AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Etter et kjipt forhold og et vanskelig, vondt og langtekkelig brudd har jeg blitt en usikker jente som ikke tør å stole på noen, og særlig ikke en kjæreste. Jeg tør ikke ta steget inn til full tillit, for jeg er så fryktelig redd for å bli såret og ydmyket igjen (utroskap selvfølgelig). Jeg jobber alt jeg kan med meg selv, og har gjort det i de to årene jeg har vært sammen med min fantastiske nåværende kjæreste, for jeg har vært fast bestemt på at dette ikke skal gå utover han. Og det gjør det heller ikke tror jeg, jeg holder for det meste disse tankene og følelsene for meg selv, men det er så forferdelig vondt! Jeg vil IKKE være den jenta som er redd når han går på fest uten meg, eller drar på guttetur uten meg. Jeg vil stole på han, vise han den tilliten, og ha et forhold hvor vi står fritt til å leve livet både uten hverandre og med hverandre. Han fortjener det, jeg fortjener det. Men jeg kommer ikke videre ... Så nå har jeg bestilt time til samtale. Fryktelig skummelt, jeg er nervøs og kvalm, men jeg har gjort det! Håper så veldig at det hjelper .... Hvis dere har erfaringer med slikt er jeg kjempeglad for å høre de! Hilsen lille usikre meg Anonymous poster hash: ff5b0...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå