Cal09m16je1g Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 (endret) j Endret 25. april 2014 av Cal09m16je1g
Gjest Makemeloveit Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Kanskje han synes det er vanskelig å ha kontakt med deg eller se deg fordi han savner deg? Jeg opplevde det samme med min ex for mange år siden. Han gjorde det slutt pga en misforståelse (dette er snakk om ungdomskole kjærester.) Han nektet å ha kontakt med meg, og hvis vi først snakket var han drit frekk. Vi ble til slutt erkefiender" Nå etter mange år er vi kjempe gode venner og han har fortalt meg at han var frekk fordi han likte meg, men ikke turte å gå tilbake. Håper dere finner ut av det!
Gjest Heartbeat Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Han er sint for at du har gått videre og han ser at du klarer deg så bra.. Det var det første jeg tenkte når jeg leste det der 1
Cal09m16je1g Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2014 Takk for svar! :-) Skulle ønske det ikke var sånn, men jeg bør vel bare glemme han kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå