Gå til innhold

Mulig å være VELDIG slank, men likevel ha store bryster?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mange naturlig slanke kvinner har store bryster. Men en del kvinner, for eksempel konkurranseløpere/skiløpere, med veldig lav fettprosent, har jo egentlig trent vekk fettet, noe brystene jo stort sett består av.

Likevel kjenner jeg et par VELDIG slanke og trente kvinner, som likevel har store bryster. Er de bare vanvittig heldige med hvor fettet blir spart, eller har de fått hjelp av kirurgen?

Anonymous poster hash: bc69a...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Alle kropper er forskjellige. Så enkelt er det bare.

Kjenner ei som er 160 cm og xxs i størrelsen. Tror hun sa hun veide ca 45 kg (veldig sunn jente), men hun har noen gedigne pupper. Men så kjenner jeg også ganske store jenter som nesten ikke har pupper.

Osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Puppene til hun tynne er forresten ekte. Hun planlegger å fjerne en del fordi hun har fått store problemer med ryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk disponerer fett forskjellig.

Kommer an på hva du mener med "store pupper". Som regel legger man enten på seg mest på underkroppen eller overkroppen. Så jeg kjenner noen jenter som er slanke, men tynne ben og smale hofter og store pupper. De er da også mer disponert for å legge på seg på magen og overarmene (type Kate Upton fasong).

Anonymous poster hash: 8a39a...80e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket er jeg litt overvektig, men har ikke alltid vært det og har også hatt et par runder i omganger for å gå ned alt jeg vil. Jeg har store pupper (varierer mellom 75-85 I-K alt etter hvor jeg kjøper undertøy), som ikke rikker seg et gram uansett hvor mye jeg går ned. Har gått ned 25 kg uten at noe har skjedd i brystområdet. De var også store da jeg var slank, riktignok ikke like store som nå, men da var jeg rundt 13 år. Så ja, det er fullt mulig å ha store naturlige pupper, men være slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Tror jeg er like heldig som deg, Saraby. Eller jeg håper iallefall det.

Har gått ned 30 kilo, men bruker samme cupsize. Gikk fra 95D til 80D

Eneste jeg har mistet av bh-fyll er fettet rundt puppene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det hvert fall ikke mulig å ha store pupper og være slank. Har en liten 65D, høres større ut enn det er, men det er jo uansett ikke spesielt mye å skryte av. Nå vet jeg jo så klart ikke om puppene hadde blitt noe større om jeg hadde lagt på meg mye, men virker ikke slik, da de verken blir større eller mindre av vekt opp/ned og muskel-/fettprosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Eneste som blir borte her er valkene under armene og på ryggen :fnise:

Men om jeg er heldig kan vel diskuteres.. Jeg er heldig fordi jeg ikke ser stor ut selvom jeg er overvektig, for fettet mitt legger seg på kurante plasser, så er fornøyd med kroppen men vil gå ned så jeg får tatt brystreduksjon. Jeg ønsker meg din cupsize! :blomst:

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Jeg legger på meg på magen, ikke puppene eller beina.... Jeg har alltid hatt lyst på mer fyldige bein eller pupper, men nei.. fettet skal absolutt bare legge seg rundt magen.

Når jeg trener, går puppefettet og lårfettet bort. Magen tar evigheter å trene bort. Men da er jo puppene helt borte, hehe.. Kjipt, men sånn er det.

og ja, det er mulig å være slank og ha store, naturlige pupper. :) heldige er de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg legger alt fettet seg på puppene og lårene. Så jeg har store pupper uansett, skulle virkelig ønske at jeg hadde mindre pupper, veldig vanskelig å finne bh-er som passer. Og så synes jeg at det er finere med litt mindre pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du har gått fra 95D til 80D er brystene dine blitt mindre. Da jeg gikk ned 6-7 kg byttet jeg bh fra 75C til 70D, som er eksakt samme cupsize, men omkretsen er mindre.

Anonymous poster hash: 6fa0d...f95

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hvis du har gått fra 95D til 80D er brystene dine blitt mindre. Da jeg gikk ned 6-7 kg byttet jeg bh fra 75C til 70D, som er eksakt samme cupsize, men omkretsen er mindre. Anonymous poster hash: 6fa0d...f95

Godt mulig. De verken kjennes eller ser mindre ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg tok brystreduksjon for en tid tilbake så forklarte legen dette med at noen har veldig mye brystvev og lite fett i brystene og at disse derfor ikke ville oppleve så store forandring i bryststørrelse om man går ned i vekt.Regner med det kanskje er tilfellet for dem som har lav fettprosent og store bryster også. Høres hvertfall logisk ut i mitt hode :Nikke:

Anonymous poster hash: c3e71...63c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt mulig. De verken kjennes eller ser mindre ut

Om puppene hadde beholdt samme størrelse skulle du nå brukt 80G. Når man går ned i omkrets må man gå opp i cup for å få samme cup-størrelse.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om puppene hadde beholdt samme størrelse skulle du nå brukt 80G. Når man går ned i omkrets må man gå opp i cup for å få samme cup-størrelse.

det kommer også ann på om hun har kjøpt undertøyet på forskjellige steder. Jeg vet at f.eks change opererer etter helt andre mål enn andre kjeder/butikker. På change har jeg en 80K og har ikke sjans til å ta noe mindre, mens på et annet sted igjen bruker jeg 80 I. Men er det handlet på samme sted og av samme type modell så er det noe annet igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kommer også ann på om hun har kjøpt undertøyet på forskjellige steder. Jeg vet at f.eks change opererer etter helt andre mål enn andre kjeder/butikker. På change har jeg en 80K og har ikke sjans til å ta noe mindre, mens på et annet sted igjen bruker jeg 80 I. Men er det handlet på samme sted og av samme type modell så er det noe annet igjen :-)

Jeg har undertøy fra alskens forskjellige merker og butikker i skuffen min - alle er i samme størrelse, også de fra Change, så jeg opplever ikke at det du sier stemmer.

Endret av FantasDick
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet mitt koker... Haaater det der med BH-størrelser. Så forvirrende! Mange tror at D-cup er stort. Det er det ikke! Det e rbare det at mange kvinner kjøper feil størrelse, ofte fordi de ikke går lenger enn til D i vanlige butikker. Men noen ganger tror jeg spesialforretningene forteller oss at vi har så store cupstørrelser som E, F, G og oppover for å få oss fra å handle i vanlige butikker... Jeg fikk beskjed om at jeg var 75F*, men likevel kan jeg bruke 75D fra Lindex. Ingenting tyter. Det skulle ikke være mulig?

(*Freya-BH'er i str 75F hos Lalina i Oslo.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har undertøy fra alskens forskjellige merker og butikker i skuffen min - alle er i samme størrelse, også de fra Change, så jeg opplever ikke at det du sier stemmer.

Merkelig. Har blitt målt flere steder og det varierer veldig for min del. På change er somsagt 80K det minste jeg kan bruke, og tilogmed der tyter det bittelitt, men ikke såå ille at det ikke går, mens et annet sted så holdt 80I mer en nok. De sa det selv også, for når jeg kom dit å sa jeg brukte 80K så skjønte de ingenting for SÅ store var ikke puppene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...