Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har gjort så mye, og ofte trenger jeg og snakke om det.. I natt lå jeg våken til i dagtidlig og tenkte på noe han hadde gjort og da jeg sovnet drømte jeg om det.. Senere i dag prøvde jeg å snakke med han om det, men han vil aldri og sparket meg ut av sofaen og jeg fikk så vondt at jeg ikke klarte å røre meg så ble liggende... Han bryr seg aldri om det går bra med meg og bare lot meg ligge der.. Akkurat når jeg bare ligger der føler jeg meg så lite verdt og det virker som han ikke bryr seg. I det han sparka meg kalte han meg for eksen sin..

Han har gjort det slutt tusenvis av ganger, og hver gang blir jeg helt ødelagt innvendig.. Klarer ikke dra på jobb nå, pga foten og fordi jeg har det så vondt..

Vil mest av alt at vi bare skal ha det bra, og jeg klarer ikke mer uten han.. Klarer meg ikke uten han, og elsket han så mye. Jeg tror ikke han elsker meg noe særlig, så trenger hjelp til å la han gå... Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang :(

Anonymous poster hash: 40a37...586

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten din sparker deg? Dra til nærmeste krisesenter.

Anonymous poster hash: b5e68...440
Skrevet

Krisesenter!

Neste gang han skader deg kan det bli fatalt.

AnonymBruker
Skrevet

Anmeld han! NÅ!

Anonymous poster hash: ff05a...0c3
  • Liker 1
Skrevet

krisesenter fordi han sparka hu ut av sofaen? neppe! etter det jeg ser er de kjærester og ikke samboere

anmelde: neppe: liten sjans for at ho kommer noen vei med det

AnonymBruker
Skrevet

Uff hørtes ut som en tragisk fyr jeg fikk barn med når jeg var yngre. Kom deg vekk. Det er vanlig kjørlighetssorg. Når du er ferdig med han vegrer du deg av hele fyren.

Anonymous poster hash: c9bde...b60

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slått og sparket han mye også, og omvendt.. Elsker han så mye, men når han ikke orker å svare meg og ord ikke lenger når fram så begynner jeg å slå for å få oppmerksomheten hans.. Angrer for at jeg gjør det, men klarer ikke kontrollere det.. Er han det er synd på her, og jeg vil at han skal få det bedre, og jeg må derfor klare å gi slipp på han

Skrevet (endret)

Huff :(

Endret av Elnaa
AnonymBruker
Skrevet

Og som jeg nevnte har det vært slutt før, jeg prøvde å ta livet mitt en gang.. Og de andre gangene ligger jeg bare i senga å gråter i flere døgn i strekk og venter på at han skal bry seg. I dag gikk det opp for meg at han er sammen med meg fordi jeg "tvinger" han. Det vil jeg ikke :( og jeg aner ikke hvordan jeg kan fortsette livet uten han...

Skrevet

Høres ut som du har alvorlig problemer ja.

Skrevet

Du er NØDT til å gå fra han og oppsøke hjelp øyeblikkelig!!!

AnonymBruker
Skrevet

Hvor skal jeg oppsøke hjelpen jeg trenger, og hvordan skal jeg gå frem? Føler det har hoper seg opp så mye, at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne eller omfanget av det hele..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...