Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På innsiden føler jeg meg som meg og den jeg liker på alle måter (holdninger, tanker osv), men utseendemessig føler jeg meg ofte veldig tykk og stygg! Og det påvirker igjen hvordan jeg oppfører meg, altså jeg er litt rar. Hva kan jeg gjøre med problemet mitt?

Anonymous poster hash: e6f34...407

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også stygg og rar. Awkward er et ord som passer veldig bra på meg. Har bare hatt rare kjærester også, med rare issues (fattige, ustabile, misbrukere osv). å har jeg vært singel i mange år og forblir nok singel. Det må du belage deg på også. Har en god jobb og tjener veldig bra, da. Fin leilighet, hytte og bil, så jeg er ikke totalt mislykka. :fnise:

Anonymous poster hash: 5e8b3...d6c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ÅH, HERREGUUD!

HVORFOR psyke seg selv ned, med å kalle seg stygg og rar? Jeg gir fullstendig faen i om noen synes jeg er stygg eller rar. Vet at jeg IKKE er direkte stygg og heller ikke direkte rar, men allikeveL om noen skulle synes at jeg er det, så gir jeg altså fullstendig blanke faen i det! :helen:

Anonymous poster hash: 14a2f...e5c
AnonymBruker
Skrevet

ÅH, HERREGUUD!

HVORFOR psyke seg selv ned, med å kalle seg stygg og rar? Jeg gir fullstendig faen i om noen synes jeg er stygg eller rar. Vet at jeg IKKE er direkte stygg og heller ikke direkte rar, men allikeveL om noen skulle synes at jeg er det, så gir jeg altså fullstendig blanke faen i det! :helen:

Det er snakk om å ha litt selvinnsikt også, ikke hva andre synes om en. jeg vet at jeg er stygg og rar, det er ikke andre som har fortalt meg det.

AnonymBruker
Skrevet

Javel. Men selvtillit kan man ha eller få likevel. Jeg er ikke såkalt modellvakker og rar kan sikkert også noen synes jeg er, men det bryr meg ikke, for det er noe "galt" med alle mennesker. Hvem er det som skal bedømme deg, da? :klo:

Er klar over at det ikke er gjort over natten å få selvfølelse og selvtillit om man har gått rundt lenge og følt seg både stygg og rar.Det kan bite seg godt fast, helt klart. Men prøv å gi blaffen i hvordan andre ser deg og ta en grundigere kikk på andre i stedet, så finner du fort ut at du nok ikke er så veldig stygg eller rar!

Altså hvis noen glor på deg, så glo for faen tilbake! Eventuelt spør om du kan hjelpe dem med noe eller om de ikke kan være så vennlig å snu trynet sitt! :frustrert:

Blir enklere jo mer du øver på dette! :danse:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ts, og må bare si at jeg bryr meg ikke noe om hva andre måtte mene om meg. Jeg bryr meg bare om hva jeg synes om mitt eget utseende. Og jeg har en kjæreste som ikke er rar, så håper ikke jeg blir single :)

Og jeg synes at jeg er stygg, eller jeg er ihvertfall ikke den jeg føler at jeg er på innsiden. Var tynn da jeg var liten, men så la jeg på meg og veide tilslutt over 60 kg.. Veier i dag ca 55, men er fortsatt feit. Og selv om jeg får en "perfekt" kropp så betyr egentlig ikke det så mye da det er ansiktet jeg synes er styggest..

Anonymous poster hash: e6f34...407

Gjest Nightwich
Skrevet

Det er så mange triste folk her inne, som dømmer seg selv ned i grusen. Utseende er alt og en overfladisk media-og varehandelstyrt verden har skylda.

Ingen kan kalle ei på 55 kg feit. Og hva hvis du faktisk var feit...si 90 kg...ville det gjort deg mindre verdt som menneske ?

Snakk med fastlegen din og få kontakt med noen du kan snakke med og som kanhjelpe deg ut av den selvdestruktive spiralen du er i nå.

Takk og pris for at vi er forskjellige både utenpå og inni. Det er jo det som gjør mennesker spennende :)

Skrevet

Ingen på 55 kg er feite TS. Dette ligger kun i hodet ditt , kanskje du burde oppsøke hjelp for å få tankene dine på rett spor igjen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også stygg og rar. Awkward er et ord som passer veldig bra på meg. Har bare hatt rare kjærester også, med rare issues (fattige, ustabile, misbrukere osv). å har jeg vært singel i mange år og forblir nok singel. Det må du belage deg på også. Har en god jobb og tjener veldig bra, da. Fin leilighet, hytte og bil, så jeg er ikke totalt mislykka. :fnise:

Du er vellykket. Utseende sier ikke noe om du er vellykket eller mislykket.

Skrevet

Prøv å innse at du ikke er stygg. Hvorfor tror du kjæresten din er sammen med deg? Jeg vil nok tippe han synes du er nydelig, så prøv å se det selv du også!:) Og btw.. 55kg er ingenting. Skulle gitt alt for å vært 70kg liksom ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har et tips som kanskje kan hjelpe. Siden du omtaler deg selv på en negativ måte, kan det være nyttig å lete etter noe positivt. Hjernen vår blir god i det vi trener den på. Vi kan alle ha komplekser, det er naturlig - men jeg forstår at her er du rett og slett plaget. Slik skal det ikke være. Det kan være greit å legge merke til andres positive tilbakemeldinger. Kanskje det kan være greit å skrive ned gode ord og komplimenter i en periode og se om synet ditt på deg selv forandrer seg, sakte, men sikkert?

Anonymous poster hash: 3e4e1...dc5
Skrevet

Jeg har fått mye bedre selvtillit etter at jeg gjorde noe med det selv. Begynte å trene, spise sunt, møter venninner og gjøre ting som er bra for meg. Det viktigste jeg gjør er uansett og fortelle meg selv at jeg er bra nok. Se meg selv i speilet og si at jeg faktisk er ganske så heit og fokusere på det jeg liker med meg selv, både utseende og personlighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...