AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Jeg syns det hele bare er svada. Til slutt vil man bare bli såret. Jeg er ikke aseksuell, sier gjerne ja til sex, men å binde seg til et menneske er uaktuelt. Det eneste poenget med forhold er å få barn, og damer slår ofte opp med mannen etter barna har kommet slik at de får full foreldrerett.. Menn blir rett og slett bare brukt til å gi damene barn. Jeg har såret mang en kvinne som ville hatt forhold med meg. Bedre det en at de sårer meg om noen år. Dessuten er det så fryktelig slitsomt å forholde seg til andre mennesker. Er himmelsk deilig å være helt alene, gjøre som man vil hele tiden.. Noen enige? Anonymous poster hash: 9e336...0bb 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Du sårer damer for at de ikke skal såre deg? Ser ikke helt logikken her.Anonymous poster hash: 75630...a74
Erazor Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Har ikke noe problem med at noen vil være alene. Man risikerer alltid noe ved å gå inn i et forhold, om det ikke er å bli såret, så har man aldri noen garanti for at ikke vedkommende vil bli skadet eller gå bort. Om du bevisst sårer noen bare for å unngå å bli såret selv, synes jeg at du bør tenke over at du faktisk gjør det mot dem som du er redd for at andre skal gjøre mot deg. Det er dårlig gjort. Da er det greiere å finne noen som ønsker det samme som deg, uforpliktende sex. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Jeg er kvinne (23), og jeg kan faktisk strekke meg så langt å si meg noe enig. Jeg er ung, men har allerede prøvd alt for hardt å skaffe meg kjæreste, men har funnet ut at hele opplegget med forhold og kjærlighet er for avansert til å passe meg som person. Jeg er også livredd for å bli såret, så jeg har på en måte godtatt det å være alene. Eneste problemet er at jeg liker å ha sex, men jeg kan bare ha sex med menn som jeg virkelig liker. Dog sex over lengre tid med samme mann fører til følelser, som igjen fører til at jeg blir såret. Jeg har nå kuttet ut alt av menn og sex. Anonymous poster hash: c2a88...665
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Jeg er kvinne, sier ikke nei takk til forhold med den rette personen der det er rom for å fremdeles drive med sitt og ikke bare sitte hjemme i tosomheten med en og annen parmiddag en lørdag. Men jeg vil overhodet absolutt ikke ha barn!!!Anonymous poster hash: 03a63...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå