, be henne ut?
hsae_1 Skrevet 22. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 22. mars 2014 Mitt inntrykk er at hun er sjenert. Snakk med henne, be henne ut? Ja, akkurat det er jeg ganske sikker på stemmer! Slik jeg oppfatter hun så er hun en sjenert person. Men jeg høres ut som en idiot nå, men jeg aner overhodet ikke hva jeg skal si til henne. Skal prøve å smile enda mer når hun er i nærheten...fakta er at jeg blir så nervøs når jeg ser hun at jeg "bryter sammen".. off...
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 Damer liker menn som tar kontroll og ikke er redd for å vise hva de vil ha. Kom igjen mann! Inviter henne ut. Anonymous poster hash: 197ab...d68 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #16 Skrevet 22. mars 2014 Kanskje hun bare er sjenert? Flakket mye med blikket selv pga. det. Men det er nå bare å spørre det på en ordentlig måte:) Go for it! Anonymous poster hash: dad60...b5f 1
hsae_1 Skrevet 22. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 22. mars 2014 Skal prøve å ta motet til meg etterhvert, ihvertfall si hei neste gang jeg ser hun på butikken. Greia er at jeg blir så forbanna nervøs, rister i hele kroppen! Off
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå