Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg ønsker å finne ut mulige flypriser for t/r Oslo-Bali i oktober.

Noen som har linker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja - har du prøvd linken til høyre her da (under DIVERSE) - den som heter "Reisesøk" - og er merket med NY :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fant billigere billetter til Sør-Østasia da jeg var innom et reisebyrå enn da jeg søkte på nettet.

Jeg var innom et sted som heter Pacific reisebyrå som ligger over veien for Gunerius i Oslo, og der skaffet de oss billetter til ca. 9000,- med Singapore Airlines til Singapore (3 dager), så Ho Chi Minh, og fra Saigon via Singapore (3 dager) hjem igjen. I prisen var visum til Vietnam inkludert. (De sendte alle papirer osv. til ambassaden i Stockholm og ordnet alt!)

Så billige billetter fant jeg ikke selv, spesielt ikke med Singapore Airlines! (Men nå kan det hende jeg er dårlig på å søke!! :ler: )

Skrevet

Jeg opplevde også å få billigere biletter hos reisebyrået (STA Travel) enn hva jeg klarte å finne selv da vi skulle til Kina...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan nok lønne seg å sjekke både på nett og hos et reisebyrå - mange flyselskaper har kampanjer som ikke kommer opp på nettet.

Skrevet

Har lett både opp, ned, bort og fram på nettet etter billige flypriser til Thailand, men kom billigst ut av det med å ringe et reisebyrå.

Lykke til !! :P

Gjest Anonymous
Skrevet

www.lavprisfly.no har etter min erfaring de billigste flybillettene.. lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...