AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Jada, jada, jeg vet at man ikke skal spille spill som voksen. Men, hvis jeg skal ignorere ham litt, hvor lenge er lenge nok? Er snakk om en mann som tar meg litt for gitt. Vi er i datingfasen ennå, men jeg er lei av usikkerhet. Vil ha frem litt ekte reaksjoner. Vi pleier aldri å ringe hverandre, men sender sms med noen dagers mellomrom. Tenkte å ignorere ham en liten uke og se hva som skjer… er det passe tid tror dere? Anonymous poster hash: d0c86...139
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Har du snakket med han om dette? Det kan hjelpe at du trekker deg litt tilbake, men det kan også slå negativt ut. Uansett dette er nok en mann som er sånn og som ikke vil forandre seg med tiden. Jeg snakker av erfaring. Anonymous poster hash: 26c51...44c
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Vet ikke helt, jeg vil at vi avklarer eller avslutter ting snart… Har datet i lang nok tid til å vite hva han vil, selv om han ikke oppfører seg som om han kun ser på dette som en seksuell greie. Burde nok ta en prat med ham ja, men er litt småfeig. Ignorere jeg ham får jeg vel se om han er interessert eller ikke. Anonymous poster hash: d0c86...139
Apehjerne Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 ja for all del. spill et spill som alle andre 14isser i stedet for å snakk med han som et voksent menneske. han dater deg jo så hvorfor er du usikker? antar derfor at denne usikkerheten ikke er utløst av han men deg selv. Jesus,kvinnfolk!
Apehjerne Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Vet ikke helt, jeg vil at vi avklarer eller avslutter ting snart… Har datet i lang nok tid til å vite hva han vil, selv om han ikke oppfører seg som om han kun ser på dette som en seksuell greie. Burde nok ta en prat med ham ja, men er litt småfeig. Ignorere jeg ham får jeg vel se om han er interessert eller ikke. Anonymous poster hash: d0c86...139 snakk med han da i stedet for å spill det idiotiske spillet. da kan du jo risikere at han ikke gidder mer fordi han tror du ikke er særlig interessert siden du ikke kontakter han
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 snakk med han da i stedet for å spill det idiotiske spillet. da kan du jo risikere at han ikke gidder mer fordi han tror du ikke er særlig interessert siden du ikke kontakter han Joda. Jeg vet jeg burde snakke med ham. Hadde bare vært så behagelig å lure frem en reaksjon slik at jeg skjønner mer hvor jeg står. Anonymous poster hash: d0c86...139
Apehjerne Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Joda. Jeg vet jeg burde snakke med ham. Hadde bare vært så behagelig å lure frem en reaksjon slik at jeg skjønner mer hvor jeg står. Anonymous poster hash: d0c86...139 behagelig? barnslig mener du vel. for det er barnslig. hadde jeg oppdaget at noen drev med spill for å vekke min interesse eller skape en reaksjon hadde de blitt putta i arkivboksen på flekken. voksne mennesker kommuniserer, de driver ikke med spill 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Meh, jeg vet Anonymous poster hash: d0c86...139
Apehjerne Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 Meh, jeg vet Anonymous poster hash: d0c86...139 så spør han. å spille spill er bare forvirrende og kan misoppfattes fra hans side. dermed er det ikke sikkert at du får noe godt ut av det selv om han skulle være oppriktig interessert. om noen hadde ignorert meg en uke hadde jeg gitt faen i hele mennesket og gått videre med mindre de hadde hatt en jævli god forklaring på hvorfor.
Dyregod Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 Snakk heller med han. Si at du ikke orker å ha det sånn som nå og at du må ha enten eller. Dette gjorde jeg da jeg datet han som nå er mannen min. Jeg ba han gå og tenke på hva han vil og at han kan ta kontakt når han er klar. Da tok han kontakt rimelig fort og sa han ville bli kjærester. Nå er vi gift med barn 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Ikke gi etter. La han komme til deg. Anonymous poster hash: 4a972...0d4
Tba Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 så spør han. å spille spill er bare forvirrende og kan misoppfattes fra hans side. dermed er det ikke sikkert at du får noe godt ut av det selv om han skulle være oppriktig interessert. om noen hadde ignorert meg en uke hadde jeg gitt faen i hele mennesket og gått videre med mindre de hadde hatt en jævli god forklaring på hvorfor. Enig. Mye bedre å snakke i sammen. Slipper misforståelser, pluss at jenter som driver slike spill er totalt turnoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå