Gjest Poirot Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Jeg ønsker å finne ut mulige flypriser for t/r Oslo-Bali i oktober. Noen som har linker?
Usikker Skrevet 2. juni 2004 #2 Skrevet 2. juni 2004 Tja - har du prøvd linken til høyre her da (under DIVERSE) - den som heter "Reisesøk" - og er merket med NY
punkyB Skrevet 2. juni 2004 #3 Skrevet 2. juni 2004 http://www.startsiden.no/kategorier/reise/...king/flyreiser/
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 Jeg fant billigere billetter til Sør-Østasia da jeg var innom et reisebyrå enn da jeg søkte på nettet. Jeg var innom et sted som heter Pacific reisebyrå som ligger over veien for Gunerius i Oslo, og der skaffet de oss billetter til ca. 9000,- med Singapore Airlines til Singapore (3 dager), så Ho Chi Minh, og fra Saigon via Singapore (3 dager) hjem igjen. I prisen var visum til Vietnam inkludert. (De sendte alle papirer osv. til ambassaden i Stockholm og ordnet alt!) Så billige billetter fant jeg ikke selv, spesielt ikke med Singapore Airlines! (Men nå kan det hende jeg er dårlig på å søke!! )
Grooo Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Jeg opplevde også å få billigere biletter hos reisebyrået (STA Travel) enn hva jeg klarte å finne selv da vi skulle til Kina...
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #7 Skrevet 3. juni 2004 Det kan nok lønne seg å sjekke både på nett og hos et reisebyrå - mange flyselskaper har kampanjer som ikke kommer opp på nettet.
Mel-anie Skrevet 8. juni 2004 #8 Skrevet 8. juni 2004 Har lett både opp, ned, bort og fram på nettet etter billige flypriser til Thailand, men kom billigst ut av det med å ringe et reisebyrå. Lykke til !!
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #9 Skrevet 9. juni 2004 www.lavprisfly.no har etter min erfaring de billigste flybillettene.. lykke til!
Arkana Skrevet 9. juni 2004 #10 Skrevet 9. juni 2004 På Reisefeber pleier jeg å finne de billigste billettene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå