AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Kjæresten min har gjort så mye, og ofte trenger jeg og snakke om det.. I natt lå jeg våken til i dagtidlig og tenkte på noe han hadde gjort og da jeg sovnet drømte jeg om det.. Senere i dag prøvde jeg å snakke med han om det, men han vil aldri og sparket meg ut av sofaen og jeg fikk så vondt at jeg ikke klarte å røre meg så ble liggende... Han bryr seg aldri om det går bra med meg og bare lot meg ligge der.. Akkurat når jeg bare ligger der føler jeg meg så lite verdt og det virker som han ikke bryr seg. I det han sparka meg kalte han meg for eksen sin.. Han har gjort det slutt tusenvis av ganger, og hver gang blir jeg helt ødelagt innvendig.. Klarer ikke dra på jobb nå, pga foten og fordi jeg har det så vondt.. Vil mest av alt at vi bare skal ha det bra, og jeg klarer ikke mer uten han.. Klarer meg ikke uten han, og elsket han så mye. Jeg tror ikke han elsker meg noe særlig, så trenger hjelp til å la han gå... Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang Anonymous poster hash: 40a37...586
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Kjæresten din sparker deg? Dra til nærmeste krisesenter. Anonymous poster hash: b5e68...440
Chloe- Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Krisesenter! Neste gang han skader deg kan det bli fatalt.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Anmeld han! NÅ! Anonymous poster hash: ff05a...0c3 1
Apehjerne Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 krisesenter fordi han sparka hu ut av sofaen? neppe! etter det jeg ser er de kjærester og ikke samboere anmelde: neppe: liten sjans for at ho kommer noen vei med det
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Uff hørtes ut som en tragisk fyr jeg fikk barn med når jeg var yngre. Kom deg vekk. Det er vanlig kjørlighetssorg. Når du er ferdig med han vegrer du deg av hele fyren.Anonymous poster hash: c9bde...b60
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Jeg har slått og sparket han mye også, og omvendt.. Elsker han så mye, men når han ikke orker å svare meg og ord ikke lenger når fram så begynner jeg å slå for å få oppmerksomheten hans.. Angrer for at jeg gjør det, men klarer ikke kontrollere det.. Er han det er synd på her, og jeg vil at han skal få det bedre, og jeg må derfor klare å gi slipp på hanAnonymous poster hash: 40a37...586
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 Og som jeg nevnte har det vært slutt før, jeg prøvde å ta livet mitt en gang.. Og de andre gangene ligger jeg bare i senga å gråter i flere døgn i strekk og venter på at han skal bry seg. I dag gikk det opp for meg at han er sammen med meg fordi jeg "tvinger" han. Det vil jeg ikke og jeg aner ikke hvordan jeg kan fortsette livet uten han...Anonymous poster hash: 40a37...586
Chloe- Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Du er NØDT til å gå fra han og oppsøke hjelp øyeblikkelig!!!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 Hvor skal jeg oppsøke hjelpen jeg trenger, og hvordan skal jeg gå frem? Føler det har hoper seg opp så mye, at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne eller omfanget av det hele.. Anonymous poster hash: 40a37...586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå