Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt henne en gang, og i etterkant fortalte hun meg at hun likte meg. Men hun har ikke tatt spesielt mye kontakt i etter det, bare en sjelden gang.

Ellers la jeg merke til at hun fortsatt er veldig ativ på tinder. (Aktiv for 7 minutt siden, kan det f.eks. stå.), i tilett til at hun faktisk har byttet ut noen av bildene sine der inne.

Sier ikke at det ikke er lov, men synes kanskje det signaliserer at hun fortsatt er på utkikk etter andre, og kanskje ikke er speisielt interessert?

Anonymous poster hash: 17a55...b91
Videoannonse
Annonse
Gjest revestrekjenta
Skrevet

hadde sett på det som et dårlig tegn.

Skrevet

Har dere bare møttes en gang ville jeg ikke brydd meg spesielt mye om det. Har ei venninne som er mye på tinder. Hun blar gjennom mest for moro skyld. Jeg synes det er morsomt å sitte og se på mannfolk sammen med henne, har kjæreste selv så har naturlig nok ikke tinder. Det kan være noe så uskyldig som det. I tillegg har jeg hørt at det er et veldig bra tidsfordriv og lettere avhengighetsskapende. Ville ikke tatt på vei før dere hvertfall har møttes noen ganger til :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har dere bare møttes en gang ville jeg ikke brydd meg spesielt mye om det. Har ei venninne som er mye på tinder. Hun blar gjennom mest for moro skyld. Jeg synes det er morsomt å sitte og se på mannfolk sammen med henne, har kjæreste selv så har naturlig nok ikke tinder. Det kan være noe så uskyldig som det. I tillegg har jeg hørt at det er et veldig bra tidsfordriv og lettere avhengighetsskapende. Ville ikke tatt på vei før dere hvertfall har møttes noen ganger til :)

Håper du har rett!

ts

Anonymous poster hash: 17a55...b91

AnonymBruker
Skrevet

Du er jo tydeligvis aktiv på Tinder fortsatt du også :)

Anonymous poster hash: 61538...b83
  • Liker 2
Gjest revestrekjenta
Skrevet

hadde dumpet henne jeg ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...